Bellen of niet bellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xprincessx, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb al een tijdje dat al wat rommelt in me buik, gisteren vroeg in de ochtend in ziekenhuis geweest omdat ik harde buiken had en me mannetje zo rustig was. Heb toen half uurtje aan ctg gelegen. Zagen af en toe wel een harde buik maar niet om de zoveel minuten ofso en op de ctg ging het ook goed met me mannetje. Nu wou ik net gaan douchen en had ik een een soort naar gevoel in me buik en rug alsof ik enorm moet menstrueren. Dit gevoel ging op een gegeven moment weg nu wel nog steeds af en toe naar gevoel onderin me rug. Ook enorm misselijk erbij en naar. Ook me kleine mannetje is nog steeds best rustig. Zou ik moeten bellen of nog afwachten ?

2. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij twijfel altijd bellen! Sterkte!

3. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

4. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Misschien voorweeën,maar idd bij twijfel gewoon bellen hhoor. Daar zijn ze voor.

5. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb inderdaad even gebeld, ze zeiden dat al het echt weeën werden dat het om de 5 minuten moet komen en dan half minuut tot minuut moet aanhouden. Ze dacht bij mij dat het nu wat verwerking van de baarmoedermond was en het eventuele verdere indalen. Moest weer aan de bel trekken als het echt heel pijnlijk werd of inderdaad om de zoveel tijd.

Deel Deze Pagina