Onzekerheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ldj, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ldj

Ldj Nieuw lid

16 mei 2015
    2
    1
    3
    Hallo,

Ik ben nu ongeveer zo 7 weken zwanger!
    Eigenlijk bijna nergens last van gehad vorige week erge rugpijn en last van mijn borsten! Maar sinds vanochtend helemaal geen last van mijn borsten meer. Wel ben ik sinds 2 dagen moe ik word hier zo onzeker van. heb pas over 4 weken mijn echo! Heeft hier iemand nog meer last van?

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Meid ik kan je een hand geven..ben ook zo onzeker als de pest ondanks ik al 2 goede echo's heb gehad.
    Ik heb niet altijd zere borsten, ben wel veel moe en vanmorgen dan ook weer misselijk. Maar alsof die borsten een graadmeter moer zijn of het wel of nort goed bljft gaan, geen idee.

Ze zeggen dan geniet ervan dat je nauwelijks kwaaltjes hebt maar ik kan het niet hoor.
    Het kan dus wel weinig kwaaltjes hebben, dus probeer je daar aan vast te houden.

3. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik snap je onzekerheid! Bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik eigenlijk 9 maanden geen kwaaltjes.. Zeker in het begin maakt dat je zeer onzeker, maar wel of geen kwaaltjes heeft er dus niets mee te maken of het wel of niet goed gaat!

Succes met het doorkomen van de weken tot aan de echo..!

4. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ook ik sluit aan...
    Heb ook al een goede echo gehad. Moet zeggen dat heeft veel goed gedaan. Nu dacht ik dat ik vrijdag over n week echo heb maar zat er n week langs. Heb vrijdag afspraak verloskundige.
    Wat zou ik kunnen verwachten?

Succes meid en geen kwaaltjes hebben zegt niks.
    Shally heeft al 2 goede echo's gehad en ik 1.

Deel Deze Pagina