Waaaah na een ruime week overtijd ben ik vandaag toch ongesteld geworden . Dus ikd acht snel even in de menstruatiekalender zetten maar deze doet het niet. Hebben meer mensen daar problemen mee?
Jup.. Bij mij werkt ie nu ook niet echt. Kan wel inloggen, maar kalender is zwart. (Gister werkte hij overigens bij mij nog wel)
Ik ben er net nog in geweest. Zag wel dat er het 1 en ander veranderd is. Misschien lagen ze er tijdelijk even uit vanwege die veranderingen?
ik ben benieuwd , raar dat de ene er wel op kan en de ander niet laat je het nog even weten wat ze te zeggen hebben
Oh gaaf doet ie het weer?! (ik doel dan meer op het feit dat ze gestopt waren, maar kennelijk weer gestart jippie!)
Ik heb gemerkt dat ik er niet op kan als ik met GoogleChrome als internetbrowser werk (ja netals gister: wel inloggen, zwarte achtergrond), maar als ik gewoon InternetExplorer gebruik kan ik er wel op en zie ik ook de nieuwe aanpassingen.. Misschien ligt het dus aan de browser waarmee je hem opent?
Ik kan er nu weer gewoon op. Geen reactie van de redactie trouwens, vooralsnog. Jullie nog problemen?
jullei gebruiken de kalender... als je een fout hebt ingevuld... hoe kan je dit eruit halen uit je kalender?