Nou, wij zijn weer een beetje uitgeslapen! Zojuist 3 uur in bed gelegen, hihi! Zal Vince straks wel niet om 8 uur willen slapen, maarja dan blijft hij maar wat langer op, ik kan er niet mee zitten. En dan maar hopen dat hij vannacht niet zo ziek wordt en we morgen kunnen vertrekken. En over verstopping, bij mij helpt het altijd goed als ik elke morgen all bran eet, zit boordevol vezels. Soms kreeg ik er zelfs echt buikpijn van, dat het zeg maar een beetje laxerend werkt en dan je darmen iets overstimuleert. Maar in ieder geval geen verstopping meer.
@kirrebir,KAn me voorstellen dat je wat traantjes heb gelaten. Is ineens nu toch echt een afsluiting maar nu ga je met positieve zin er tegen aan. @cossy,Wat een vervelende berichten. Hoop dat vince snel opknapt. @april,Dat is even schrikken dat je ouders alsnog uit elkaar gaan.
Mooooi buikje! En dat voor 11 weken! Hebben jullie dat trouwens ook, als je op je rug ligt, dat je baarmoeder dan als een bal omhoog steekt? Ik heb net een foto gemaakt, zal hem straks even posten. Bij mij zie je het echt precies als een ballon, hahaha.
@cossy, hihi, nee dat heb ik niet. grappig gezicht. je ziet het inderdaad supergoed. wel leuk want dan kan een ander (je vriend) de baby ook al vlug voelen (of niet??)
@ano, jij hebt ook al een mooie buik. zag vanmiddag iemand die 31weken zwanger is, vond haar niet zo heel zwaar voor 31weken. (zei ze zelf ook) ga even douchen, leah staat er al onder.
@Cossy: dat ziet er gaaf uit! Zo duidelijk zie je het bij mij niet als ik lig. Maar goed, jij bent ook een paar weekjes verder. Ik heb een buikfoto (met nieuwe positiebroek) in m'n album gezet.
Ja hij had de baby al redelijk snel gevoeld wel. En je zag ook al heel snel de trapjes van buiten. Maar ik ken inderdaad ook iemand die gewoon vrijwel geen buik kreeg, zelfs helemaal op het einde leek ze nog geen 20 weken zwanger...
tupp. ik kan geen buikfoto zien? Ik zie wel je mapje met de naam 'buikfoto's', maar er staat dat die leeg is...
Uhm, ik zie he, wel. Raar. Ik heb hem zo ingesteld dat contacten hem kunnen zien. En daar sta jij ook bij. Andere dames; zien jullie hem wel?
8. Hoe zit dat met Member, Junior member, Senior member etc? Die titel worden automatisch onder je gebruikersnaam geplaatst en is gekoppeld aan het aantal door jou geplaatste berichten. Hieronder een overzicht met de titel en het aantal benodigde berichten. Junior Member 0 Member 100 Senior Member 500 Vip Member 1000 Elite member 2500 Expert member 5000 hahahahahaha, dat ben ik dus al even dacht dat ik het nu ineens was. dacht een tijdje geleden al eens: moet eens kijken wat ik nu ben maar vergeet het steeds. zag het net. (ben al bijna elite member)
Nu zie ik m wel! Misschien was ik te snel? Echt een lief buikje!! Ik zal maar niet eens meer beginnen over member-rang... *schaam* Hoe bedoel je, verslaafd...
@ Cossy: Hoe gaat het nu met Vince? Hopelijk kunnen je toch snel vertrekken naar Landal. Wat een vervelend nieuws van die collega! Oh, je ziet je baarmoeder echt goed, als je licht! @ April: wat naar dat je ouders toch uitelkaar gaan, maar beter dat, dan dat ze voortdurend ruzie hebben met elkaar... @ Tupp: ik kan je foto niet zien... Volgens mij moet je mijn vriendenaanvraag nog accepteren @ Ano: mooi buikje! @ kirrebir: dikke knuffel. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je het van het weekend zwaar had. Hoop dat jullie gauw goed zwanger zijn! @ Hier: ons buurjongetje heeft gister met pijl en boog zitten spelen en nu is de voorruit van mijn auto aan diggelen... Heerlijk weer al dat regelwerk!
D1982, nou dan heeft goed gemikt zeg! Hoop dat Vince vannacht niet meer overgeeft! Zijn diarree was vandaag al wat minder, dus dat geeft in ieder geval hoop...
@D1982: Ik heb je een verzoek om vriendschap gestuurd! Nieuwe voorruit: da's een dure! Ik neem aan dat de verzekering van de buren het vergoed? @Brenjomi: Ik heb even voor je zitten rekenen... als je in dit tempo blijft posten dan ben je op 10 oktober 2011 Elite Member. Succes! @Cossy: Hoe gaat het met Vince?