Ik heb pas gehoord dat eerste kindjes vaak iets later zijn dan de uitgerekende datum en een tweede of derde vaak wat eerder. Was dat bij jullie ook zo?
Ik was van me 2e uitgerekend op 11 januari, maar ze is op 20 januari geboren.... En me 1e is volgens mij 5 dagen voor de uitegerekend datum geboren... Liefs Jeanney
volgens mij maakt het niks uit. je hoort ook weleens de eerste 3 weken ervoor en tweede 2 weken te laat
ik heb niet echt een vergelijking,want me eerste kwam via keizersnede,moest eerst 5,5 uur proberen met stuit te bevallen en erna besloten ze me even de OK in te laten vliegen,letterlijk vliegen,dus dat is ene nare en aparte ervaring,me 2de kwam overigens op normale wijze maar ook niet zo gemakkelijk ben trouwens wel is benieuwd hoe ik van me 3de ga bevallen
Bij de eerst was ik al 4 dagen geleden bevallen. Morgen is de uit gerekende datum, Hoop dat hij dan zich meld Dus bij mij is het Nee, bij de 2de ben ik ( nog niet ) later bevallen
bij mij kwam de tweede ook later. mijn eerste kwam 3 dagen eerder. mijn tweede kwam 3 dagen later. en de derde kwam een week later.