Voortekenen naderende bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sweetpee, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Hmm leek allemaal zo mooi, maar helaas is er verder nog niets gebeurt... Op die aanhoudende harde buiken en ongi pijnen is er verder niets te detecteren....

Hoe gaat het bij jullie? :rolleyes:

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Irritant he?
    Ik zit ook te wachten op de 'voortekenen' , maar niks hoor.....

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hier ook niks bijzonders aan de hand zoals het al een paar weken aan gaat met harde buiken en wat krampjes.
    Ben wel flink verkouden, maar het beebje heeft allemaal nog naar der zin.
    Weet wel uit ervaring dat het allemaal zo ineens als een blad aan de boom kan veranderen.

Groetjes Anna

4. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik ben benieuwd waneer mijn kleinen uk gaat komen, heb echt nog nergens last van.
    ik weet wel dat dat niets zegt maar toch.
    af en toe steken in mijun lies en onderin mijn buik en dan denk ik zal dat het zijn...

we wachten geduldig af.

groetjes susanne

5. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Spannend allemaal en het wachten duurt ook zo lang.
    Hier al dagen veel last van harde buiken enz enz
    Ben de slijmprop allang verloren gepaard met bloedverlies maar nog niks.

Vandaag rommelt het wel heel erg en ook veel last van harde buiken en moet zeggen van mij mag de kleine komen ben er helemaal klaar voor iedereen succes met de laatste loodjes

Zuster1707 vindt dit leuk.
  6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hai allemaal,

Ik zit al weken met voorweeen en denk elke keer: nu begint het vast, want heb ook al een aantal keren gehad dat die weeen echt opbouwend zijn qua pijnlijkheid en steeds om de zoveel minuten, heel regelmatig en dat een aantal uren achter elkaar! Weeen waarbij je echt moet puffen anders is het bijna niet te doen.
    Erg vervelend als je steeds voor de gek wordt gehouden. Ben eergister getoucheerd om te bekijken of ik gestript kon worden, maar nog geen ontsluiting! Vandaag is er weer gecheckt en nog steeds geen ontsluiting.... Begin nu wel mijn slijmprop te verliezen, met ook wat roze bloed erbij enzo. Nog 1 dag de kans om thuis te bevallen. Oh laat het asjeblieft nu eindelijk eens gebeuren. Ben het zo zat!

Sterkte iedereen!

Groetjes, Emma

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey dames,

ben wel nog niet bevallen maar heb al wel voortijdig weeen gehad. dus kan daar wel iets over vertellen. de avond ervoor had ik zeurende onderbuikpijn en de kat was niet bij me weg te slaan. die heeft het denk ik aangevoeld. de volgende dag al opgestaan met overgeven en bleef aanhouden. d8 iets verkeerd te hebben gegeten maar kort daarna begonnen de weeen op te spelen. dus dat is bij mij een duidelijk voorteken geweest. had het die week daarvoor ook precies zo alleen zijn de weeen toen na 2 1/2 uur opgehouden. de laatste keer heb ik er de hele dag last van gehad en mochten we ook gezellig logeren in het ziekenhuis ;)

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik hoop het voor je Emma .. ballen als je zolang loopt zeg.

Sterkte meid

9. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Lieve Dames

Is er iemand die kan uitleggen hoe voorweeen aanvoelen?

groetjes

10. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Mijn ervaring met voorweeen is dat het hele heftige menstruatie pijn is met pieken en dalen...

Weet niet of iedereen dit zo ervaart?

Deel Deze Pagina