Elke paar minuten harde buiken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ukkie1, 24 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.259
    113
    Hoi!

Zoals jullie kunnen zien ben ik 35 weken zwanger vandaag.
    Vanwege een verkorte en verweekte baarmoedermond en 1cm ontsluiting zit ik al vanaf week 28 stilletjes op de bank...

Nu heb ik al een tijdje harde buiken, het hield nu wel erg lang aan.. Als ze time is het elke 3/4 minuten en duren ze ongeveer 45-60 sec.
    Maar ik heb absoluut geen pijn. Een beetje benauwd bij een harde buik en t voelt strak, maar pijn kan ik t echt niet noemen.

Herkent iemand dit?

Ik loop in het ziekenhuis en wil ook niet zomaar bellen, ze gaan nu niet meer remmen oid en wil eigenlijk pas gaan bellen als ik echt denk dat ik weeen heb.
    baby voel ik trouwens wel goed bewegen gewoon vandaag, geen bloedverlies oid.

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik wil je niet bang maken maar zo begon het bij mij ook. Regelmatige harde buiken elke 4 minuten op de vrijdag, pijn deden ze niet echt en die nacht begonnen de echte weeen. Geen idee of het verband had maar ik begon die dag met een baby die nog niet ingedaald was en 's avonds zat ik op 2,5 cm met baby volledig ingedaald.

Ik zou dus even bellen, kan nooit kwaad :)

3. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ukkie ik herken het niet.

Is er nog veranderinf in gekomen?? Ik zou roch voorzichtig zijn in uw geval.

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.259
    113
    Hoi! Nou gister zakte het toch weer af en ik heb goed kunnen slapen. Nu sinds een uurtje wel weer wat last en krampen... Maar ik probeer er maar op te vertrouwen dat ik t merk als t doorzet.
    Vrijdag zowieso weer controle!
    Thanks allebei 😃

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dit is precies wat ik al weken heb, alleen zijn ze bij mij soms ook wat pijnlijk. Menstruatiekramp zeg maar.
    Maar hier doet het dus nog steeds niks :).
    Hopelijk blijft uk bij jou ook nog even zitten!

6. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ondertussen bij mij dus ook begonnen.. maar ik ga nog lang moeten vouden denk ik

7. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Bij mijn dochter heb ik daar 2 weken last van gehad en dan alleen 's nachts. Maar het deed verder niets voor de ontsluiting.

Bij mijn zoontje heb ik met 34 weken opgenomen gelegen omdat het toen wel voor ontsluiting zorgde. Maar toen zette het uiteindelijk toch niet door en meneer is met 38 weken geboren nadat ik ben ingeleid. Dat ging wel lekker vlot omdat ik al met 4 cm begon.

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.259
    113
    Nou, kleintje zit nog warm en veilig binnen 😊 isaan t indalen dus zal daar wel door komen!!

9. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar heb er al 3 weken last van !
    Maar bij mij zegt het niks want ze zit er nog steeds in .

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Aan het einde van mijn zwangerschap heb ik ook veel last gehad van regelmatige harde buiken. Ze deden niet zeer, maar wel een gel gevoel.

Maar mijn bevalling is ook zo begonnen. Vrijdags constant regelmatige harde buiken. En om half 5 in de ochtend werden het echte weeën. Zaterdag om 23:00u was zl geboren.

Deel Deze Pagina