Bedankt allen!! nog even geduld dames en dan zijn jullie ook zo ver. Na sweety haar startsignaal zijn we goed bezig allemaaal Succes!!
Hier ook nie! Wel al in een uur tijd van 5 verschillende mensen gehad: is ze er al? Gaat t nog? Terwijl k duidelijk heb gezegd dat ik t wel zou zeggen als ze er is en ze t niet steeds moeten vragen!!! Zo duurt t voor mij juist nog langer! Pfff
En idd, al die berichtjes etc helpen ook niet mee haha. ik doe nu ook m'n telefoon af en toe op airplane-mode of gewoon weg, dan heb ik pas echt rust :'). Ben anders de hele dag hetzelfde riedeltje aan het herhalen
Hee meiden, balen dat het nog niet bij jullie begonnen is! Ik duim voor jullie hoor! Hier nog steeds geen baby en geen weeën. Vliezen zijn al langer dan 24 gebroken. Zoals het er nu naar uit ziet...als ik vandaag geen weeën krijg wordt ik morgen om 09:00 uur ingeleid. Bahh ik baal dat me lichaam me in de steek laat...vanavond weer naar ziekenhuis voor de laatste ctg.
Jeetje pioenroos dat duurt lang! Maar voel je niet teleurgesteld in je lichaam! Je kan er niets aan doen! Ik duim voor je dat t op gang komt vandaag!
Nou pioenroos dat is balen... Doe je verder wel rustig aan? Neem je rust, heb je hard genoeg nodig, en wie weet komen dan de weeën wel. Heel veel succes....
Ik ging net plassen en kreeg me toch ineens n buikkramp! Durf niet 100% zeker te zeggen dat t iets betekent.. Tis nu ongeveer een half uurtje geleden.. Verder niets meer. Alleen n drukke baby
Gefeliciteerd! Is alles goed gegaan? Wat is het toch spannend he meiden vooral voor jullie die al overtijd zijn!!
Ik had bedacht dat ik het huis maar eens ging stofzuigen in de hoop dat er dan iets zou gebeuren. Haha, niks natuurlijk. Ik begin nu ook 's nachts slechter te slapen. Tot deze week had ik daar nog weinig last van, dus nu maar even op de bank liggen. En Nurhan, nog krampen gehad?
Nee alleen harde buiken😓Waarvan ik gewoon op vlieg.. Heb al zoveel gedaan in huis. Zelfs stuk met de hond gelopen. Oven op m'n knieën uit zitten doen. Gestreken. Maar niks😭
Jaa t word echt irritant gewoon.. Net menstruatiepijn in buik en rug. Maar is ook al weer over.. Zometeen maar eens aan het eten beginnen en dan lekker de douche in..vanavond maar weer lekker niks doen en bankhangen..
Nee geen voortekenen, om 8 uur krampen en om 10 uur bevallen... beetje snel dus 😊. Succes voor de rest vooral diegenen wie al over tijd zijn!