Ik heb nu ook regelmatig voorweeen en steken van onderen en slaap slecht. En mijn buik is ook heel duidelijk gezakt. Groetjes Anna
Ik had nergens last van... heb de dag ervoor nog uitgebreid gewinkeld, heb savonds nog wat meubeltjes afgeschuurd ed. en snachts kwam er een scheutje in mn vliezen en die avond heb ik ene ks gekregen. Ik kreeg ong. 10u na het breken van mn vliezen weeën en voor die tijd helemaal niks, ook niet in de zwangerschap. Afentoe eens een harde buik maar dat was alles. Ik was overigens 37w2d. Bij mn dochter voelde ik ook niks en ben toen ingeleid met 40w1d ivm mn bloeddruk.
Bij mij kan ik achteraf zeggen dat ik weer meer last kreeg van nesteldrang. Ik heb het huis nog gepoetst, mijn benen, muisje en oksels geschoren (moet er wel goed bijliggen dacht ik nog..... ) Verder heb ik het bed schoon opgetrokken etc...etc... Ik had die dag last van voorweeen die bleven aanhouden en niet meer weggingen. 'S avonds werden het echte weeen...
ja voortekenen..ik weet het niet.. Heb zo af en toe eens wat menstruatieachtige pijntjes (ook id rug)Maar die buik wordt nog steeds groter vlgs mij.. dus misschien komt het daarvan..Ik heb wel veel meer harde buiken dan voorheen en slaap een stuk slechter..maar vlgs mij is mijn kleintje druk bezig met indalen.Ik verwacht dan ook niet dat ik echt te vroeg ga bevallen..Maar mijn lichaam is er vlgs mij zich al wel erop aan het voorbereiden..denk ik..?!Ja ik weet het ook niet hoor..Maar het kan net zo goed nog 5 wkn blijven zitten.ben benieuwd wat de verlosk morgen zegt succes meiden
Wat onvoorspelbaar is een bevalling he? Ik ben heel erg zenuwachtig nu. Ik vind het wel eens tijd wordt voor de bevalling!
hahaha, ik moest veeeeeel poepen! Verder was ik de hele dag stront (toepasselijk woord ) chagerijnig en had ik last van mn rug de hele dag. Uiteindelijk had ik om 3.30 's nachts regelmatige weeen en is hij om 13.52 geboren. groetjes Setje
Ik kan me nog herinneren dat ik de dagen ervoor vreselijk aan de poets was. Mn hele huis glom .. haha .. en ik heb idd flink gepoept. Ik voelde me ook wel anders ..
Leuk zeg alle reacties Mijn voortekenen waren (buiten weken gerommel) dat ik de nacht ervoor als een roos heb geslapen en energie voor 10 had dinsdags. Dus lopen poetsen enzo. Fayley is woensdagavond geboren
Ik heb een maand lang weeen en menstruatiepijn gehad en alle andere mogelijke tekenen van een bevalling die eraan komt maar de dag voor mijn bevalling voelde ik mij beter dan ooit en had ik nergens last van! Ik zei nog tegen mijn man dat ik de 40 weken zonder problemen ging halen en de dag erna was Elena er
Hoi allemaal! Heb ook al weken last van voorweeen en steken van onder en last van mijn onderrug. Elke keer als ik pijnlijke voorweeen had dacht ik: zou het nu dan eindelijk begonnen zijn? Maar nee, dan zakte het weer af Ben het wel helemaal zat, dus hoop echt dat het snel gaat beginnen, ben er klaar voor! Iedereen die tegen het einde loopt: STERKTE MET DE LAATSTE LOODJES! Groetjes, Emma
ik heb nog helemaal niks pijnlijks ervaren.Alleen af en toe menstruatiekrampen...dit kan dus nog wel even gaan duren...zucht.
jeetje nou ik loop ook al dagen met pijnlijke voorweeen die elke keer afzakken, wist vannacht gewoon niet hoe ik moest liggen van de pijn. Hoop toch echt dat ie kleine snel komt want ik wordt hier zo moe van....
Ik moet ook nog 2 weken, maar begin er aardig zat van te krijgen. Heb heel erg veel last van harde buiken en ben echt zoooo moe... Hoop zo dat die kleine op tijd komt en dat het niet nog 4 weken duurt...
Ik heb sinds ik 37 weken zwanger ben (sinds zondag) wat meer lichte harde buiken en wat ongi pijnen vooral sochtends maar voorween nee. ik denk dat het nog heel lang gaat duren.
Heb hetzelfde probleem. het rommelt inmiddels wel iets, maar alleen 's avonds dus het kan ook zijn dat ik dan gewoon teveel heb gedaan. Bij de 1e ben ik met 41.3 ingeleid dus weet ik ook niet wat de voortekenen zijn. Helaas kan ik jullie daar dus niet mee helpen want nu voel ik behalve pijnlijke bekken, harde buiken weinig. Ja, als hij beweegt voel ik het tussen mijn benen. Iemand die weet of dit een voorteken is? Ben het nu echt zat.....
snap wat je bedoelt MSU ben het ook helemaal beu. En de kleine word ook zo sterk! Zijn bewegingen doen nu zoveel pijn Zelfs als ik een harde buik heb dan kan ik hem nog voelen draaien en schoppen
Hai Meiden, Mischien een rare vraag ...maar hoe voeld een voorwee? T enige waar ik echt last van heb is soms een gevoel alsof mijn blaas word omgedraaid groetjes
Hmm mijn ongi pijntjes worden wat frequenter... Ben net ook wat roze bloed verloren.. Is dit een voorteken?
Spannend Angela! De nacht voor mijn bevalling was ik mijn prop verloren en de rest van de dag af en toe wat roze afscheiding Enne voorweeën waren bij mij toch echt die ongipijnen/krampen (3 weken lang weliswaar) Succes dames!