pijn aan bekken na dagje uit

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door muisje14, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin. We zijn de klok rond weggeweest. Moest 1,5 uur heen en weer terug met trein. Hapje gegeten ed.

Nu heb ik sinds zaterdag dus weer pijn aan mijn bekken en trekt t ook weer door naar mijn bil.
    Echt net als in mijn zwangerschap...

Gaat dit ooit over? Of blijft t gewoon een gevoelige plek?

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Geen idee maar ik hebt ook maar dan al eerder dan jij zegt. En geen BI gehad..

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb het nog steeds af en toe en mijn zoontje is 2,5jaar. Dus bij mij is het blijvend denk ik...

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Heb je het vaker? Mij werd geadviseerd het na de bevalling goed in de gaten te houden en bij terugkerende klachten weer therapie te starten. Het kan namelijk ook permanente klachten geven indien je het te ver laat komen. Dus als je vaker klachten hebt zou ik therapie gaan volgen daarvoor.

5. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu na bevalling ook weer klachten, met goede balans activiteiten en oefeningen is het leefbaar, succes!

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik ga ook naar de bekkenfysio. Ik had 10 maanden na de bevalling ook weer veel klachten. Of het over gaat weet ik niet, maar ik zou er niet te lang mee doorlopen als het niet minder wordt(heb ik eigenlijk wel gedaan achteraf.)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik heb dit ook, echt enorm pijnlijk na stuk lopen en idd hele dag slenteren..... lang zitten doet ook pijn.

Nu ben ik bij een fysiotherapeut geweest, manueel therapeut...en die voelde aan mijn rug. Het was niet mijn bekken, maar een zenuw in mijn rug die beklemde en uitstraalde naar mijn bekken....:(

Dus oefeningen, moet mijn spieren sterken in mijn rug. Daardoor zou de pijn minder moeten worden. Maar tot nu toe nog niet echt.....we zullen zien ben pas 4 weken mee bezig.

misschien eens naar laten kijken door een fysiotherapeut?

Deel Deze Pagina