Ohhhh! Joh ja.. k moet alles nog een beetje onderzoeken. Het is zoveel haha en al die woorden! Dankjewel ☺
Als je zit natuurlijk. 😁 ben ik vergeten erbij te zeggen. Ik wil heel graag nog in 2015 bevallen, maar dat gaat niet meer lukken denk ik.
Bloempjee, alleen maar voor de kids 😀 ik voel me te dik om iets voor mezelf te kopen. Haha. Eerst bevallen en dan komt dat wel. En van dat glas, is dus inderdaad ofwel al zittend met een rechte rug of gwn staan kan je ook. 😀 ik heb het gisteren gedaan met een glas water gewoon 😅😅
Ja tot nu toe is het ook altijd gecontroleerd hoor maar mijn bloeddruk zat altijd goed, ik wist niet dat een te hoge bloeddruk een reden voor de hoofdpijn kon zijn. Ik heb dinsdag een controle en ik ga het ze dan zeker even vertellen over de hoofdpijn.
Hier vanaf 02:45 tot 05:45 enorme voorweeen gehad. Wist niet meer hoe ik moest liggen. Ben eruit gegaan en heb rondgelopen, werd alleen maar erger. Steeds ergere steken in mijn buik en leken enorm pijnlijke darmkrampen, ging echt stuk gewoon. En toen was het weer weg. Ik weet het nu gewoon echt niet meer. Ik heb ze zo enorm moeten wegzuchten, keiharde buiken, enorme rugpijn, heftige krampen. En zo ineens zakt het weer weg en ben ik om 6 uur weer in slaap gevallen. Ik word hier zo doodmoe van
Rot he die weeen...ik heb zelf vanaf 32 weken al rugweeen elke x....vaak als ik ga zitten. Maar nu begint het dus ook al in de nachten....echt niet fijn. Maar bij mij zal het vast nog wel een poos duren. Woensdag a.s 36 wk.
Ja ik heb ook al vanaf de 31/32 weken voorweeen en gelukkkig is alles al verstreken en verweekt plus 2 cm ontsluiting vorige week. Alleen vannacht was echt verschrikkelijk, echt niet leuk. Heb nu nog steeds last van behoorlijke rugpijn en ik hoop zo dat er vandaag ook maar iets gaat gebeuren. Ik wacht al twee weken langer dan bij Luc 😒
Jep mijne zat ook altijd goed! Nooit problemen tot vorige week dus een keer. Kreeg een briefje mee waar ik op moest letten bij hoge bloeddruk en daar stond hoofdpijn ook bij. Nu werk ik in de zorg dus wist ik dat ook wel.. maar t kan wel een reden zijn.. vooral hevige hoofdpijn.
Heftig die weeen dames! Gebruiken jullie een kruik?? Ik heb nu al 2 nachten nergens meer last van.. gewoon uitstekende nachten ! Net of ik niet zwanger ben! Voel de baby wel regelmatig even bewegen snachts. Maar voor de rest ook geen krampen of buikpijn, niks!!! Hopelijk komt t bij jullie snel! Ik denk dat ze bij mij nog wel even blijft zitten in ieder geval . Ik wil dat ze komt!!!! Voor donderdag! Denk hoe meer je ermee bezig bent hoe meer je lichaam het uitstelt.. net als bij menstruatie.. denken jullie niet?
Devilschase, vervelend van die weern die niet doorzetten maar hopelijk heeft het al gezorgd voor meer ontsluiting. Wanneer moet je nog eens op controle?? En wie weer mss zet het straks toch door. De voorbije dagen had ik ook heel veel last van voorweeen en nu sinds 3 4 dagen niets meer..
Hier ook aan het aftellen. Eergisteravond bloederig slijmverlies gehad na 3-4 uurtjes gestopt om vervolgens gisteravond weer terug te komen en weer te stoppen na paar uurtjes. Voor het eerst zoiets meegemaakt en dacht echt dat de bevalling zou beginnen. Maar tevergeefs momenteel nergens meer last van.
Bloederig slijm? Meestal is dat wel een voorteken! Zal vast wel snel komen dan denk geen krampen of iets?
Ben echt benieuwd wanneer het gaat komen. Heb helaas nog geen last van krampen. Alleen harde buiken die langer aanhouden dan voorheen.
Hier op controle geweest. Bloeddruk is hoger dan normaal maar wel acceptabel. Vrijdag 1 januari word ik gestript als de baby er dan nog niet is. Baby wordt geschat op 3 kilo dus dat is weer een meevaller.
Wauw spannend zeg vroegelente! Wie weet vannacht ineens! En ook spannend voor jou devilschase! Strippen lijkt me niet fijn, maar als het werkt!! En op 1 januari! Straks eerste baby van het nieuwe jaar haha
Ja, is handig met invullen van enquêtes, hoeft ie nooit naar beneden te scrollen in het pulldown menu.
hahahaha dat is zeker een voordeel! Geweldig ! hahaha Ik heb vanaf gisterenmiddag al steeds steken bij mn slaap rechts in mn hoofd.. hele gekke steken.. ze zitten nu ook links en t voelt soms echt heel eng.. ook mn linkerarm heeft weer een beetje het tintelende zere gevoel. Vorige keer dat ik dat had had ik hoge bloeddruk, maar heb nu niet het idee dat ik hoge bloeddruk heb..... dus ik weet nou niet of ik moet gaan bellen of niet.. baby beweegt vandaag weer heel weinig, gisteren was ze weer de hele dag druk! Maak me toch weer een beetje zorgen en wil niet steeds bellen. Soms denk ik dan: wat denken ze wel niet! De vk is hier al 4x geweest namelijk. 1x door weinig gevoel baby toen moest ik aan de ctg en 1x vanwege mn hoge bloeddruk, 1x vanwege bloedverlies en nog een keer, weet niet eens meer waarom.. Net op het toilet wel echt ENORM veel slijmverlies. Zoveel had ik nog nooit gehad. Het was doorzichtig en heel dik.. (sorry voor de details..) verder geen last ergens van ofzo.. geen buikpijn. Soms even een harde buik, maar niet anders dan normaal
Ik denk trouwens ook dat ik mijn slijmprop ben verloren. Zoals ge zegt bloempje, had ik het ook nog nooit zoveel gezien. Maar goed. Het betekent weer nix. Ik dacht vandaag weer even dat ik een scheur in mijn vliezen had, maar nu heb ik weer geen vochtverlies meer. Raar. Het was dus wss iets anders. Ik moet ook precies continu naar toillet, terwijl ik helemaal niet moet. Een heel vervelend gevoel. Ik hoop dat het allemaak kleine voortekenen zijn, en dat de bevalling maar snel begint.
Hebben jullie ook pijn aan je enkels? En handen? Zit denk ik zoveel vocht in dat gewoon pijn doet.. En mijn baby heeft zich nog niet gemeld😢 Op wat harde buiken en lichte voorweeen na nog niks. Morgen weer controle bij de VK