Voortekenen bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nurhan1989, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Vanmorgen bij de VK om half 11 was het nog net geen 2cm..

2. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Ahhhh gefeliciteerd bloempje!!!! Nu lekker genieten van je kleine meid!!

3. ennasus

ennasus Actief lid

16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Wow Bloempje, wat een snelle bevalling !!!
    Gefeliciteerd !!!

4. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Dank jullie wel! Lekker thuis bevalling gehad! Had het ziekenhuis niet eens gehaald . Het ging zo snel!

5. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Hee meiden gister ook bevallen van ons mannetje om 12:07

Gefeliciteerd bloempje😃

Meiden die nog moeten succes hopelijk hebben jullie ook snel een baby in jullie armen!

6. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Denk dat ik net t laatste gedeelte van slijmprop kwijt ben geraakt.. Was echt veel meer dan straks.. Nu zat d'r ook meer bruin bij😓 Lekker ranzig..
    Ben nu echt zenuwachtig aan het worden ofzo.. Kom maar niet in slaap en probeer t al vanaf 22.00 uur pff

7. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hier nog 1 die niet kan slapen van de zenuwen, al heb ik nog niet gemerkt dat ik mijn slijmprop ben verloren...

Zijn even ver zie ik Nurhan :)

8. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Bloempje en Newbornstar! Van harte gefeliciteerd!!!!

En bloemje, OMG! ik wil ook zo een bevalling :D

Nurhan, wat spannend meid. en toch al 2 cm ontsluiting....oew is het vannacht rustig gebleven of is er inmiddels weer een baby bij gekomen???

Ik word morgen gestript. Weet niet of ik ontsluiting heb en of mijn baarmoedermond wel rijp genoeg is. Vind het spannend maar kijk er tegelijk ook naar uit. Als dat niet werkt eind van de week naar het zkh voor een tweede poging en de week erop word ik dan ingeleid maar hopelijk is dat allemaal niet nodig.

9. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Nee geen baby hier.. Ik zit op telefoontje te wachten van de VK hoelaat ze komt om te strippen..

10. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw

Heyy jaa we zijn Indd even ver!
    Alle andere hier zijn me al voorgegaan..
    Je hoeft het niet perse te merken zeggen ze.. Maar kan ook zijn dat je m pas verliest tijdens de bevalling..
    Ik merkte het juist wel heel goed dat er iets uit wou komen, dus ben vlug na wc gegaan en ja hoor heel wc papier zat vol! Gisteravond rond etenstijd was het al best veel, maar daarna was het pas echt veel! En zat er ook meer bruin bij.. Sorry echt niet smakelijk ofzo😣

11. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Oh ook spannend dus!!
    Had gister controle bij VK en omdat ik zaterdag nacht zon kramp heb gehad, en veel voorweeen zei ze kunnen wel even kijken of je al ontsluiting heb.
    1e keer dat ze dat controleren..
    Ligt er bij mij ook aan bij wie ik toevallig een afspraak heb staan..

12. ennasus

ennasus Actief lid

16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal ! Er zitten er toch een paar heel dichtbij nu. Hoop dat het strippen effect heeft bij jullie!! Bij mij is dat al gedaan, maar geen idee of het nut heeft gehad. Morgen weer afspraak bij VK om te kijken hoe en wat.

Vanochtend ben ik de rest van de slijmprop verloren, met bloed erbij, maar de VK had al aangegeven dat dit normaal is.
    Hoop echt dat t vandaag doorzet, ben alweer 41 weken vandaag. Nooit gedacht dat ik die zou 'halen'...

Nurhan, ik had laatst ook 's nachts krampen en toen heeft de VK ook gekeken en bleek ik toch wel 1-2 cm te hebben. Mooi meegenomen toch. Hoop dat t bij jou ook iets heeft gedaan al!

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bloempje en Newbornstar gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!

en dames die nog niet zijn bevallen: nog heeeeeel even!!

14. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw

Jaa ik heb ook al ontsluiting 1-2cm ook.. Is gisteren gecontroleerd..
    Ik wacht op een telefoontje van de VK. Die is eerst na iemand die weeën heeft. Dus misschien moet ik wel heel lang wachten op het strippen...😭
    Ik blijf nu steeds slijm verliezen.. Van dat vies dik taai slijm 😖
    Ik kan nu echt niet stil zitten, moet bezig blijven.. Huis alweer schoon.. Wil graag boodschappen doen, maar vriendlief heeft de auto mee naar cursus en lopen is me nu helaas iets te ver.. Pff

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Bij mij gaan ze donderdag kijken of ik al ontsluiting heb en mag ik kiezen of ik een strip poging wil doen..
    Hier ook veel slijm hoor!

En er zijn er bij mij ook velen al voorgegaan terwijl ze korter zwanger waren pfff maarja blijkbaar is de kleine nog niet klaar voor de grote wereld ;)

Hoop dat ze snel bij je kan zijn Nurhan! Wel fijn dat ze bij je thuis komt zeg!

16. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Oh ze is net geweest!!!😁
    Nu maar hopen dat het werkt.
    Heb nu echt menstruatie pijn maar da zal komen door het strippen natuurlijk!..

Ik ken het pff iedereen die ik ken tegelijk zwanger ongeveer net zo lang als ik of langer en die hebben de kleine al vorig jaar gekregen.. En ik zit nog op t wachtbankje..
    Maar zoals je zegt hij zal d'r nog niet klaar voor zijn.
    Had nu wel 3cm ontsluiting al voordat ze ging strippen..

17. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Nou Nurhan spannend!

Bloempje & Newbornstar gefeliciteerd met jullie kleintjes!

Ik verlies sinds een aantal dagen ook meer slijm dan gewoonlijk en sinds gisteren voor het eerst lichte menstruatiepijn ervaren: )

18. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Ben je de slijmprop ook al kwijt toevallig?
    Ik heb nu hele erge menstruatie pijn, maar weet niet of dat door het strippen komt..
    Mn slijmprop is waarschijnlijk losgekomen door het inwendig onderzoek van gisteren. Heb sinds ik die kwijt ben ook veel slijm verlies. Zelfs maandverband ingedaan..
    Maar heb het alleen als ik naar het toilet ben geweest.
    Wel wat bloedverlies na het strippen.

19. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Oh wat spannend meiden! Kom hier iedere keer even zenuwachtig kijken hoor... Is voor mij (hopelijk) nog lang niet zover, maar wilde jullie toch even heeeel veel succes wensen! :D

20. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Ik heb paar weken terug mijn slijmprop met bloed verloren 2 á 3 dagen lang is het gekomen. Toen kreeg ik wel wat schik want ik dacht oh het gaat beginnen, maar tevergeefs.. Momenteel heb ik dus ook alleen slijmverlies als ik naar wc ben geweest. Met afvegen zie ik het.

Deel Deze Pagina