Voortekenen bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nurhan1989, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Bedankt allemaal!

2. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Ik ben zojuist gestript en heb 3cm ontsluiting. ben benieuwd....

3. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Dames die bevallen zijn! Van harte gefeliciteerd en wat een mooie snelle bevallingen zeg! Tijdje weggeweest. Alles hier is wennen maar onze dochter doet het super goed! Komt gelukkig alweer wat aan en slaapt, eet, poept en plast goed. Heerlijk hoor en wat is ze makkelijk!
    Vroegelente toen ik weeen kreeg had ik 3 cm dat ze keek.. en binnen een uur zat ik op volledige ontsluiting! Hopen dat het bij jou ook vlot gaat! Succes! En ook voor de dames die ook nog moeten bevallen!

4. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Ik had ook 3cm bij t strippen dinsdag om 11.30 gestript en woensdag om 5.30 begonnen mijn weeën!!!
    Spannend!!
    En succes!

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Spannend! Wie weet zet het wel door :)

Ik ben vandaag toch naar het zkh gegaan voor een extra controle. Ze maakt het gewoon nog heel erg goed. Voldoende vruchtwater en een prachtig hartfilmpje. Morgen weer strippen, ben benieuwd.

6. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vroege lente hoe gaat t?

Monique bij jou nog vorderingen?

7. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennasus is je beeb er al?

8. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Hey dames afgelopen donderdag zijn wij een wondertje rijker geworden. Die dag was ik in de ochtend gestript en tegen de avond kreeg ik krachtige weeen en gingen we meteen na het zknhuis binnen bevalling is snel verlopen

9. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd vroege lente!!! En nu genieten

10. ennasus

ennasus Actief lid

16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Ik was ook even offline, donderdagavond laat is onze zoon geboren ! De bevalling is uiteindelijk toch spontaan ontstaan in de nacht met weeen, de volgende avond is hij geboren. We genieten nu enorm van hem!

VroegeLente, gefeliciteerd!!

En Monique, hoe is het bij jou? Hopelijk heb je ook snel je kindje in je armen :) :)

11. Anonymous1223

Anonymous1223 Actief lid

8 jul 2015
    188
    0
    16
    Gefeliciteerd!

12. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0

Ohhh meisje proficiat!!!! :) Wat fijn dat het toch uit zichzelf is begonnen. Daar hoop ik stiekem ook nog steeds op hoewel ik me er ook bij neer aan het leggen ben dat het niet gaat gebeuren.
    Hoe is de bevalling gegaan? Ben je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

Hier helaas nog steeds aan het wachten :( Nu drie keer gestript zonder resultaat. Blijf steken op 1 cm. Dadelijk weer terug voor controle (moet nu om de dag) en morgen of woensdag word ik ingeleid. Mag ook wel want woensdag ben ik 42 weken zwanger :(
    Mijn lichaam en geest zijn helemaal op kan ik zeggen. Wat een hel dit. Maar goed, het einde is in zicht.

Deel Deze Pagina