Voortekenen bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nurhan1989, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Die nachten had ik ook bloempje en ineens veranderd dat weer..
    Je lichaam kan je echt zo goed voor de gek houden..
    Ti's maar gewoon geduld hebben.. 😓

2. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Geduld heb ik echt nog heel weinig. Ik weet niet hoe het bij jullie zit met geduld hebben.

3. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Ik heb ook nog heel weinig geduld over. Maar kunnen d'r niets aan doen😓
    Ga vandaag maar eens van alles proberen om weeën op te wekken denk ik...😋😋
    Gister al bezig geweest met voetmassage maar niets.. Dus maar even andere dingen proberen

4. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Verloskundige zegt dat ik waarschijnlijk in delen mijn slijmprop aan het verliezen ben voor de rest geen andere gekke klachten en voel de baby heel goed bewegen. Ook de hik hier idd

5. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Haha ik heb ook geprobeerd weeen op te wekken, nou niets hoor haha :p geduld heb ik ook amper nog. Wat een hel dat wachten hahaha

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoe minder geduld je hebt hoe meer het tegenwerkt vertelde de VK.

Door de spanning maak je onbewust adrenaline aan en die houdt het bevallingshormoon tegen. Hierdoor kan het juist nog langer duren. Dus laat het los en geniet nog even van je "vrijheid" :')

En bedenkt je: Voor baby is het beter om niet met de feestdagen geboren te worden, dan kan er nooit iemand op zijn/haar verjaardag komen en iedereen is overhaast en druk. Ook niet leuk, toch?

7. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Gister met die voetmassage had ik toch wel n raar gevoel wat ik niet kon thuis brengen.. Vanavond nog maar is proberen

8. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Stel dat ie morgen geboren word dan is dat maar zo.. Liever met oud op nieuw dan met de kerst..
    Voor ons maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit want zijn toch de feestdagen altijd met dezelfde mensen die ook op verjaardagen zijn bij ons. Zo ongeveer man of 30 zeker wel.. Dus zou ie dubbel feest hebben.. Ben je d'r wel gelijk vanaf😁
    Hij word toch rond n drukke periode geboren. Daar is niets aan te doen. Had ik 9 maand geleden moeten bedenken.. Maar deze zwangerschap was niet gepland.. Hèhè dus pech..
    Ik zou ook liever niet als wel op feestdagen bevallen, maar als het toch zo is jammer dan.

Maar heb t gewoon helemaal gehad.. Ben doodop, alles doet pijn van m'n tenen tot m'n hoofd.. Kan m'n vingers niet eens meer normaal bewegen😢
    Ben d'r echt klaar mee.. Maar moet ik nog wachten? Dan is dat maar zo d'r is niets aan te doen.. M'n schatje meld zich vanzelf wel 💙

9. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    En alles uitproberen om weeën op te wekken is ook leuk haha.. Heb ik tenminste nog wat te doen😁
    Wie niet waagt wie niet wint toch😜

10. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames ik heb afgelopen dagen zo veel pijn !
    • De ene keer rugpijn ineens eventjes heel erg daarna trekt het weg.
    • Ik voel "daar beneden" extreem veel druk en steken af en toe dat ik me benen echt tegen elkaar aan moet drukken van de pijn.
    • En ik voel ook enorm veel druk op me sluitspier :$, het doet zo een pijn als het gebeurt wanneer ik zit moet ik gewoon gaan staan omdat het pijn doet !
    • Dit deel doet geen pijn maar ik verlies al een week zo veel slijm het is niet normaal ik ben gewoon van inlegkruisjes naar maandverband overgestapt omdat het niet meer te doen is. Een aantal keer op de dag enorme vloedgolven slijm... Heb zelfs paarkeer gedacht dat me vliezen gebroken waren maar dan bleek het weer gewoon slijm te zijn maar het is zo veel per keer !

Herkend iemand het sluitspier probleem want hier erger ik me echt het meeste aan zo een abnormale pijn!

11. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Herkenbaar inderdaad, vooral na inspanningen..
    Die slijm heb ik niet zo extreem..
    Wel soms dat ik echt n ander ondergoed moet aan doen..
    Maar dat was t ook..
    Die sluitspier heb ik denk ik ook niet zo extreem als jij..
    Misschien toch nog indelingspijn ofzo?
    Anders even je VK bellen?

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat zeg ik. Ontspanning werkt het beste.

Ik loop al 20 weken met bekkenpijn wat nu de afgelopen 3 weken niet te harden is. Kan niet meer normaal lopen en slapen doe ik al heel lang bijna niet meer.

De eerste kwam met 37.5 weken, dat deze dus nu al 2.5 week langer zit had ik niet verwacht en ik baal ook enorm maar ik probeer maar te ontspannen en er zo min mogelijk aan te denken.

13. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Oh ja bekkenpijn lijkt me ook geen pretje en al helemaal niet zo lang pff.. Ik heb al vanaf week of 20 ofzo m'n ribben gekneusd..
    Maar die pijn is nu niks vergeleken m'n voeten en vingers😢 Door dat vocht.. Dus dat is eigenlijk ook meer de reden dat ik m'n voeten masseer.
    Lig nu ook snachts met kussen onder m'n voeten😓

Ti's allemaal zo vervelend aan t worden nu hè...
    Zul je zien dat jij juist morgen aan de beurt bent

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Morgen maakt me niet uit, als ik in de avond maar thuis ben.

15. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Hèhè begrijpelijk

16. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Rugpijn heb ik ook regelmatig, de ene keer erger dan de andere keer, maar ik beweeg nog wel redelijk, dat helpt wel..
    Druk en steken voel ik wel, maar niet zo erg als jij beschrijft.
    Druk op mn sluitspier helemaal geen last van.
    Slijm verlies ik ook regelmatig, maar niet super veel. Heb wel inlegkruisjes in anders blijf ik een schoon ondergoed aan doen.
    Je hebt wel veel pijntjes.. Misschien komt het langzaam op gang? Zou kunnen toch?

Devilschase, ik denk er inderdaad teveel aan, maar aan de andere kant denk ik, als ze lekker in januari komt vind ik net nog beter.. Maar als ze komt komt ze, dan vind ik het ook helemaal niet erg. Ik zie het wel! Ben je vandaag trouwens precies 40 weken? Spannend joh! 1 januari word je gestript toch?

Nurhan, voetmassage? Hoe weet je dan dat je de weeen opwekt? Heb je dat ergens opgezocht? Ik ken het niet haha! Ik heb altijd t idee dat het allemaal wat onzin is. Ze zeggen dat seks helpt, maar bij mij niet hoor! Haha tenminste nog niet... Maar vind het ook niet erg prettig om seks te hebben nu.. Voel me net een olifantje hahaha.

Was vandaag erg moe en hoofdpijn, dus lekker even paar uur geslapen. Zo weer even wat bewegen en wandelen met de honden..

17. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Jaa bloempje.. Blijkbaar heb je dus bepaalde drukpunten in je voet die verbonden zijn met je baarmoeder..
    Sex vind ik nu ook niet meer prettig, en m'n vriend ook niet gelukkig haha..
    Probeer vandaag nog die voetmassage en toch maar sex misschien hahah zullen zien..
    Proberen kan nooit kwaad toch?

18. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Nee kan nooit kwaad toch! Die voetmassage moet ik eens proberen haha

19. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Haha. Heb net die voetmassafe geprobeerd. Maar buh? Moet ik nu iets voelen???

20. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Baat het niet dan schaad het niet hèhè
    Je heb 3 drukpunten..
    1 binnenkant van je voet tussen je enkel en hiel.. 2cm langs en dan 2cm onder die enkelknobbel.. Dus t kuiltje zullen we maar zeggen..
    2 zijkant van je voet bij je kleine teen.
    3 binnnenkant been boven enkel knobbel zon 2vingers ongeveer.. Maar op de een of andere manier voel je wel wanneer je goed zit..

Deel Deze Pagina