vooruit betalen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemarie76, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

betaal jij vooruit voor iets dat je besteld/aanvraagt

1. ja, dat is geen probleem

2. nee, ik betaald bij ophalen/levering

3. tja, soms moet t, maar liever niet

4. anders:(graag je reactie)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje en dan helemaal dit topic openen daarvoor...

1) het is logisch dat als je je rijbewijs verlengd dat je dan het oude moet inleveren toch? Ook al wordt het een pasje lijkt me logisch toch? Als paspoorten veranderen moet je ook je oude paspoort inleveren, het blijft een legitimatiebewijs.
    2) je wist dat de klaar-terwijl-je-wacht-periode was verdwenen waarom liep je er dan over te mekkeren? Alleen omdat die mevrouw het verkeerd zegt?
    3) het lijkt me ook logisch dat je vooruit moet betalen bij de gemeente. Als je het niet op komt halen zitten zij met de gebakken peren. En je loopt toch totaal geen risico bij de gemeente?

Als ik die dame van de gemeente had geweest had ik gedacht met een idioot te maken te hebben...
    sorry vind je een beetje loopt te zeiken en dan ook nog dit topic openen. Als je vanaf het begin had gezegd dat het om een gemeenteding ging had niemand gezegd dat het raar was.

Ik denk dat je volgende week mooi voor niks heen en weer naar de gemeente mag.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Helemaal mee eens.
    Hoe kun je nou zo boos doen terwijl zij niks fout doet ;) jij vergeet je oude paspoort mee te nemen. Jij vergeet geld mee te nemen ;)

Ik denk dat je volgende week ook voor niks naar de gemeentehuis mag :)

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Het is toch bekend dat als je een paspoort of rijbewijs vernieuwd dat je moet betalen als je hem aanvraagt?
    Volgens mij is dat al jaren zo.
    En dat van klaar terwijl u wacht is er ook al een hele tijd niet meer.
    Ik vind het niet zo netjes dat je zo hebt gereageerd en ik denk ook dat je voor niets naar het gemeentehuis zal gaan.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    +1 !!!

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    duhhh dubbel ....:)

6. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    je hoeft hem niet in te leveren als je hem zelf wilt bewaren,
    maar je moet hem wel meenemen, zodat ze ongeldig kunnen maken door er een groot gat in te ponsen!
    ik wou mijn oude paspoort graag bewaren omdat er mooie stempels van verre reizen instaan.

verder ben ik het helemaal met debby eens!

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    :p

ff geduld... dan horen jullie er meer van.. kort hoor.. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Mocht blijken dat ik wel t rijbewijs dan kan halen en betalen, dan zullen er vast meer zijn die niet weer vooruit betalen...

eigenlijk is t toch gek.. Zal eens vragen dan waarom er vooruit betaald moet worden...een rijbewijs of ander document dat je nodig hebt kom je immers wel ophalen...

hawar.. genoeg op dit moment..

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Eigenlijk is het toch gek? Het zijn regels, ben je het er niet mee eens ga je weer naar huis, stuur je desnoods een mail naar de gemeente met de vraag waarom dat zo is. Je zou raar opkijken denk ik hoeveel rijbewijzen er toch blijven liggen als je niet vooraf hoeft te betalen en misschien zelf al met vooraf betalen.

En wat maakt het uit dat je van te voren betaald, betalen moet je toch en je hebt zekerheid, want een gemeentehuis gaat niet failliet.

Eigenlijk is het toch gek dat jij je zo onbeschoft gedragen hebt.....

9. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ik ben het helemaal met je eens!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik hou niet van vooruit betalen, maar soms moet het wel...
    Ik heb wel mijn voorkeuren qua webshops en dat zijn over het algemeen die waarbij ik achteraf mag betalen. Of ik moet heel zeker weten dat ruilen of geld terug betalen heel snel gaat.

Deel Deze Pagina