Ik ben 37 weken en 5 dagen. Nou heb ik sinds vanochtend veel witte afscheiding, is dit een teken dat t gaat beginnen?
Is helemaal niet erg Omdat ik er geen last van heb gehad vroeg ik t me gewoon af. We gaan gewoon nog eff door dan
Zijn we precies even lang zwanger succes met t afwachten! Hoewel ik doorgaans (vandaag wat minder) nog geduldig ben ga je toch bij alles afvragen of het een teken is hè, haha
Sorry, geen teken dat het begint. ik had het heel de zwangerschap. De laatste weken werd het steeds meer. Succes met wachten. Ik vroeg het me ook bij elk pijntje e.d. af of het begonnen was/is. 2 weken lang met menstruatiepijn gelopen en de dag voordat ik bevallen ben nergens last van. Ik ben begonnen met het verliezen van de slijmprop. 15 min later vruchtwater verlies (kleine beetjes) weer 15 min later begonnen de weeën. vijf en een half uur later was onze kleine uk er al.
Het was wel een teken! Onze dochter is om 21.13 geboren! We kwamen om 20.15 in t ziekenhuis en een uur later was ze er! Helaas daarna nog onder narcose gemoeten vanwege de moederkoek
Oh wat fijn. Gefeliciteerd. Zo zie je maar weer. Wat voor de één een teken is, kan voor de ander helemaal niets betekenen. Geniet van de kleine. Ps. snap alleen je onderschrift niet 27/08 positief getest??