lichtbruin bloed

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nikitje, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    sinds vanmiddag heb ik lichtbruin bloed volgens de banner ben ik 8 dagen overtijd :( , zie mijn sycles hieronder.

18 januari/21januari
    SYCLES 33 DAGEN

20 februari/23 februari
    SYCLES 35 dagen

27 maart /31 maart
    SYCLES 33 dagen

30 april/3 mei ( laatste menstruatie )
    SYCLES 30 dagen

en zou ik het volgens berekening allang moeten zijn.
    wel ben ik erg moe, wat vaagjes in mn hoofd of ik dagen niet geslapen heb,dizzy gevoel zeg maar.
    mn tepelhof is donkerder(donkere kring aan de buitenkant,in het midden lichter) wel krampjes her en der in de buik links/recjhts in het midden niet echt ongi gevoel.
    ik denk maak aparte topic want in mn voorstel topic reageert eigenlijk weinig op mijn vragen :oops:
    sinsd avndaag verlies ik lichtbruin spul
    wie oh wie weet raad.

xxx

alvast bedankt

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hi,

Heb je al een testje gedaan? Zo niet, zou je dat even kunnen doen.

Succes

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nee nog niet omdat ik zo onregelmatig ben en weer zoiets heb van haal ik nu niet voor niets? omdat ik het geld wel goed kan gebruiken, ik wil graag meer informatie van meerdere en ervaringen hiermee zodat ik zeker weet dat het iets is

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik heb ook wat daagjes last van hoofdpijn wat met vlagen komt.

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nu is het ook wat lichtroze/bruin verlies , zal wel denk niks wezen :( voorderest geen ongi pijn ofzo

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    bedankt iedreen voor en bijdragen van ervaringen(not) en reacties, tot later ze zijn der weer alhoewel ik me nog steeds erg vaag voel.

xxx

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Balen zeg...hopelijk in de volgende ronde! Succes meid.

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    yes dat is zeker balen :S ik dacht het gewoon echt, ik heb normaal echt weinig tot geen kalchten voor mijn menstruatie of tijdens mjin menstruatie,
    gelukkig ook nog geen test gehaald, mijn gevoel had het goed dat ik nog even meost wachten ( die krengen zijn zo duur )

heb een nieuwe banner gemaakt, en op naar de volgende ronde. ik blijf wel in de buurt hoor. wil het 1 en ander weten met zwanger worden,

kan iemand mij vertellen hoe die NODlijst wertk, de niet ongesteld dag ? ik snap niet vanaf welke dag/en dat is. en detemps. hoe werkt dat, wat zijn ed normale temp die je moet hebben, en wat is de temp die je heb als je net zwanger bent. en tot hoelang houd dat aan.

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Dat wordt uitgelegd op het NOD forum, kijk maar eens bij de forum index...

10. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hej nikitje

ik heb dit ook gehad en gister is het goed doorgebroken mijn ongi begon ook met licht bruin een paar dagen en toen lichtbruin met roze dus als ik jou was zou ik nog paar dagen wachten nog 2 ofzo en als het dan nog niet doogebroken is even testen succes !

gr

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    volgens mij is het doorgebroken, hele tampon door vanacht was vol :( dus er is wel weer een last van mn schouder als ikd at goed zeg.. maar vind wel vreselijk jammer.

ken ik weer i wanna have your baby zingen :p:p

12. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wat jammer. Ik heb ook een onregelmatige cyclus, tussen de 30 en 37 dagen. Doe ook niet direct een test want ik denk dan, het zal wel negatief zijn omdat ik zo onregelmatig ongi ben. Heb zo al een paar testen gedaan maar ze waren steeds negatief.

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja precies vervelend he? :rolleyes: , zo denk ik dus ook, elke keer is het anders,dus je weet het nooit, dus wacht je voor de zekerheid veel langer dan dat je een normale sycles heb.

14. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Inderdaad. Ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden, dan was het 28 dgn geleden. Maar omdat ik een onregelmatige cyclus heb van tussen de 30 en 37 dgn, durf ik niet te testen. Ik wacht mooi af. Ik heb geen symptomen van een evt zwangerschap hoor. Maar ook niet dat ik ongi ga worden, maar ja de duivels kunnen zomaar de kop op steken dus dat zegt niets. Heb wel al een paar dagen last aan de zijkanten van mijn rug, ik denk spieren. Maar we zien wel.

15. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Spannend zeg...ben erg benieuwd hoe dat verder gaat!

16. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja nou ik had dus wel dingen waarvan ik d8 dit heb ik nooit tijdens mijn ongesteldheid..
    hoofdpijn,dizzy,heel erg moe en futloos..nouja het kwam maar niet..ook had ik onder mn ribbe steekjes en prikjes overal..wat ik dus met ongi dus nooit heb,dat is meer een druk/kramp gevoel..

nouja je ziet maar weer.. we gaan gewoon doorklussen heb ik geen problemen mee, en we zien wel waneer de tijd rijp is, dit is het Lot zeg ik altijd en blijkbaar zijn we er dan nog nie klaar voor, het komt vanzelf :) positief blijven zien :)

17. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Positief blijven: ik weet het maar is soms wel moeilijk als je al 14 maanden bezig bent en anderen om je toe wel zwanger raken binnen 8 maanden. Maar we blijven moed houden. :)

18. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    en volgens de berekeningen had ik het voor de 6e moeten zijn als ik 30/33/35 dagen sycles heb( dus vanaf 30 t/m 5 )
    dus dit is weer 1 van de nieuwe sycles en de langste

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja meissie daar kan ik 100% bij inkomen, ik snap het en vind ook minder, ( niet dat ik het jullie neit gun hoor dames :p ) maar het is knap lastig als de 1 het wel kan binnen een half jaar en de ander moet er een jaar bv over doen
    wij zijn nu vanaf januari bezig ongveer, en we willen het echt :D we gaan ook trouwen dit jaar dus zou het zeker leuk vinden als dat erbij komt :):)

20. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb nog even te gaan, ik zit nu op dag 33. Kan bij mu dus nog even duren. Vervelend al dat wachten!

Deel Deze Pagina