Langzaam aan komt het einde van het jaar weer in zicht, de maanden december en januari zijn hier gekkenhuis. Uiteraard komt Sinterklaas langs, 4 dagen later is mijn zoontje jarig, kerst komt en begin januari is mijn dochter jarig. Ik heb jaarlijks de taak om met cadeau-ideetjes op de proppen te komen voor de hele familie en onszelf en dat valt echt niet mee! Wat is nou een echte aanrader voor een meisje van 7 jaar die gek is op dieren(wilde dieren maar ook katten/paarden etc), lezen (ze leest nu niveau groep 5), knutselen, knuffels, bewegen (paardrijden, turnen, dansen en gewoon spelen) etc? Het is geen meisje-meisje, ze houdt niet van poppen en van die kleine roze/paarse frutselspeelgoed-popjes en toebehoren. Ik ben inspiratieloos, dus alle tips zijn welkom!
Ik weet niet hoe het heet en ook niet hoe duur het is maar we zijn ooit eens bij een speelboerderij geweest en daar hadden ze speelgoed paarden waarop je kon paardrijden. Heel erg leuk. Ze hadden allerlei formaten.
meenemen naar de show van Freek? Of abonnement voor de dierentuin? Paardrijlessen? Ik vind doe dingen altijd erg leuk, heb ook 'geen meisje-meisje' dus ik maak haar ook niet blij met roze dingen...
Dat van Freek is wel een goede, bedankt! Ze zit op paardrijden, spullen daarvoor heeft ze zo'n beetje. In tegenstelling tot veel andere meiden vindt zij reptielen en spinnen en eigenlijk alles wat leeft helemaal leuk, met dat echte meisje-meisje-spul heeft ze niet veel. Dat zou het wel makkelijker maken, daar ligt de winkel mee vol
De winkels liggen toch ook voor met 'jongensspul'? (Eigenlijk zou alles voor iedereen moeten zijn...) Misschien ook eens kijken op internet, bv. Trendyspeelgoed ofzo.
Een rekstok/ duikelstang. Beanies. Cd-speler of zoiets. Lego Turnpakje Spelletjes (bijv. halli galli) Abonnement op tijdschrift
Die heeft dochter gehad voor haar verjaardag, ze is echt gek van dat soort dingen enerzijds, maar anderzijds: Hij staat alweer wéken op haar kast en ze kijkt er niet naar om. Alleen als iemand komt die 'm nog niet gezien heeft, wordt hij weer even gepakt. Gelukkig had de gever er maar 5 euro voor betaald; een goede aanbieding bij Bart Smit eind juni. Hij is wel gaaf.. en zéker in het donker behoorlijk eng .
Mja hier zou dochterlief er ook gek op dat ding zijn... En hem inderdaad een ereplekje op de kast gevem uiteindelijk. Bij bol.. was hij 25 overigens. Voor 5 zou ik er niet zo lang over twijfelen... 25 is een ander verhaal
Mijn dochter heeft voor haar zevende verjaardag van haar oma een abbonement op de donald duck cadeau gekregen. Hier is ze nog wekelijks blij mee. Verder is ze erg blij met haar nintendo ds en had ze van sinterklaas en voor haar verjaardag een paar ds spelletjes gekregen. Verder speelt ze graag met playmobil
Sssssst hier stond ineens lego mindstorms op het verlanglijstje.... yikes wat is dat duur! (En tof... maar wat een geld zeg! Daar mag ze zelf voor sparen.)
Iets van Freek vonk idd, of als ze ook van Dolfje Weerwolfje houdt; je hebt nu de musical. Misschien kaartjes daar voor..