Ik ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin. We zijn de klok rond weggeweest. Moest 1,5 uur heen en weer terug met trein. Hapje gegeten ed. Nu heb ik sinds zaterdag dus weer pijn aan mijn bekken en trekt t ook weer door naar mijn bil. Echt net als in mijn zwangerschap... Gaat dit ooit over? Of blijft t gewoon een gevoelige plek?
Heb je het vaker? Mij werd geadviseerd het na de bevalling goed in de gaten te houden en bij terugkerende klachten weer therapie te starten. Het kan namelijk ook permanente klachten geven indien je het te ver laat komen. Dus als je vaker klachten hebt zou ik therapie gaan volgen daarvoor.
Ik heb nu na bevalling ook weer klachten, met goede balans activiteiten en oefeningen is het leefbaar, succes!
Ik ga ook naar de bekkenfysio. Ik had 10 maanden na de bevalling ook weer veel klachten. Of het over gaat weet ik niet, maar ik zou er niet te lang mee doorlopen als het niet minder wordt(heb ik eigenlijk wel gedaan achteraf.)
ik heb dit ook, echt enorm pijnlijk na stuk lopen en idd hele dag slenteren..... lang zitten doet ook pijn. Nu ben ik bij een fysiotherapeut geweest, manueel therapeut...en die voelde aan mijn rug. Het was niet mijn bekken, maar een zenuw in mijn rug die beklemde en uitstraalde naar mijn bekken.... Dus oefeningen, moet mijn spieren sterken in mijn rug. Daardoor zou de pijn minder moeten worden. Maar tot nu toe nog niet echt.....we zullen zien ben pas 4 weken mee bezig. misschien eens naar laten kijken door een fysiotherapeut?