Hallo! Even snel een bericht van mij! @ Tamar en Tupp! Wow, wat een mooie echo-foto's!!! gefeliciteeerd!!! @ Ano haha, ja, ik stel het lekker uit, houden we de spanning er extra in hier, he. @ Brenjomi Gelukkig ben ik dus niet de enige die soms een beetje 'wild' is geweest. Ik was ook zo blij dat ik binnen een half jaar zwanger raakte! @ D1982 Kijk eens aan, dan kunnen wij elkaar lekker opjutten straks met testen @ Zilvervosje Ik ga zo de link even bekijken. Altijd leuk zo'n kalender! Ik weet nu niet meer wie het erover had dat ze een tasje met spulletjes meekreeg van de vk, maar ik heb nooit iets gehad hoor, geeneens een foldertje. En inderdaad, vooral die suffe felicitasdoos, bah wat een opdringerig gedoe, zeg. Kwamen ze na de bevalling bij me thuis met een doos waar uiteindelijk niks anders in bleek te zitten dan folders. De zogenaamd leuke dingen mocht je even vasthouden of gaven ze evn aan je baby om hem lekker te maken en dan greep ze het weer en stopte het weg. echt zo'n a-sociale manier van verkopen. nou daar trap ik dus mooi niet in! Ik heb niks gekocht en eerlijk egzegd dat ik het geen goede aanbiedingen vind en dat het helemaal niet zo goedkoop is als zij meende. ik zei al: 'U kunt toch niet oordelen wat er in mijn portemonnaie zit?' Zij vond dat we dan'aan de grootouders moesten vragen. Nou ik hou helemaal niet van die Disney-onzin, maar goed. Ik heb me duidelijk uitgedrukt zonder onfatsoenlijk te worden. Was echt een stomme tang. Mocht ik weer zwanger raken dan vraag ik de dozen wel aan, maar dan geef ik ook een vals nummer op hoor. irritante mensen, ze blijven je echt lastig vallen!:x
@tupp, wat een plaatje! Ik zie echt al iets hoor.....En het groeit in het begin zo snel, de volgende echo ziet hije r al weer heel anders uit! Ik heb ook van alles aangevraagd, maar had natuurlijk kort daarvoor alles opgezegd, ik heb nu het idee dat ik niks krijg! Liefs, ik moet de deur uit!
dag dames, @tupp, ik zie ze allemaal hoor leuk leuk. @hier, goed en slecht.... heb vanmorgen nog een test gedaan van claer-bleu. daar stond op: zwanger 2-3. dus dat is goed. maar ik had mijn urine in een bakje opgevangen en daar zat een klein bloedstolseltje in?? dus ik gelijk in paniek. bij het afvegen ook een beetje bloed, lichtroze en donkerder bruin/rood. dus vriend gevraagd of hij even kwam. baalde als een stekker. die test toch nog maar gedaan (was nu wel erg benieuwd wat er uit zou komen) daarna kramp in mijn buik en rug? ben nu al 3keer naar de wc geweest, nu eigenlijk geen bloed meer of ouder bloed. (net niet alleen geplast, misschien daarvan ook kramp??) dus nu hopen dat het bloeden ophoudt en dat alles gewoon goed blijft. ben echt zo chagerijnig en boos. :x ga volgende week naar de gyn. maar wil graag dat vriend meegaat en die moet (net weer toevallig) morgenavond weg naar rotterdam op cursus en is woensdagavond pas terug. daar baal ik nu helemaal van. anders had ik maandag of dinsdag al geweest (moet maandag een hele dag werken en daarna vergadering) morgen ook werken. heb ik nu helemaal geen zin meer in. zou het liefst in mijn bed kruipen en blijven liggen onder de dekens tot ik weet of alles goed is nu heb ik nog af en toe krampjes in mijn buik, maar dat voelde ik de afgelopen dagen ookal. hoop zo dat alles goed is en blijft zitten.
Ach Brenjomi, wat een onzekerheid meis. Ik kan me voorstellen dat je hier verdrietig en chagerijnig om wordt, helemaal als je al eerdere niet fijne ervaringen hebt. Maar weet dat bloedverlies, zeker maar een klein beetje, nog niet het ergste hoeft te betekenen. Houd hoop!! Ik duim voor je dat het bloeden stopt en dat alles goed blijft zitten. Kan me heel goed voorstellen dat je het liefst je ogen dicht doet en in een lange slaap valt. En als je dan wakker wordt, dat je hoort dat alles goed is, dat het bloeden gestopt is. Maar helaas werkt het zo niet. Het enige dat je kunt doen, is afwachten, ook al is dat ontzettend moeilijk!! Dikke knuffel meis
@Brenjomi: Wat vervelend, weer die onzekerheid! Die krampjes hoeven absoluut niks te betekenen hoor, die heb ik ook steeds. Vooral in week vier en vijf had ik er last van, maar ook nu nog geregeld. En ik vind dat elke keer een beetje eng. Ik kan me voorstellen dat het voor jou nu nòg enger is door het bloedverlies. Gelukkig was het niet veel en heb je dus alle kans dat het er gewoon niks aan de hand is! Maar ja, je wilt gewoon zekerheid! En dan je vriend ook nog weg. Ik hoop dat de dagen toch snel voorbij gaan voor je. Wat dat betreft is je werk nu toch even een geluk bij een ongeluk. Niet dat je er dan helemaal niet aan denkt, maar het zal toch een beetje afleiden. Wanneer ga je precies naar de gyn?
bedankt voor de lieve woorden, vriend zei ook al: het hoeft toch niks te betekenen was wel erg lief van hem. weet nog niet wanneer ik naar de gyn. ga, moet nog bellen voor een afspraak. maandag maar even doen. zo nog maar eens naar de wc
Ik leef zo met je mee Brenjomi. Het gevoel van onzekerheid, en angst is zo bekend. Ik duim dat de uitkomst voor jou deze keer helemaal anders is! Zolang het bloedverlies niet doorzet houden we daar ook zeker vertrouwen in.
Ik blijf hier ff checken Brenjomi, houd je ons op de hoogte? We duimen mee voor een witte (aanname) slip iig geen bloed!!
net naar de wc geweest en geen rose of rood meer! hopelijk blijft dat gewoon zo. we gaan zo even weg eindje wandelen. ik hou jullie op de hoogte.
spannend spannend spannend... onze ouders komen zo. Nu wordt ik altijd al een beetje rusteloos van 'de visite komt zo'. Ik bedoel: op een gegeven moment ben je klaar met poetsen en opruimen en dan zit je maar een beetje te wachten. Ik ben nooit goed geweest in wachten. Maar nu weet ik ook nog dat we iets leuks gaan vertellen... wachten wachten wachten... ze zouden er tussen 2 en half 3 zijn. 't Is al kwart over 2... pfff.
Jaja, heb er zin in. Weten jullie waar ik ook zin in heb? In die heerlijke appel-noten-taart van LaPlace. Ik heb er net één gehaald bij V&D, inclusief vanillesaus. Hmmmm. Altijd leuk als je een goede reden hebt iets te vieren met appeltaart.
@tupp haha, dat is inderdaad leuk (en lekker) @hier, nog even de foto van vanmorgen van de test, blijf het eng vinden, maar ben er ook blij mee
dat probeer ik ook. en moet van mezelf ook positief blijven. ben nu al veel minder chagi dan vanmorgen. het regent dus we kunnen niet echt wandelen. zo misschien een eindje rijden en even om boodschappen? of gewoon thuis blijven, we zullen zien.