Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de sterkte wensen!
    Jullie horen vanmiddag van mij.

@Vliegverkeer: een collega van mij trouwt vandaag en hij zou veel gasten uit het buitenland krijgen, maar veel kunnen er nu niet komen... Vind het zo sneu voor hem!
    Maar iig schijnt de zon!

@Cossy: ik zal snel even een beetje sushi voor je eten. ;)

@D1982: jij ook succes vandaag!

@Verstopping: wat bij mij altijd goed helpt op vakantie (want dan is het echt een drama): de ochtend beginnen op de nuchtere maag met lauwwarm water met citroensap en daarbij eet ik 2 kiwi's. Als het echt dramatisch is neem ik daarbij nog Colon Clean (dit zijn Psylliumvezels), dat werkt heel goed. Is bij oa de Tuinen verkrijgbaar
    http://www.vitamineonline.nl/products/613

2. 4days

4days Niet meer actief

Tamar -> ja het echoapparaat is het probleem niet, ik was bij een echobureau waar ze zowel 20 weken echo's, als ook 3D pretecho's maken. Maar hier zeggen ze gewoon 3d echo heb je niet nodig voor het medische verhaal.
    En over die buik, ik denk niet dat het veel verschil maakt of je 1 of een paar kinderen hebt? Ik bedoel. gerekt is gerekt toch? Lijkt mij dan...

Kirrebir -> Oh dat is echt vervelend zeg, als een groot deel van je gasten onverwacht niet op de bruiloft komt! :( En eet jij maar wat sushi voor mij ja. ;) :D

3. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Kirrebir Succes vandaag!!!!

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @april, jij droeg toch ook een bekkenband bij je zoontje? Had jij hem ook aan als je ging fietsen? Ik heb namelijk het gevoel dat hij dan te strak zit, net als dat je er mee zou zitten! Maar met op en af stappen wel weer handig....

5. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2005 Kirrebir, 16 apr 2010
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
    Hallo dames! Alles was helemaal goed!
    De binnenkant van mijn baarmoeder zag er mooi glad uit en de openingen van mijn eileiders waren goed te zien. Zoals Kirman zei: een mooi holletje voor een kindje om zich te nestelen.
    Dus de verkleving heeft gelukkig alleen maar aan de baarmoedermond gezeten .

Het GROENE LICHT brandt dus weer voor ons :D

Het was niet echt een heel fijn onderzoek, maar wel met een hele fijne uitkomst

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en wat wel fijn was, was dat ze echt in een vrijdag bui waren (de gyn met 2 assistentes) en dat ze lekker grapjes aan het maken waren. Daardoor was het wat "ontspannender" en niet zo serieus.

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @kirrebir: GEFELİCİTEEERD MEİD :D ben helemaal blij voor je
    idd. die test is alles behalve fijn (heb het ook gehad ik dacht dat ik dood ging ...maar net wat je zegt het resultaat was wel fijn :D en tis nu gebeurt en kon je met een gerust hart verder klussen :D

ego: heb een ontzettende baaldag dus reageren op de rest komt een ander keertje nu ga ik echt liggen....

8. 4days

4days Niet meer actief

HOERAAAAAA, wat een geweldig nieuws!!! :D :D :D En kan me inderdaad voorstellen dat zo'n onderzoek niet prettig is. (ik heb eens een soortgelijk onderzoek gehad aan mijn blaas, auw!) Maar alles is weer helemaal in orde, en dat is toch het belangrijkste! :D En nu hoop ik dat het zo weer raak is bij jullie! :p

9. 4days

4days Niet meer actief

Ons meisje is er vandaag flink op los aan het schoppen zeg! de trapjes worden steeds harder! Het begint nu wel een beetje onprettig te worden als ze in mijn blaas trapt, dus dat wordt nog wat... ;)

Knuffel! :(

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @kirrebir,HOERA!!!!En nu julliebest doen he;)

@nisa,Knufff.

@cossy,Vervelend dat ze zo aan t schoppen is op de blaas.

@hier,vandaag bloed wezen prikken.
    dat hebben we ook weer gehad.
    En nog steeds erg snel moe.
    Maar nog een paar weekies en dan moet het minder worden als het goed is.
    Dan kan ik lekker weer aan de slag in huis.
    Nu doet mijn ventje t vaak.
    heb er geen puf voor.

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @kirrebir: joepie, dat is mooi om te horen. en kirman heeft helemaal gelijk:D
    laat mei maar komen met prachtige eitjes;):D
    we zullen je allemaal wel een beetje hcg geven:D

12. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Gelukkig heb ik gister, ondanks het overlijden van mijn oma, toch een leuk feestje gehad. En vandaag op controle geweest en idd een echo gehad. Alles was helemaal in orde, ze kon zelfs urine in zijn/haar blaas zien zitten. En het blijkt dat ik toch mijn placenta toch aan de achterkant heb zitten :) We hebben 21 mei onze 20 weken echo.

@ Tupp: oma is door ouderdom overleden en door overmatig roken, hebben hart en longen het opgegeven.

@ Kirrebir: yoehoe groen licht. Gelukkig dat alles mooi schoon is.

@ Krokodieltje: super leuk een meisje! :)

@ Nisa: dikke knuffel! hoe gaat het nu met je?

@ Zwangerschapsbroeken: ik draag vanaf circa 12 weken zwangerschapsbroeken en dat zit echt veel prettiger.

13. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Tamar: mooie buik :)

@ Cossy: ik vind jouw buik ook heel mooi, die is idd puntiger, maar echt niet minder mooi.

14. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ kirrebir, fijn te horen dat jullie groen licht hebben! Ik hoop dat jullie snel een goede zwangerschap hebben!
    Had je je eigen gyn dit keer?
    Je was bij je vorige zwangerschap toch ook best snel zwanger...?

15. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben nog steeeeds moe... :) Zou zo 14 uur per dag kunnen slapen.

D1982 -> Fijn dat alles goed was met uk! En placenta aan de achterkant is ook altijd wel fijn. :)
    En tnx. ;)

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.256
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Kirrebir: HOERA!!! Ik ben echt superblij voor je. (Eigenlijk ook wel raar, omdat we elkaar niet echt kennen. Maar toch, wel leven nu al een tijd met elkaar mee in dit clubje.)
    Ik strooi m'n hormonen jouw kant op hoor!

@Ano: Bij mij duurde het een week of 15 voor de vermoeidheid wegtrok. (Iets langer dus dan die 12 weken die meestal geroepen wordt.) Ik had er echt vast op gerekend dat het met 12w1d helemaal over zou zijn. Ja, ik ben een raar mens ;) Dus ik was vreselijk teleurgesteld en eigenlijk boos toen dat niet zo bleek te zijn. Ik kreeg echt even het gevoel "Ik word nooit meer normaal." :(
    Ik hoop natuurlijk dat jij je wel eerder weer fit voelt. Maar mocht het wat langer duren; er is hoop! Ik doe nog wel af en toe een dutje hoor, maar ik val niet meer om van de slaap.

@Nisa: Hoe gaat het nu met je? Baaldag weer over? Je mag gerust komen mopperen hoor, als het nodig is.

@D1982: Fijn dat je toch plezier hebt gehad op het feestje. Het is dubbel hè, verdriet en vrolijkheid zo dicht naast elkaar. Maar: zo is het leven en zo is het ook goed.. (Cliché, maar waar.) Wanneer is de uitvaart?

17. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had idd mijn eigen gyn deze keer! ;)
    Toen ik voor de zekerheid ging kijken of ik geen infectie had na het verwijderen van het spiraal, ben ik wel weer bij die andere terecht gekomen.. :)
    Dus toen ik gisteren binnen kwam zei de mijne meteen: ik zag dat je intussen ook al weer bij A bent geweest... :)
    Niet beschuldigend hoor, maar toch... Hij moest er toch even iets van zeggen blijkbaar :D

Vorige keer was ik wel al een tijdje gestopt met de pil maar waren we niet echt serieus bezig de eerste maanden. De 1e keer dat we ovulatietestjes gebruikten was het idd meteen raak. Dus ik hoop dat dat deze keer weer zo mag zijn!

@Tupp: lief van je! Ja het blijft ergens gek om zo mee te leven met mensen die je eigenlijk niet kent. Maar ik vind het wel echt super fijn om jullie te hebben!

@allen: als jullie nou al jullie hormonen nog even opsparen en dan ergens half mei (ik geef jullie de exacte datum nog door) allemaal tegelijk over me heen strooien, dan komt het vast allemaal goed!
    :D

@buiken: wat een mooie buiken allemaal!

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @ano, hier ook nog af en toe erg moe. bij leah duurde het tot een week of 16 voor ik me weer redelijk goed voelde, dat was volgens mij vooral dat de misselijkheid over was.

@kirrebir, we zullen het opsparen:D

@hier, was gister vergeten vertellen hoe het bij de dokter was;):)
    alles was goed, bloeddruk enzo. het was een vervanger, aardige man. hij moest even zoeken naar mijn baarmoeder, volgens hem lag hij vrij diep. mijn eigen huisarts duwt altijd heel hard in mijn buik, vandaar dat ik stiekem naar de vervanger ben gegaan:D al moest hij ook nog even duwen (dat heb je met een beschermlaagje;)) mijn baarmoeder zit ongeveer 4cm onder mijn navel, dus dat was goed. hij ging het hartje zoeken, maar vond het niet (had me ervoor gewaarschuwd)
    gisteravond zelf nog even geluisterd en toen hoorde ik het wel:D (moest mezelf toch even gerust stellen) nu nog een week of 4wachten tot de 20weken echo. ben aan het twijfelen over een pretecho, maar denk niet dat ik dat ga doen, lijkt me wel leuk, maar dat lijkt me leuk als vriend mee kan. of de gyn. moet het geslacht niet kunnen zien;)

ik ga zo van het weer genieten, het is hier prachtig weer, vanmorgen nog even langs mijn werk geweest. we hebben open dag en ze verkopen ook tweedehands kleren:) heb voor leah 2bodywarmers, een spijkerjasje, een soort schippersjasje (staat erg leuk) en een blousje gekocht. er zat ook nog een bijna nieuwe zwarte zwangerschapsbroek tussen (van de h&m) die heb ik ook meegenomen.
    leah had nog jasjes nodig, dus dat is handig.
    oh ja, en ik ga de duowagen kopen:D:D haha. vriend gaf me de keus: of de duowagen of een nieuwe bril (die ik ook graag wil, een witte, supergaaf:D heb geen schoenenverslaving, maar een brillenverslaving;))
    dus het wordt de duowagen. de bril koop ik wel van mijn vakantiegeld:D haha. (vriend is nogal dol op vuurwerk wat elk jaar weer redelijk wat kost, dus moet hij niet over een bril zeuren;):D)

nou genoeg ego;)

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.256
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zo, gisteren heb ik man even een buikfoto laten maken. (Onzin natuurlijk, waar is dat nu weer voor nodig? ;)) Volgens mij is mijn kont zwanger-der dan mijn buik. :D Maar ik heb eindelijk borsten, da's dan weer wel leuk! Ik wil na de zwangerschap graag deze borsten houden, maar mijn eigen buik terug. Kan dat??

Bekijk bijlage 66083

20. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp: :D je hebt al een buikje hoor:D leuk leuk. (en je kont is helemaal niet dik:(:))

Deel Deze Pagina