Voor op het geboortekaartje van onze beeb hebben we 2 gedichtjes. 1 vanuit mijn zoontje en 1 vanuit ons.. Alleen nu twijfelen we aan ons gedichtje :S Ik vind hem superlief, alleen m'n vriend zei: Lijkt het dan niet net of we een tweeling hebben gekregen. En nu twijfel ik ook heel erg. Zelf zag ik dan het eerste regeltje als ons eerste zoontje, maar nu weet ik het niet meer Wat vinden jullie? Kunnen het ook niet aan bekenden vragen, haha! Het gedichtje is: 1 kindje is al een wonder, 2 broertjes wel heel bijzonder dubbele vreugde en dubbel zo druk dubbel genieten, wat een geluk!
Als ik het zo lees komt het voor mij wel over als een tweeling. Vind hem btw wel heel lief Maar misschien, als je het gedichtje van de grote broer erbij hebt, dat dat dan weer laat blijken dat het helemaal niet om een tweeling gaat? Daarbij, iedereen weet toch dat je 1 kindje krijgt en geen tweeling?
Ik vind het nu ook net voor een tweeling. Is het wat als je het aanpast? 1 kindje is al een wonder, Een broertje erbij, nu wel heel bijzonder dubbele vreugde en dubbel zo druk dubbel genieten, wat een geluk!
Dat vind ik nou een goed idee! Ik kon zelf zo snel niet iets anders bedenken, maar deze vind ik dan wel goed bedacht!
ik vind het ook teveel op een tweelinggedichtje lijken.. die kleine aanpassing vind ik dan wat duidelijker voor het geval iedereen je in shock opbelt huh heb je er 2 gekregen lol
misschien is dit iets 1 kindje is al een wonder, een broertje voor levi heel bijzonder. dubbele vreugde dubbel zo druk dubbel genieten van ons 2 de meester stuk
Ik vond het wel meevallen.. Iedereen die dat kaartje krijgt weet toch dat je al een zoontje hebt...dan is dit best een logisch gedichtje... Maja met de aanpassing is het nog duidelijker
Zou het inderdaad ook aanpassen 1 kindje was al een wonder, 1 broertje erbij wel heel bijzonder dubbele vreugde en dubbel zo druk dubbel genieten, wat een geluk!
Bedankt voor jullie reacties!! Denk idd maar dat we hem gaan aanpassen! Heb al een paar goede ideeen gezien dus dat moet goedkomen!!