Succes morgen weer! Ik heb soms dikke handen en voeten, maar niet super erg ofzo. Merk wel dat ik mn ring niet meer om krijg en mn schoenen regelmatig strak zitten. Ik moet pas 4 januari weer naar de vk, of ze moet zich dan gemeld hebben haha.. Ben je door de vocht niet heel kortademig?
Neen vocht heb ik niet. Gelukkig! Het valt hier dus ook wel mee, alleen wel krampen in mijn benen. En dit is wel super vervelend. Ah bloempje. Ook mijn volgende controle is op 4januari. Haha. Laten we hopen dat de beeb zich eerder meldt.
Hier vannacht weer alles rustig. Wel veel dromen gehad. Elke keer na de toiletgang een nieuwe droom. Denk dat ik wel 5 verschillende dromen heb gehad. Kan me er in ieder geval 4 herinneren.. verder geen last van mn buik. Ze was wel heeel druk vannacht. Ineens kwam er iets ronds naar voren. Ik kon het zo pakken. Mag hopen dat t haar billen waren en niet haar hoofd ? Maar ze ligt al ingedaald zeiden ze, dus dat kan haast niet dan en dan moet t wel zeer doen lijkt me, wanneer ze los komt.. had gisteren ook veeeel slijm ineens. Bleef maar komen en heel dik.. nu weer bijna niets. Afwachten is moeilijk haha
Haha wat grappig! Vraag me ook af wie er het eerste gaat bevallen hier van degene die rond of op dezelfde datum zijn uitgerekend !
Jaa ben ook heel kortademig.. Vocht is echt te erg aan het worden als je het mij vraagt.. Dikke handen en voeten.. En doet gewoon echt iedere dag pijn.. En lijkt met de dag erger te worden😭 Heb t ook weer rustig gehad vannacht.. Ben ook zeer benieuwd😍
Dat is minder Nurhan. Je hebt dan wel geluk dat je niet ik de zomer hoog zwanger zijt, dat vocht zou dan veel erger zijn. Mijn zoontje is weer heel actief in mijn buik. Ik denk sat hij daar echt nog goed zit en geen zin heeft om zich aan te melden.
Jaa daar ben ik ook echt blij mee.. Je zou maar met die warmte zo lopen.. Pff medelij met degene die t moeten meemaken zeg! We zullen wel allemaal tot volgend jaar moeten wachten denk ik zo. Ik had na t douche wel enorme steken in mijn onderbuik. Moest echt even stoppen met lopen en kon niet rechtstaan.. M'n vriend dacht dat t ging beginnen. Verder vandaag nergens last van gehad.. Net zelfs met m'n vriend de voortuin gedaan onkruid eruit en steentjes d'r ingelegd.... En nu bij de VK aan het wachten
Ik was hoogzwanger in de zomer van 2008. Geen pretjes! Enige chille was dat je gewoon een zomerjurkje kon aantrekken en slippers, ipv dikke trui, jas, broek, sokken en laarzen.
Dat is dan inderdaad wel chill ja.. Niet iedere dag dat drama gedoe met sokken enzo😂 Pff heb nu al de hele avond last van m'n rug enzo.😓 Vriendlief heeft een "gek gevoel" vandaag zegt ie.. Haha nou ben benieuwd want ik heb geen gevoel
Hoe was het bij de vk?? Heb vanavond een uur/anderhalf uur lang last gehad van een harde buik.. zeer deed ie niet, wel voelde t heel vervelend.. maar nee nog niks! Ook wel steeds wat meer krampen en steken, maar zal straks wel wegzakken denk ik zo! Voel nu haar voeten weer uitsteken in mn zij... volgens mij zit ze prima
Haha dat voel ik ook: de voetjes.. Pff.. Ik was net aan t denken hoe geweldig het zou zijn, als het nu allemaal begon.. Maar neen hoor,,
Ik heb nu al 3 dagen op rij last van bloederig slijmverlies het komt vooral 's avonds maar nog steeds geen wee of iets
Alles nog het zelfde.. 1,5 kilo erbij weer dus 20 totaal al😅 Ik heb vanavond ook harde buiken maar wel beetje pijn ook.. En pijn in m'n rug. Kan m'n draai maar niet vinden.😢 Verder zoonlief wat rustiger als gewend. Voel vooral z'n kontje goed.. Vroege lente al 3 dagen?😶 Kan dat verder geen kwaad dan!?
Klinkt alsof t gaat beginnen nurhan haha! Ben benieuwd joh!! En de hik voel ik zeker. Vind t echt een rot gevoel!!! Hahaha Vroegelente dat is wel lang al.. heb je je vk er al over gesproken??
Ik kan wel van die hik genieten😜 Kietelt n beetje ofzo hahah.. Weet het niet durf me d'r niet te veel op te verheugen, Je lichaam kan je zo goed voor de gek houden..
De hik voel ik hier ook regelmatig ja. 😊 Voor de rest voel k vanalles maar dan ook weer niets..
Ik voelde gister ook vanalles savonds maar later weer niets.. Vannacht lag ik even op mn rechterzij en werd met veel pijn wakker.. toen ik weer op mn rechterzij ging liggen had ik nergens last van. Heb dus best wel goede nachten de laatste 3 nachten. Echt geen gevoel ook dat ze snel komt..
Wat een K*t nacht weer zeg!! Tig keer d'r uit om te plassen.. Kan het zijn dat ik moet plassen van al het vocht dat ik vasthoud? Plas steeds echt veel en heb niet zo gek veel gedronken gisteravond