Ik wil zo graag 'spontaan' bevallen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door JosieJ, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Bij mijn 1e kreeg ik een geplande keizersnee. Echter met 37+4 braken mijn vliezen midden op een verjaardag. De keizersnee werd direct diezelfde avond gedaan.
    Nu heb ik zwangerschapsdiabetis en wordt ik ingeleid voor de 39 weken... Maar ik hoop zoooooo dat het spontaan begint... Ik wil niet ingeleid worden!!! En ik vind het ook niet echt leuk dat het weer gepland wordt....
    Nog meer mensen die hopen op toch een spontane bevalling?
    Ik heb tot nu toe 0,0 voortekenen helaas....

2. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik twijfel nog een beetje... Ik heb ook zwangerschapsdiabetes en zou zeker in de 40e week ingeleid worden, maar hoop stiekem al 2 weken eerder... (als met de kleine alles al goed is...) Het voordeel van inleiden lijkt me dat ik naar die datum/afspraak kan toeleven, terwijl ik nu van ieder steekje dat ik voel onzeker word en me dus afvraag of dit het misschien al is... (nog niet overigens). Voor zover ik weet is de kleine zelfs nog niet eens ingedaald, dus daar zal ik toch eerst op moeten wachten....

Maar ik snap je wel!

3. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    Ik snal je helemaal! Mijn eerste werd ik met 41 wkn ingeleid.. bleef steken op 7 cm en uiteindelijk na 19 uur een spoed kz... geen leuk vooruitzicht dus als k nu weer moet worden ingeleid.... of een geplande kz... want ze grijpen toch eerder in als t ki dje te groot is of het erg overtijd gaat... of de ontsl. niet vorderd...

dus net als jij.... hoop ik zoooooo erg op een spontane bevalling... dat het vanzelf begint... en dat mn lichaam het zelf doet zeg maar.. niets kunstmatige ween oid..

moet over 2 weken naar de gyn... en hopleijk heb ik dan meer overzicht op wat mn kansen zijn.... geen idee tot nu...

Ik ben geen expert.. maar gezien je nog 2 weekjes hebt tot de 39 wkn... en de vorige met 37.4 is begonnen.... heb je misschien hoop ik voor je best kans op eerdere bevalling.... lijkt me niet dat je nu anders tot 41 wkn zou lopen..

hoop voor je mee !!!

Deel Deze Pagina