Bang.. :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissT, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hallo lieve meiden,

Nou zoals de meeste van jullie weten, ben ik al vanaf eind november niet meer ongi geweest.
    Ben 5jan naar de huisarts gegaan en hij vertelde mij dat ik 3 maanden af moest wachten en dan terug moest komen.. Nu voel ik me deze week ontzettend opgeblazen en gewoon niet lekker in mijn vel zitten.
    Goed gesprek gehad met mijn mamma, en die vertelde mij dat zij ook moeilijk zwanger kon worden. Ze werd onderzocht en bleek een klein tumortje in haar hoofd te hebben (bij de hypofise) waardoor haar hormonen niet goed werkte..
    Uiteindelijk wel zwanger geworden van mij (en mijn zusje) maar we meosten wel opgewekt worden.

Nu ben ik zooo ontzettend bang dat ik dit ook heb.. weet ook niet of het erfelijk is.
    Weet het ff niet meer..
    Heb wel meteen de dokter gebeld, en kan dinsdag langskomen..
    Ik blijf wel positief hoor, maar zit er ff doorheen.

Duimen jullie voor me?
    Veel liefs

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heel begrijpelijk, ik zou me daar dan ook gelijk zorgen om maken!

Ik hoop voor je dat de dokter je dan dinsdag wel serieus neemt en je niet weer naar huis stuurt met dat je nog maar moet afwachten!

Ik duim voor je!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    misst@ meid toch dat is even schrikken ik hoop dat je dat niet hebt
    goed van je dat je de dokter gebeld hebt en er dinsdag naar toe mag.
    fijn ook dat je er met je mams over kunt praten.

ik ga voor je duimen en vanaaf een kaarsje branden in de hoop op duidelijk heid

liefs marnat hou je me op de hoogte

4. fafa

fafa Niet meer actief

Ja, ik snap ook heel goed dat je bang bent... Als het zo is heeft dat wel wat gevolgen. Maar aan de andere kant; als het zo is kun je het waarschijnlijk maar beter nu weten, wellicht zijn er methoden (hormonen gaan gebruiken?) om je dan toch makkelijker zwanger te laten worden. (ook al wil je natuurlijk helemaal niet dat dat uberhaupt nodig zou hoeven zijn.

Ik leef met je mee en hoop heel erg voor je dat je het niet hebt. Hou ons op de hoogte!

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hoi MissT

Ik zal je even een verhaaltje vertellen van mijn schoonzusje:

Ze was in augustus gestopt met de pil 1x ongesteld geweest daarna niet meer..( stopte met de pil omdat ze een mirena spiraal ging laten plaatsen) Ging naar de HA toe en die zei ook dat ze 3 mnd moest wachten want dat zou best kunnen ivm stoppen van de pil...
    September nog niet ongesteld...
    Op aanraden van mijn moeder een zwangerschaps test gedaan en idd toch zwanger helaas kwam ze er met de echo 2 weken later achter dat het vruchtje gestopt was met groeien bij 6 weken en kreeg dus 2 weken later een mk..

Maar om even terug te komen ik vind het dus een kwalijke zaak dat huis artsen niet gelijk iets doen of t nu gaat om een zwangerschap of niet kloppen doet het niet..!

En snap heel goed dat je onzeker bent zeker na het verhaal van je moeder en als ik jou was zou ik ook gewoon om een verwijs kaart naar de gyn vragen ( tenminste ik krijg hem altijd als ik er om vraag zonder tekst en uitleg en als hij die wel vraagt zeg ik gewoon dat ik een routine onderzoekje wil voor alle zekerheid )
    En bij de gyn je verhaal uitleggen en dat van je moeder..!!

Succes en heel veel sterkte

6. MissT

MissT Niet meer actief

Dank je wel meiden!
    Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte, en probeer er zo min mogelijk aan te denken (hoewel dat moeilijk gaat)!!

7. MissT

MissT Niet meer actief

@jeem22

Jeetje zeg wat een verhaal... Je wilt niet weten hoeveel testen ik al heb gedaan.. maar allemaal negatief. Heb ook geen symptomen van zwangerschap, dus ik denk niet dat ik zwanger ben.
    Het gekke is, dat ik na mijn stop wel gewoon ongi ben geweest 3 keer.. en daarna, niks noppes nada meer... heel frustrerend ook hoor.. Maar ik laat mij zeker niet meer wegsturen bij de HA, en wil sowieso een onderzoek hoe dan ook...

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja idd

Maar bedoel maar dat HA snel zeggen komt door t stoppen v/d pil.. En vind ik best een kwalijke zaak want dit doen ze dus ook bij jonge meisjes en ver onderstel dat die wel zwanger zijn en netjes wachten op een ongi die niet komt..!!

Hoe moeilijk het ook is zou me er niet te druk om maken meid het kan van alles zijn..!!

Nogmaals veel stertke en hoop dat het niks is meid..~!!

Deel Deze Pagina