*klaagmodus aan* Pfff ik heb het echt eventjes helemaal gehad. Momenteel ben ik 37.4 weken zwanger en heb ik een hele voorspoedige zwangerschap gehad. Tot 2,5 week geleden. Had wat helder bloedverlies en werd voor 5 dagen opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig hield het bloedverlies op, maar sinds mijn opname zijn de zogenaamde voorweeen begonnen. Heb nu om de aantal minuten harde buiken en dat de klok rond. Gisteren was ik zo aan het einde van mijn latijn dat ik de VK heb gebeld. Ze kwam langs en ik had stiekem een beetje hoop dat er misschien al wat ontsluiting, verweking aan de gang was...NIKS! Alles zit nog potdicht. Ze heeft me toch eventjes naar het ziekenhuis gestuurd voor een ctg, bloedprikken en een urinecheck, maar alles is goed. Natuurlijk ben ik hier ontzettend blij mee. Heb 2 slaappilletjes meegekregen en heb vannacht wel ietsje kunnen slapen, maar ben nog steeds een zombie. Zodra ik wakker word beginnen de harde buiken / krampen weer Verstandelijk weet ik wel dat het beter is dat de kleine man nog even blijft zitten, maar gevoelsmatig mag mijn kindje zich nu wel aandienen. Nou, pfff dit is er weer eventjes uit! *klaagmodus uit* Tsja, we zullen het maar zien als de laatste loodjes.
vervelend meis! Ik herken precies wat je bedoeld.. Heb ook vanaf 37 weken erge krampen/voorweeen, de ene dag meer dan de ander. Heb toen ook slaappillen gehad. maar ja heb er 1 ingenomen, en daarna niet meer. Vind het een eng idee. Ben toen met 37 weken inwendig onderzocht en het was toen wel aan het verweken, maar ja ben nu 40.1 en de kleine zit er nog. Doe nog geen oog dicht en voel me beroerd. Maar goed nog hooguit 2 weken dan is ie er en daar kijk ik dan maar naar uit. Sterkte!!
Even meeklagen: Heel herkenbaar, net als violet al weken 's avonds weeen en dan hoop je dat het 's nachts doorzet, maar het zakt gewoon weer weg. Mijn andere 2 waren er met 38 en 39 weken, dus dat ik nu voorbij de 40 ben, frustreert wel enigszins. Strippen heeft helaas ook nog niet het gewenst effect, al is er gelukkig al wel wat ontsluiting, dus de weeen doen wel iets.