Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Tupp: mooie echo foto en ik denk een meisje :p :D

@ Brenjomi: ik schrok van je berichtje, maar toen ik net verder las, las ik dat het "bloeden" weer over is. Gelukkig maar meis!

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    even een update, net nog eens naar de wc (blijf gaan:)) en het was helemaal wit, geen rose of rood meer te bekennen (net als daarnet) dus nu hopen dat het wegblijft. ppff ben weeral iets geruster.
    bedankt voor de lieve berichtjes:)

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh ja,
    Tupp, hoe krijg je een foto en je banner in je onderschrift??

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    brenjomi: wat fijn dat alles weer wit is :)

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
  6. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Dikke knuffel voor Brenjomi! Bah, wat een onzekerheid :(. Ik hoop dat het een beetje innestelingsbloed is en dat je kleintje lekker blijft zitten en goed groeit!

Tupp, wat lees ik nou, ineens een echo gehad? De echo was goed dus, gefeliciteerd!!! Heb het ff gemist en geen puf om alles terug te lezen, maar heb je nou het hartje zien kloppen of was het daar te vroeg voor?

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    krokodieltje: wat een gave echo!!!!!!!!!!!!!!!!1
    en zo duidelijk al!!! hoop dat ik over 3wkjes net zon mooie echo zal krijgen!!!!! (ben jaloersssssssssssss :p )

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ krokodieltje: wauw mooie foto van jullie kleintje!

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.893
    19.368
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Krokodieltje: ja, idd een kloppend hartje. Heerlijk om te zien dat het vruchtje in elk geval goed ingenesteld is. En wat is jouw Edwin alweer lekker groot!

@Brenjomi: ik ben blij dat het bloeden is gestopt! Volhouden daarbinnen Bren-beebje!
    Als je op mijn banner klikt, kom je op de site waar ik hem gemaakt heb. Daar kun je een fotootje toevoegen als je alle stappen volgt. Je moet dan het adres dat je krijgt kopiëren en hier bij instellingen in je onderscjrift zetten.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.893
    19.368
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oh ja, net dus onze ouders verteld. Mijn vader en zijn moeder hadden het al gezien. Mijn vader had zelfs aan mijn moeder opdracht gegeven vast een baby-broekje te kopen als 'bewijs' dat hij het al wist. (Ik bedenk me net: zou best kunnen dat ze daar al maanden mee in d'r tas loopt. Haha.) Allemaal blij en verder reageerden ze wel zoals we hadden verwacht: Mijn vader vond het nog wel wat vroeg om te vertellen. Mijn schoon,oeder was heel emotioneel en kan niet wachten het grote nieuws aan iedereen te vertellen.
    (Zal ze nog wel even moet trouwens.)

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.893
    19.368
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Goedemorgen dames,

Rustig avondje geweest hier. Jullie laten me toch niet in de steek hè? ;)

12. 4days

4days Niet meer actief

Nouja, schoonouders reageerden precies zoals verwacht. ;)

Het eerste wat s-ma zei was: is dat nou wel slim? Zouden jullie dat nou wel doen? En vervolgens bleef ze maar roepen dat ze het heel dubbel vond. Van de ene kant was ze wel blij voor ons, maar van de andere kant zette ze er een beetje vraagtekens bij. Ze vroeg zich ook af of we het financieel wel zouden redden, en dat zij niet meer zoveel geld had om ons te steunen. Dus heb haar uitgelegd dat wij van de opa's en oma's alleen verwachten dat ze lief zijn voor de kleinkinderen, en dat het niet hun taak is om ons financieel te ondersteunen. Maar ze begon er toen over te zeuren dat ze het niet eerlijk vond dat alles op de schouders van Luc terecht kwam, en dat die arme jongen nu al dag en nacht werkte. ;) En dat ik nu vast de komende jaren ook niet meer zou gaan werken. Luc zei nog dat ze zich niet met onze taakverdeling moest bemoeien, en dat er genoeg huishoudens zijn waard e vrouw thuis blijft en voor de kinderen zorgt, maar dat wilde er niet echt in. Dus druppel was toen ze ook nog aan mij vroeg of we het wel samen hadden besloten, en of het niet voor Luc een verassing was. :$ Ik dacht wat denk je nou, dat ik stiekem ben gestopt met de pil ofzo?! Echt, volgens mij moest ze zich inhouden om niet te vragen of ik wel zeker wist of Luc de vader was. :) Oh nee, wacht, dat vroeg ze bij Vince al. ;) :)

Dus zo zag ons gezellige middagje bij schoonouders eruit! ;)

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.893
    19.368
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Jeetje Cossy, wat een reacties... 'Leuk' zulke (schoon-)ouders. Gelukkig zegt Luc zelf ook tegen z'n moeder dat ze zich er niet mee moet bemoeien!

14. 4days

4days Niet meer actief

Ja idd, het zijn echt een beetje rare mensen... En tussendoor maar blijven roepen dat ze het WEL heel leuk vindt voor ONS. ;)

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.893
    19.368
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Tja, als dat het goedmakertje moet zijn. ("We zeiden toch dat we het leuk vonden...")

16. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    He, gezellig, zo`n middagje bij je schoonouders :( Wat een rare uitspraken van je schma, dat zeg je toch niet!?

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    cossy: fijn zon schoonmoeder volgens mij zou ze heel goed kunnen opschietem met mijn schoonmoeder :D

ach lekker belangerijk laat hr maar lekker praten jij en Luc weten beter toch. en de rest :p

18. 4days

4days Niet meer actief

Haha ja precies, het maakt mij verder ook niet zoveel uit dat ze meer in de stront zakken. 8) Vind het vooral lullig voor mijn vriend, want het blijven natuurlijk wel zijn ouders.

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Huh, wat een nare schoonmoeder heb jij Cossy! Pff ik zou haar na de 1e opmerking al het huis uit hebben gezet geloof ik!

20. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hallo allemaal,
    @cossy, gezellig;) ik zou echt chagerijnig worden. hopelijk zie je ze niet te vaak??

@hier, vanmorgen gewerkt, niet veel gedaan, was er bijna voor piet snot:) vanavond ga ik naar mijn ouders gaan slapen, want vriend moet op cursus en leah blijft morgen bij oma (oppas) dan ben ik makkelijk. dinsdagavond kom ik weer terug naar huis. zal vanaf daar wel schrijven.

Deel Deze Pagina