Ik heb hij harde buiken het gevoel dat gewoon mijn buik samentrekt (of plat geduwd wordt). Haha. Bij iedereen weer iets anders.
Pff bij mij begint t nu ook weer.. Weet niet hoe ik zitten of liggen moet.. Steeds gevoel dat ik moet plassen, maar lukt bijna niet.. Rommelende darmen ook..
Hier op en af extreem gespannen buik. Alsof ie er zo uit wil en veel Druk naar beneden. Voornamelijk als ik loop krijg ik extra druk naar beneden. Trekkend gevoel in de rug. Kleine man is voornamelijk extreem druk na de harde buik.
Bij mijn dochtertje was het met 39+2 begonnen. S morgens toen k wakker werd had k het vermoeden dat ik aan het lekken was. na heel lang twijfelen ben ik naar het ziekenhuis vertrokken en is mijn kleintje geboren met 39+3. Het is nu heel frusterend om met 39+2 weer wakker te worden en te beseffen dat er niets gaande is en het vandaag weer een gewone dag gaat worden.
Hier vandaag rustdag. Heb mn telefoon weggelegd. Zit mooi af en toe even op de ipad en verder kijk ik tv, doe ik wat huishoudelijke klusjes en lees ik hier wat.. Heerlijk! Voel me relaxt, heb wel al sinds ik wakker ben menstruatiepijn uitstralend in mn rug, maar niet heel erg ofzo.. Had gister denk een hoge bloeddruk. Maakte me veel te druk en had van 8 verschillende mensen een whatsappje gehad met hoe t gaat en of ze er al is en wanneer komt ze nou? Ik werd er zelf helemaal gek en nerveus van. Daarom besloten mn telefoon lekker te laten voor wat het is vandaag!! Wat een rust! Ga vaker zulke dagen inlassen haha
Vervelend he bloempje6. Ik vind het zo strontirritant dat mensen elke keer zeiden: nog niet? Wanneer dan? Je bent toch al bijna uitgerekend? Wil je niet inleiden? Pffff bemoei je met jezelf dacht ik dan. Alsof ik het leuk vind dat ik amper kan bewegen etc. Het einde is in zicht en het kan echt ineens uit het niets gebeuren!!
Ja word er echt schijtziek van! Het is natuurlijk lief en goed bedoeld maar, ik krijg om t uur van iemand een appje .. k word er zelf nerveus van en ik weet zelf ook niet wanneer het komt! Wist ik het maar! Dus ben dat zo zat aan het worden.. ik antwoord ook niets meer van die appjes jammer dan! Ze horen t vanzelf wel
Ja, heel herkenbaar.. het is ook gewoon frustrerend dat je het zelf niet weet. Ik heb vandaag sinds einde middag al de hele tijd rugpijn en felle steken onderin, vooral als ik loop. Hoop dat er vannacht eindelijk iets gaat gebeuren! ;D
Ja en mensen doen alsof jij het wel weet.. Nee ik weet het ook niet mensen! (Denkik dan) Spannend hoor ennasus ik zal voor je duimen. Ik hoop ook dat er vannacht wat gebeurd. Hele dag al een soort menstruatiepijn en vanmiddag zelfs een soort van weeeen had ik t idee. Onder de douche werd het erger zelfs..
Ik heb momenteel ook wel menstruatiekrampen. Het zal straks wel weg zijn. Jammerrr. Ik hoop ook zo op deze nacht, maar denk dan telkens toch weer van zal niets worden. 😓
Ja emib heb precies t zelfde. Elke keer denk ik ook.. Zal wel weer niet! Vet frustrerend. Moet toch een keer komen?
Heel herkenbaar Indd.. Weten alles te vertellen.. Zelfs wanneer je gaat bevallen En als je keer zegt als je ergens last van hebt ofzo dan krijg je antwoorden oja dat had ik ook en dat moet je zo doen bla bla bla😡 Dan denk ik wtf waarom vraag je hoe het gaat als je het toch weer over jezelf wilt hebben