Ik ook rot geslapen! Veel pijn in mn buik.. ze schopt en draait veel om haar as. Doet zeer. Voelt blauw! En ook harde buiken veel gehad ! Ik had een topic geopend over eerst vliezen of eerst weeen? Valt me op dat bij veel eerst de vliezen breken! Terwijl ze zeggen dat t maar bij 1 op de 10 gebeurd! Succes bij de vk!!
Nouuuuu nee hoor. De tweede blijven vaker langer zitten ,alleen gaat de bevalling zelf vaak sneller omdat je langer vtv last kan hebben van voorweeen en dan heb je de eerste 2-3 cm al gehad en alles is dan al verweekt. Hier de eerste met 37+5 totaal onverwacht, 2700 gram en 47 cm. Nu? Ik klap bijna uit elkaar, ik ben heel smal en heb eigenlijk een minilichaampje maar meneer 2 blijft gewoon stug zitten, etterbakje. Hij was met 32 weken al 2000 gram dus ik ben erg benieuwd hoe zwaar en groot hij is. Ik denk dat ik de maat 44-46 domper niet nodig ga hebben in ieder geval. Wel alles al verweekt en 2 cm ontsluiting maar dat zegt geen moer. Ik had alleen echt echt echt echt niet verwacht dat deze zolang zou blijven zitten. Had steeds 38+3 in mijn hoofd.
Jaah inderdaad. De tweeden blijven blijkbaar langer zitten. Ongeveer 3dagen 😁 maar dat geldt blijkbaar alleen voor blanke vrouwen. En jaah, langs de andere kant zegt het nog niet veel, want je weet het gewoon weg nooit. 😅
Heel herkenbaar gevoel wat je beschrijft, Hmm jaa inderdaad mij vertelde ze dat 9% eerst de vliezen breekt..
Heb gister en vandaag lekker veel gedaan.. Boven alles lekker gepoetst, bedden verschoond, badkamer helemaal uitgewassen.. Alle was weg gewassen gevouwen en gestreken.😁 Laatste kerstcadeaus in huis gehaald en boodschappen gedaan.. En nog steeds actief..🤔 Krijg ik naar me kop gesmeten dat ik nesteldrang heb😂 En me moet voorbereiden op de komst van zoonlief een deze dagen🙈 Jullie ook last van toevallig?😅
Zo hallo, heb je dan geen last van harde buiken??? Had je er zin in hahaha! Ik had dat laatst beneden gedaan alles schoon, maar liep continue met harde buiken en de volgende dag moest ik naar de vk en had ik hoge bloeddruk. Doe ik dus niet meer! Nu maar rustig aan! Maar je hebt zeker wel nesteldrang! Heb je ook een vluchtkoffer al klaar staan?? Ik heb wel soort van nesteldrang, wil alles knap houden in mn huis dus mn man moet veel helpen hahaha ! Vindt hij gelukkig niet heel erg.
Jaa maar zodra ik klaar ben en rustig ga zitten is het vrij snel over.. Vluchtkoffer staat al een tijdje klaar haha.. Ben overal zo vroeg mee😂 Hmm ken m'n vriend ook alles vragen, maar als t n uur later niet gedaan is dan doe ik t toch maar zelf.. Haha als ik vraag of ie de stofzuiger boven wil zetten denkt ie ook niet even verder na ofzo. Moet alles vragen tig keer. Maar andersom vlieg Ik gelijk omhoog😂 Als ik het uiteindelijk niet zelf doe en nog keer vraag doet ie t wel hoor.. En de keuken bijhouden is zijn taak in huis.. Hoef ik gelukkig niks aan te doen.. Alleen koken dan en de rest doet hij.
Vlak voordat ik weeen kreeg, werd ik zo emotioneel, ik stond echt op het punt om gewoon naar het ziekenhuis te gaan, was er klaar mee. S avonds toch gaan slapen en de volgende ochtend om half 5 weer de ogen uit mijn kop gehuild, ik was er nog steeds klaar mee... en toen begonnen mijn weeen... Binnen 7 uurtjes geboren. Hier was nu 1 er met 40+3 en de 2e met 40+1, al duurde de bevalling van de eerst 28 uur...
Haha ja ik heb mn vluchtkoffer voor de helft klaar. Wat heb jij ongeveer erin? Ik heb echt geen idee.. Ik wil thuis bevallen, maar moet t toch klaar hebben staan.. Ooooh heb jij ook zo'n vriend? Ik moet altijd alles tig x vragen, word er soms ook niet goed van, of boos om! Dan ga ik t ook zelf doen. En bij mijn vriend zijn zn taken koken, boodschappen en met me meelopen met de honden haha en soms even stofzuigen als ik het niet red. Keuken opruimen na het koken kan hij niet! Altijd ligt er overal nog wat! Hel hahaha Je bent dus lekker bezig! Heb je een grote buik? Hoe was alles bij de vk? Nog gevraagd over het slijmpropje? Heb nu al vanaf vanmiddag een beetje menstruatie krampen en pijn scheutjes links in mn buik en vanuit mn rug.. Vannacht volle maan he? Wie weet haha! Geloof er niet zo in. Denk dat het wel pas volgend jaar gaat gebeuren
Hoi meiden. Hier is mijn eerste bevalling niet met voortekenen begonnen. Ik kreeg gewoon ineens in de nacht weeën die steeds meer regelmatig kwamen en heftiger werden. Het was duidelijk dat het was begonnen. Nu ook geen voortekenen. Ik denk ook dat het gewoon weer ineens gaat starten. Ik wil ook thuis bevallen maar heb de koffer wel helemaal gevuld. Bloempje zal ik zeker ook doen hoor want je hebt altijd kans dat je wel naar het zh moet, zeker bij een eerste. Ik heb 2 schone sets kleding voor na de bevalling erin, ondergoed (ook oude boxers van ml waar het kraamverband straks goed in past 😉, voedingsbh, (warme) sokken, schone shirts/trui voor ml en ook ondergoed en sokken, gevulde toilettas, dextro en pepermunt (voor ml 😉, setjes kleding voor zl (maat 50 en maat 56), borgvest (en geen jas, vind ik niks voor zo'n kleintje), lekkere wikkeldoek. De koffer staat onder ons bed, dus in het geval we hopelijk gewoon thuis bevallen heeft ml ook alles bij de hand, net zo handig!
Hahah ik denk dat ik d'r n beetje teveel in heb zitten😅 Pyama, Ondergoed, Sokken, Tandenborstel/pasta HaarBorstel Deo Pantoffels Badjas En voor de kleine Rompertjes Setjes kleren 3 verschillende maten Sokjes Vestje Mutsje Dekentje Speentje Spuugdoekjes Was t denk ik wel zon beetje .. Pff ja zo een heb ik ook😅 Hond laat ie heel soms uit, heb n chihuahua en voelt ie zich te stoer voor ofzo denk ik haha.. Valt opzich best mee.. Ben toch bijna 18kilo aangekomen al, maar is meer laatste weken van t vocht.. Hoor altijd dat ik mooi zwanger ben☺️ En maar klein buikje heb. Maar vind zelf dat ie de laatste weken aardig groot is geworden.. En jij? Slijmprop zei ze dat je die kleine beetjes of in een keer kan verliezen maar dat ie inderdaad weer terug komt zoals vruchtwater.. Verder was alles prima☺️ Moest jij ook niet toevallig vandaag naar de VK? Ik heb nog steeds dat rare gevoel wat ik afgelopen nacht had.. Hoop dat ik tot volgend jaar moet wachten, maar weet niet of ik dat nog redden ga.. Met de feestdagen bevallen is wel t laatste wat ik zou willen😓 Maar als t zo is doen we d'r toch niets aan. Ben ook niet zo bijgelovig 😁 Die menstruatie klachten heb ik vaker gehoord.. Wie weet!!☺️☺️
Ooo jaaa deoo vergeten 😂 dat moet ik erin zetten. 🙈 Komt vruchtwater ook altijd terug zoals een slijmprop???
Oo dit wist ik niet. Maar waarom zou je dat aanvullen, want je verliest toch geen vruchtwater? Of wel?? Ik snap het precies even weer niet..
Hèhè dat durf ik echt niet te zeggen.. Zal het eens googelen Hoe zit het bij jullie met je conditie?? Die van mij is echt héél ver te zoeken
Conditie neen hoor. Dat heb ik ook niet meer 😂😂 ik kan echt niet meer zo veel. Dames, ik heb nog een vraag. Ik voel soms precies een golf in mijn buik. Het doet zeer. Maar ik vraag me af of dit weeen zijn of gewoon het kindje wat zich beweegt. Snappen jullie wat ik bedoel? En is er mss iemand die het herkent? Ik kan het niet beter beschrijven??
Dat gevoel herken ik precies.. Heb t ook al dagen en wist maar niet hoe ik t moest beschrijven.. Vraag me ook af wat t nu eigenlijk is.. Heb het vooral de laatste 3 nachten
Denk dat t voorweeen zijn ofzo... Heb vannacht goed geslapen alleen 2x wakker geweest 1x ok te plassen en andere keer omdat ik t warm had.. Denk dat mijn babyboy nog wel op zich laat wachten
En jah dat warm hebben heb ik ook regelmatig. Pff.. Word er snachts vervelend van, want ik gooi mijn deken dan weg en even later heb ik het terug koud. 😁 Ook hier gaat babyboy nog wat op zich laten wachten. Ik probeer alleen nog maar te genieten van deze laatste weken wqnt het gaat wss de laatste keer zijn dat ik nog zwanger ben.. En als ik echt eerlijk moet zijn dat genieten lukt niet echt zo goed.