Voortekenen bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nurhan1989, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Nee dat niet,eerder m'n blaas

2. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik heb hij harde buiken het gevoel dat gewoon mijn buik samentrekt (of plat geduwd wordt). Haha. Bij iedereen weer iets anders.

3. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Pff bij mij begint t nu ook weer.. Weet niet hoe ik zitten of liggen moet.. Steeds gevoel dat ik moet plassen, maar lukt bijna niet..
    Rommelende darmen ook..

4. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    En oja die heerlijke pijnlijke druk op m'n maag!😡

Die buiken worden steeds harder

5. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Net dacht ik ook weer even dat het begonnen was. Maar nu weeeerrrrr niets!!! 😀 zo typisch.

6. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Hier op en af extreem gespannen buik. Alsof ie er zo uit wil en veel
    Druk naar beneden. Voornamelijk als ik loop krijg ik extra druk naar beneden. Trekkend gevoel in de rug. Kleine man is voornamelijk extreem druk na de harde buik.

7. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Weet iemand eigenlijk of tijdens een wee je kleintje ook druk kan zijn??

8. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Daarbij heb ik ook een lichter gevoel in mijn hoofd maar dat kan ook gewoon bij mijn bloeddruk horen

9. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Als ik een wee heb dan is de kleine man rustig maar als de wee wegtrekt dan wordt ie extreem actief.

10. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Bij mijn dochtertje was het met 39+2 begonnen. S morgens toen k wakker werd had k het vermoeden dat ik aan het lekken was. na heel lang twijfelen ben ik naar het ziekenhuis vertrokken en is mijn kleintje geboren met 39+3.

Het is nu heel frusterend om met 39+2 weer wakker te worden en te beseffen dat er niets gaande is en het vandaag weer een gewone dag gaat worden.

11. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Ik herken het

12. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Hier vandaag geen activiteit. het is behoorlijk rustig.

13. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Hier vandaag rustdag. Heb mn telefoon weggelegd. Zit mooi af en toe even op de ipad en verder kijk ik tv, doe ik wat huishoudelijke klusjes en lees ik hier wat.. Heerlijk! Voel me relaxt, heb wel al sinds ik wakker ben menstruatiepijn uitstralend in mn rug, maar niet heel erg ofzo.. Had gister denk een hoge bloeddruk. Maakte me veel te druk en had van 8 verschillende mensen een whatsappje gehad met hoe t gaat en of ze er al is en wanneer komt ze nou? Ik werd er zelf helemaal gek en nerveus van. Daarom besloten mn telefoon lekker te laten voor wat het is vandaag!! Wat een rust! Ga vaker zulke dagen inlassen haha

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.134
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Vervelend he bloempje6. Ik vind het zo strontirritant dat mensen elke keer zeiden: nog niet? Wanneer dan? Je bent toch al bijna uitgerekend? Wil je niet inleiden?

Pffff bemoei je met jezelf dacht ik dan. Alsof ik het leuk vind dat ik amper kan bewegen etc.

Het einde is in zicht en het kan echt ineens uit het niets gebeuren!!

15. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Ja word er echt schijtziek van! Het is natuurlijk lief en goed bedoeld maar, ik krijg om t uur van iemand een appje .. k word er zelf nerveus van en ik weet zelf ook niet wanneer het komt! Wist ik het maar! Dus ben dat zo zat aan het worden.. ik antwoord ook niets meer van die appjes :) jammer dan! Ze horen t vanzelf wel

16. ennasus

ennasus Actief lid

16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Ja, heel herkenbaar.. het is ook gewoon frustrerend dat je het zelf niet weet. Ik heb vandaag sinds einde middag al de hele tijd rugpijn en felle steken onderin, vooral als ik loop. Hoop dat er vannacht eindelijk iets gaat gebeuren! ;D

17. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Ja en mensen doen alsof jij het wel weet.. Nee ik weet het ook niet mensen! (Denkik dan)
    Spannend hoor ennasus ik zal voor je duimen. Ik hoop ook dat er vannacht wat gebeurd. Hele dag al een soort menstruatiepijn en vanmiddag zelfs een soort van weeeen had ik t idee. Onder de douche werd het erger zelfs..

18. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik heb momenteel ook wel menstruatiekrampen. Het zal straks wel weg zijn. Jammerrr. Ik hoop ook zo op deze nacht, maar denk dan telkens toch weer van zal niets worden. 😓

19. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Ja emib heb precies t zelfde. Elke keer denk ik ook.. Zal wel weer niet! Vet frustrerend. Moet toch een keer komen?

20. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Heel herkenbaar Indd..
    Weten alles te vertellen.. Zelfs wanneer je gaat bevallen
    En als je keer zegt als je ergens last van hebt ofzo dan krijg je antwoorden oja dat had ik ook en dat moet je zo doen bla bla bla😡
    Dan denk ik wtf waarom vraag je hoe het gaat als je het toch weer over jezelf wilt hebben

Deel Deze Pagina