Voortekenen bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nurhan1989, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Zullen we vannacht dan maar spontaan allemaal tegelijk aan de gang gaan gezellig?!😁 Hehe
    Ik begin steeds meer te denken dat meneertje pas komt als ik over de 40wkn ben..
    Iedere nacht die voorweeen en harde buiken en daar blijft het bij😢
    Ben nu Zo moe.. Door die gebroken nachten..
    Dochter van m'n vriend was d'r t weekend en die vraagt zoveel aandacht🤔 Echt heel vermoeiend.
    Plus snachts roept ze om de paar uur uk ben wakker en als we zeggen ga maar weer slapen want het is nog nacht begint ze te krijsen janken en tegen kasten te schoppen.. Loopt de slaapkamer gewoon uit.. En komt op onze kamer de boel terroriseren.. En zo gaat dat als je d'r in bent legt, snachts paar keer en smorgens vanaf uurtje of 6 👍🏼😁

2. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Hahaha nurhan! Jaaa maar bij mij is t meer van ja ehh waar blijft ze nou, hoe gaat t nou? Heb je veel kwalen? Ik zei ook laatst, ja kan elk moment komen hoor,kan ineens opKomen of mn vliezen kunnen breken.. Dus mijn zus laatst ook (heeft zelf geen kinderen) : jahoor dat kan heus niet dat voel je echt wel hoor.. Geloof je t zelf.. Die denkt alles beter te weten van een zwangerschap terwijl ze zelf geen kinderen wil en nooit zwanger is geweest.. Dat soort dingen kan ik dan ook weer niet tegen. Hou dan gewoon je mond denk ik dan! Ook op net begin van mn zwangerschap was ik moe en misselijk even.. Zei ze: jahoor dat zit gewoon tussen je oren, dat kan niet nu al.. Net of zij dat weet?!

En mensen die dan een soort druk erachter zetten van: schiet nou maar op.. Ja ehhhhhhh

3. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Serieus nurhan? Wat moet je daar toch tegen doen! Wat vervelend en vooral nu je hoog zwanger bent .. Je zal wel helemaal op zijn dan inderdaad! Bah wat vervelend! Ja allemaal tegelijk bevallen vannacht haha 4-1 is best een mooie datum toch? :)

4. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Blij dat ik geen zus heb haha😜

Net of wij zelf niet nieuwsgierig zijn naar onze baby's..
    Voor ons is het zoveel anders als de rest om ons heen!
    Het is gewoon irritant maar dat zullen ze niet inzien..

Bij mij was het in het begin van de zwangerschap ook dat ik opmerkingen kreeg van jij bent veel langer zwanger aan die buik te zien, maar ze snappen niet dat hormonen de overhand nemen..😒

Ja het is zo vermoeiend met d'r ze is in november 3 geworden.. En het word gewoon steeds erger.. Ze heeft ook echt een grote mond. Als ze d'r zin niet krijgt gaat ze ook maar weer zielig zitten janken.. Gister zou ze eigenlijk een nieuwe fiets krijgen, begint ze in de winkel ook fftjes te krijsen alsof het de normaalste zaak ter wereld is. Dus ze heeft niks gehad. Heb eens voet bij stuk gehouden.
    Ze bemoeit d'r ook overal mee als mensen praten dan zit ze d'r gewoon tussen alsof ze volwassen is..
    We weten echt niet wat we d'r mee moeten doen.
    Vind n voor m'n vriend ook echt vervelend en zielig gewoon voor m.
    Hij kijkt d'r zo naar uit iedere x als ze komt en dan gedraagt ze d'r zo.
    Laatste tijd is ie vrijdags als chagrijnig omdat ie weet dat het toch weer een drama word en uiteindelijk reageert ie alles op mij af natuurlijk..😢
    Hoop dat ze gaat veranderen als de kleine d'r is, want zie het niet zo zitten dat ze die kleine steeds wakker gaat maken met d'r geschreeuw!

4januari zou n mooie datum zijn😍
    Opzich is de 6e ook wel mooi. 6-1-16☺️
    Maar de kleintjes komen toch pas wanneer hun d'r zin in hebben natuurlijk! Nu al lekker eigenwijs 😁

5. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Helemaal niet leuk Nurhan je situatie. Maar hopelijk beterd het als de kleine er is.

En jah die kleintjes komen idd wanneer ze maar willen. Ik ben er ook van overtuigd dat ik overtijd ga gaan. En meer nog, volgens mij ga ik ook nog over de 41weken.

Mijne enige troost, na 2weken zal ze er zeker wel zijn.

Morgen moet ik naar de gynaecoloog. We zullen wel zien wat ze gaat zeggen.

Trouwens dames ik heb een prikkend gevoel in mijn vagina. Ik heb schrik dat het een infectie is. Hebben jullie daar ook last van? Of ben kk de enige?

6. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Ik heb wel regelmatig schimmeltjes die dan 1 of 2 dagen blijven en dan weer een tijd weg zijn.. Heb je jeuk ? Of prikt het gewoon? Of denk je aan een blaasontsteking?
    Loop je bij de gynaecoloog? Ik moet morgen weer naar de verloskundige. Ook benieuwd wat zij zegt haha.. Ga het wel over strippen hebben.. Of ze dat misschien kunnen bij 40.5 weken ofzo.. Wil graag thuis bevallen namelijk.

7. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Schimmel?? Hoe weet je of zie je dat??

Ik heb geen jeuk, alleen een brandend/prikkend gevoel. Ik moet er zelfs van schreeuwen. Ik denk niet aan een blaasontsteking, want t is niet als ik moet plassen maar eerder als ik aan t stappen ben.

Ik loop bij een gynae jah (hier in belgie, altijd trouwens). Strippen. Pfff dat wil ik niet, maar t is wel beter dan inleiden denk ik..

8. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Trouwens Nurhan, 16/01/16 is dat geen mooier datum 😂😂 mss moeten we gezamelijk toch overtijd gaan 😂

9. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Neee hahha duurt me te lang😜😜

10. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Jullie lopen allemaal gelijk met uitgerekende datum ben benieuwd wie hier als eerste met het goede nieuws gaat komen! Ik persoonlijk ga er vanuit dat ik wk 42 ga halen omdat ik buiten harde buiken helemaal geen voortekenen heb. Jullie zijn al ietsie verder wat betreft voorweeen ed :D:D

11. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Je weet t nooit vroegelente! Straks ben jij de eerst volgende hier haha!! Misschien breken je vliezen wel vandaag!

Emib meestal jeukt een schimmeltje.. wel raar dat gevoel.. geen idee wat dat is dan :) succes bij de gynaecoloog vandaag!

12. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Vroeglente: Hier bij de eerste nooit harde buiken of voorweeen gehad en toch gebeurde zo ineens met 39.4, dus ik heb voor mezelf nog hoop dat het voor de 40 gebeurd! Hopelijk bij jou ook!

13. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Betekend helemaal niets hoor dat je nog geen signalen hebt. Kan in een keer opkomen en doorzetten. Bij mijn eerste was het ook onverwachts om 00.15 uur en is ze die middag geboren. Bij mijn 2e heb ik meer dan 24 uur gebroken vliezen gehad. En bij deze al verschillende voorweeen. Dus iedere bevalling is anders

14. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Haha. Ik vrees zelfs dat het bij mij 18/01/16 gaat worden 😂😂.

15. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Hier ga ik er ook vanuit hoor dat het pas met 42 weken gaat komen 😂 klachten heb ik veel maar of het echt iets betekend??!!??

16. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Jah jeuk heb ik niet, de gynaecoloog heeft een uitstrijkje genomen, maar ze dacht dat het geen infectie was. Alles zag er mooi uit.

Naar mijn ontsluiting heeft ze eigenlijk ook niet echt gegekeken. Het was een rare concultatie vandaag 😂 maar goed. Vrijdag moet ik terug gaan. We zien het dan wel..

17. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Lichte voorweeen harde buiken..
    Heel veel vocht vasthouden.. Heb d'r gewoon pijn van in m'n enkels handen en sinds vandaag zelfs mijn gezicht..
    Afentoe lichte steken in onderbuik. En heel soms rugpijn

18. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik voel me nu even echt wel goed.. Meestal beginnen mijn klachten naar de avond toe.

19. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Dat heb ik dus ook vooral als ik rustig zit of lig

20. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Ben toch eigenlijk ook wel nieuwschierig naar hoe het begint?
    Beginnen de weeën ineens heftig of begint het met voorweeen ook?

Deel Deze Pagina