Ik weet dat het afwachten is, dat niemand een glazenbol heeft, maar toch even delen/vragen ! Vanmorgen liep ik met de hond in het bos, toen ik ineens een behoorlijke pijnscheut in mijn baarmoeder kreeg. Een stekende pijn. Zou dit iets kunnen betekenen? Wel grappig is dat ik vanmorgen wakker werd met veel minder pijnlijke borsten en dacht dat er sowieso geen kans meer was op zwangerschap. Een pijnscheut als deze herken ik echter niet en gelijk gaat mijn hoofd weer met me aan de haal. Nu continue een nattig gevoel down under, maar dat is alleen maar helder (denk steeds dat ik ben gaan bloeden of zo). Herkent iemand de pijnscheut? En wbt de afgenomen pijn in mijn borsten, zou dat inderdaad aangeven dat het niet gelukt is? Alvast dank voor het reageren !
Ik heb ook al een paar keer vr de week die pijnscheuten zitten voelen, afwisselend... was op10 dagen overtijd, nu wel een bloeding maar voel nog d pijnscheut op dezslfde plek
Ik heb wel vaker pijnlijke scheuten gehad, betekende helaas niets, maar het kan wel. Enige wat je kan doen is afwachten. Success!
Ik heb zelf momenteel die pijnscheuten ook heel erg. Maar ik kan echt niet zwanger zijn. Menstruatie en prille zwangerschap kunnen erg op elkaar lijken. Bij beide gebeurt er een hoop in je baarmoeder. Mocht het wel van een innesteling zijn dan zou je over 2 dagen al wel positief moeten testen. Kwaaltjes komen en gaan nog in het begin. Een nattig gevoel past bij een zwangerschap. Maar vlak voor mijn menstruaties heb ik dat ook wel meegemaakt. Andersom heb ik ook gehad dat ik zwanger bleek maar de eerste dagen nog best droog was.
Ben benieuwd of er morgen iets te zien is op de test. Sinds vanmorgen beetje weeïg gevoel in mijn maag, zeurende buik, pukkel in mijn hals (heb echt nooit pukkels) en nog steeds dat natte gevoel (excuus).