Hèhè misschien verschilt het ook per persoon?😅 Weet het echt niet.... Maar blijkbaar ist zo als je je voeten ergens laat masseren je moet melden dat je zwanger bent zodat ze die punten kunnen vermijden.. Had toch door moeten gaan met m'n opleiding blijkbaar hah en boeken allemaal weg gedaan tijdje geleden 😓 Maar ik kan het nog altijd even navragen aan m'n oude leraar
Ik krijg harde buiken en pijnlijk ook nog. Maar ik denk niet dat het gaat doorzetten. Moet je eigenlijk je voeten laten masseren of kunt ge het ook zelf???
Heb dat al 2 dagen bijna de hele dag door en soms ook langer dan een uur.. harde buiken.. ze doen alleen nog niet echt zeer.. voelen eel vervelender steeds! Wie o wie zal er t eerst bevallen van de 3 die op 7 januari zijn uitgerekend haha
Je kan het ook zelf doen.. Ik had dus dat zelfde gevoel maar geen zin meer om mee door te gaan.. Had het gevoel nog nooit eerder gehad.. Dus dacht echt oh nu komt het😍 Misschien sex d'r achteraan..😋 Denk wel dat t beste is om zelf te doen omdat je dan goed die drukpunten voelt.. Hahah jaa ben ook benieuwd wie d'r t eerst aan de beurt is😜 Als we nu eens heel geconcentreerd gaan masseren zijn we misschien wel tegelijk😁😜
Hahaaa. Jaah wie ooo wiee 😀😀😀 ??? Maar als ik morgen niet beval, maakt het voor mij niets meer uit. Het mag eender welke dag in januari komen dan. Ik heb echt heel laag buikpijn. En het straalt uit naar 1 been. Telkens mijn rechter been. Kan dit een beenwee zijn? Ik vind zo weinig informatie over beenweeen 😕 kan je enkel beenweeen hebben zl der buik of rugweeen??
Dat durf ik dus niet te zeggen.. Ik voel zelf niks in m'n benen.. Hahah wij zitten ons te focussen op het nu.. Maar wie weet duurt het nog 2 weken of langer😒
VOETREFLEXMASSAGE, VOETREFLEX, VOETREFLEXEN, VOETZONE-MASSAGE, ZONE-MASSAGE, MASSAGE VAN DE VOETEN, REFLEXMASSAGE
Nurhan bedankf voor de link. Ik ben maar wat aan t masseren. Ik kan het juiste punt precies toch niet echt vinden maar goed. Het liefst wil ik nu in slaap vallen en wakker worden met weeen. Pff hoe zalig zou da zijn.
Ik weet hoe je je voelt.. Ik ga morgen is op zoek naar n masseur.. Als het dan niet werkt heb ik toch nog n fijne massage gehad😁
Nog niemand bevallen? Vannacht hele nacht een harde buik gehad.. en ook heb ik t idee dat ik een soort van beenweeen heb. Beide benen doen zeer alsof ik spierpijn heb. Komt ook wat uit mn liezen en ben al vanaf gisteravond misselijk! Hoe gaat het met jullie??
Goedemorgen dames.. Hoe is jullie nacht geweest? Hier lekker rustig. Paar keer wakker om te moeten plassen.. Met opstaan harde buiken ook. Verder lichte voorweeen Maar heb nu zo ongeveer sinds een uurtje n harde buik..en t zakt niet.. Heb niks gedaan alleen opgestaan uit m'n bed 🤔
Klote. Baby heeft prima geslapen maar ik niet. Vuurwerk, politiehelikopter en een snurkende man naast me. Babylicious heeft nu de hik en wordt langzaamaan wakker.
Awel dit heb ik dus ook! Ik word gek van de pijn in mijn benen. Maar ik weet eigenlijk niet goed of dit beenweeen zijn.
Dames ik wens jullie een fijne jaarwisseling en alvast een gelukkig en gezond 2016 toe!! Dat al jullie wensen mogen uitkomen! En de baby's d'r maar snel mogen zijn!👶🏼 Fijne avond allemaal
Gelukkig nieuwjaar! Las ik nou ergens snel dat je vliezen gisteravond voor het vuurwerk waren gebroken devilschase? Hier heel veel harde buiken, soms ook pijn met lopen, maar verder weer weinig actie.. Vriendin van me zei dat zij dat ook had en dat bleek dat ze al 9cm ontsluiting had! Ik heb t nu al een paar dagen die harde buiken de hele dag en om de zoveel minuten, maar ze doen amper zeer.. Goede nacht gehad hier. En jullie? Leuke avond ook gehad?
Voor jou ook een gelukkig nieuwjaar bloempje.. Bij mij is dat sinds gisteren dus ook het geval met die harde buiken🤔 Heb wel afentoe n steek in mijn onderbuik ook. Maar daar blijft t allemaal bij.. Hebben het gisteravond lekker rustig gehouden.. En heb heerlijk geslapen.. 1x wakker geweest gelukkig.. Hoe was jouw jaarwisseling? En vliezen gebroken? Spannend!! Succes dan devilschase
Wauw nog beter zelfs zie ik devilschase!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!! En ook nog eens eerste nieuwjaarskindje van het ziekenhuis! Geniet ervan!