Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ohw, en ik heb de hele kledingkast opgeruimd en gesorteerd, alles op maat gehangen, en zelfs van die kaartjes gemaakt waar de maat op staat, zodat alle maten overzichtelijk achter hun eigen kaartje hangen. Hoe bedoel je, nesteldrang? ;) :p

2. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    #2482 April1, 8 jun 2010
    Laatst bewerkt: 8 jun 2010
    Pfffff hahahahaha. Heerlijk in de weer dus. Ach, ik denk dat ik dat ook nog het liefst zou doen, lekker overzichtelijk. Ik denk dat ik een kast hiervoor ga gebruiken die op zolder staat. Op de babykamer past geen grote kledingkast, dus ik gebruik hiervoor de commode, die is heel ruim en voor kleertjes die echt beter kunnen hangen, moet ik nog een knappe oplossing bedenken, maar ik denk dat ik zoon's kast hiervoor gebruiken ga, daar is nog ruimte genoeg.

@ Tupp Voor het geboortekaartje gebruik ik dezelfde layout en tekst als die van mijn zoon, maar er komen andere plaatjes op, zodat het een geheel eigen kaartje wordt. Het klinkt heel saai, maar als je ziet wat ik bedoel is het echt heel anders. Misschien plaats ik ze wel in mijn album. Moet ik even kijken of dat gaat lukken.
    Shoppen moet nog gaan gebeuren en daar heb ik pas in juli de tijd voor. Ik heb geen oppas-mogelijkheden voor mijn zoon, dus moet het gebeuren als hij een keer bij opa en oma slapen gaat in het weekend. Maar ja, zoals je weet zijn die inmiddels verwikkelt in een 'scheidingsprocedure' , dus wil ik ook niet teveel op hen leunen. Dan gaan we maar met zoon in het weekend als man er ook is. (ik heb geen rijbewijs, kneusje ben ik;))

@ Krokodieltje Heeee, ik zie een Krokodieltje ! Schiet ook al lekker op met jou! Fijn dat je je kunt toegeven aan je vermoeidheid. in jouw geval is dat natuurlijk helemaal een must. Oh en 4 aug nog trouwen ook, leuk hoor! Lekker met een dikke buik voor het altaar!:)

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @cossy, je hebt mee aangestoken:D (is dat een nederlands woord??) heb net ook de kleerkast van leah gesorteerd, de laden beginnen aardig klein te worden, dus een deel in haar hangkast gelegt en gehangen, maar daar lag nog van alles in, dus dat er ook uit gehaald. dingen die ze niet meer aankan naar zolder etc.
    leuk het eerste pakje, moet ik hier ook nog voor op zoek (heb wel al eens rondgekeken)

@april, dat lijkt me af en toe best lastig als je geen oppas hebt? en geen rijbewijs (maar hier is openbaar vervoer niet te doen) ik wil van de week nog eens bij kidsfactory kijken, maar dan vraag ik of mijn moeder of schoonmoeder mee wil, dan gaat leah ook mee.

@geboortekaartje, hier ook nog geen kaartje. heb al even gekeken, maar vriend wil vast ook nog kijken, dus ik wacht nog even. weet wel al een klein beetje wat erop moet.

@tupp, nog even geduld hebben lijkt me beter;) ook voor jezelf, dan hoef je niet voor jezelf te stressen dat het klaar moet. is het nog gelukt met het voorwerken voor de stucadoor?

@nisa, tuurlijk mis ik je:D hopelijk krijg je vlug je 2nd opinion?

@krokodieltje, mij hoor je ook niet klagen over slapen (over te weinig, maar dat doe ik mezelf aan) ik slaap nog redelijk goed. word wel snachts eens wakker, maar slaap ook best vlug weer verder.

@vocht vasthouden, hier begint het ook weer. met dat warme weer ppff. voelde vorige week donderdag (na een dag shoppen) mijn vingers al dikker worden. zaterdagavond en zondag mijn voetjes en gisteravond ook mijn voeten weer. denk dat dat zal blijven. het ergste is dat ik dol ben op zout en daar moet ik nu mee opletten.

@hier, nog steeds best druk. morgen werken en dan 4dagen vrij:D heerlijk. mijn moeder moet vrijdag ook weer beginnen met werken (ben benieuwd of dat gaat lukken, want haar pols doet nog best zeer af en toe, ze heeft nog niet veel kracht. dat is op zich niet zo erg, maar ze is buschauffeuse, maar van de arbo-arts moest ze gewoon gaan werken??)
    dan slaap ik ook weer meer thuis (ga nu nog steeds heen en weer, want ze past vaak op als ik moet werken, volgende week weer minder)
    ben aan het kijken voor een kamer voor leah, heb eindelijk een kamer gevonden die ik superleuk vind. meet ik de zolder op past de kast niet:( (had ik beter eerst gedaan:):)) dus ja. dat is balen. nu even kijken of ik nog iets anders kan vinden (heb nog even) op die kamer die ik leuk vond zat ook geen levertijd (altijd handig) dus misschien van de week even naar kidsfactory, maar dat is wel anderhalf uur rijden. maar dan zie ik weer andere dingen:D

ik ga mezelf aankleden en eten. en nog om boodschappen.
    weet iemand hoe je birckenstocks kan schoonmaken? ik loop er nogal veel op, maar de zool (waar je voet staat) is nogal vies (en vooral plakkerig) maar ze lopen zo lekker:D

4. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Brenjomi :D Jij ook al aangestoken door Cossy. haha.
    Balen dat de kast niet past. dat hadden wij ook een beetje met zoons babykamer. Bleek allemaal net aan in het kamertje te passen. Was wel proppen, maar uiteindelijk was het toch leuk geworden en we hadden nog een klein beetje bewegingsruimte. We woonden toen nog in een huis met 2 kamers. We hadden weinig keuze.

Tja, wat oppas betreft...Ik heb er voor gekozen om thuis te blijven bij mijn kind(eren) en eigenlijk heb ik dus nooit oppas nodig. Afspraken met tandarts, dokter e.d plan ik zo goed mogelijk in en op dinsdags komt mijn moeder altijd langs, dus dan plan ik mijn afspraken meestal in de tijd dat zij er is en anders neem ik zoon mee. Dus eigenlijk heb ik zelden een oppas nodig. Mijn moeder is mijn enige oppasmogelijkheid, maar zij werkt 4 dagen.
    Ja een rijbewijs zou wel een idee zijn, maar helaas heb ik daar nooit eerder de behoefte aan gehad, omdat ik in de stad woonde en alles met mijn fiets deed en soms met de bus. Nu met een kind zou het wel makkelijk zijn, maar tot nog toe doen we alles lekker met de fiets. Mijn ouders wonen op een half uur fiets-afstand van ons, dus ik vind dat juist net een lekker ritje op de fiets. De bus vind ik verevelend, omdat ik dan moet overstappen en uiteindelijk ben ik een uur onderweg. Straks met de baby zal ik er toch aan moeten geloven ben ik bang, totdat hij groot genoeg is om op de fiets mee te gaan. Ik vind het eigenlijk niet nodig, maar ik denk dat ik over een paar jaartjes toch maar mijn rijbewijs moety gaan halen. Alhoewel mijn moeder ook alles zonder deed.

De binnenzool of de onderkant? Ik zou gewoon met een borsteltje en wat warm water gaan schrobben?

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Zo, Cossy, jij bent druk in de weer geweest, wat goed! Wij zijn nog helemaal niet zover. Ik ben al blij dat we de kinderwagen besteld hebben, dat was al een hele bevalling. Het kamertje is geschilderd, nu de meubeltjes nog. Ik ga dit weekend maar eens even kijken bij Babypark. Bij de Prénatal, de Babydump en de Babyplanet was het of stom of te duur.
    Als de meubeltjes er zijn, kan ik eindelijk voor het kleine spul gaan shoppen. Het eerste pakje, hmmm, heb daar wel eens over nagedacht. Misschien het pakje wat we van oma hebben gekregen, dat is helemaal wit. Of we moeten nog iets leuks kopen. Ik zie het gezicht van mijn vriend al voor me als ik vraag wat ze als allereerste in haar leven aan moet trekken: "Hoezo, gewoon kleren, toch, whatever?:(" Hihihi!
    De oom van mijn vriend is ontwerper, hij heeft de geboortekaartjes van ons nichtje en neefje ook ontworpen, dus ik denk dat we binnenkort ff op de koffie gaan. Dan hebben we iig iets exclusiefs.

Kirrebir, hoe is het met het gevoel nu? Al wat meer vertrouwen? Wanneer heb je je eerste echo?
    En mooi gebit nu!

Ik werk best lange dagen, ja, al zeg ik het zelf ;). Ik ben 's avonds dan ook echt wel uitgeblust. Gelukkkig slaap ik goed, werk ik maar 4 dagen en kan ik in het weekend goed bijtanken. En vanavond mag ik weer naar zwangerschapsyoga :). En ik hoef nog "maar" 2 maanden te werken, dus dat schiet al op, hihi.

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, nog steeds hetzelfde.
    Eigenlijk ben ik er gewoon niet zo heel veel mee bezig... :)
    Ik let natuurlijk wel op wat ik eet en drink, maar verder...
    Heb de gyn ook nog eens niet gebeld. Voorlopig kan hij toch niks doen/zien.

Heb wel vanmorgen voor de zekerheid bloed laten prikken voor mijn schildklier.
    In het verleden heb ik waardes gehad die op het randje zaten en nu ik een positieve test heb, ben ik wel benieuwd wat de waardes nu doen.

7. 4days

4days Niet meer actief

Kennen jullie eigenlijk de babyzaak Van Asten? Die ligt in Tilburg. Maar daar hebben ze dus echt ALLES, en vanaf belachelijk lage prijzen. Babykamers in alle merken die je je maar kunt bedenken. Ze hebben daar al complete babykamers vanaf 350 euro! En tot onbetaalbaar. (althans voor mij dan ;) ) Dus eigenlijk vind je daar echt altijd wel wat.

April1 -> Ah ja dat ruimte-tekort ken ik wel... We hebben nog in een studiootje gewoon tot Vince 5 maanden was. Toen hadden we dus helemaal geen plek voor kasten ofzo, kreeg met veel moeite een wiegje en een box erbij gepropt. En alle spulletjes van Vince had ik toen dus letterlijk in 2 laatjes gepropt. Had ook tegen iedereen die op kraambezoek gezegd dat ze geen kleertjes of knuffels ofzo mochten kopen, omdat er domweg geen plek voor was... Denk dat dat nu de nesteldrang nog wat aansterkt, net alsof ik nu alles probeer in te halen wat toen niet kon. ;)
    Ik maak trouwens ook zelden of nooit gebruik van een oppas. (lees: opa's en oma's) Ik werk ook niet dus heb alle tijd om voor de kindjes te zorgen. En tot nu toe heb ik Vince eigenlijk altijd overal mee naar toe genomen. Alleen voor heel speciale dingen, zoals 3d echo, vraag ik dan eens aan de opa's en oma's of ze op kunnen passen. Maar ik ben toch wel blij dat ik een rijbewijs heb.

Brenjomi -> Ja dat is een Nederlands woord. ;) Lekker hoor, 4 dagen vrij! En wij moeten ook nog een bedje halen voor Vince, hij ligt nu nog in het bedje wat de baby krijgt.

Krokodieltje -> Ach je hebt ook nog tijd genoeg toch! Als het rond de 35 weken maar klaar is. Als je eerder bevalt dan dat moet het kindje toch in het zkh blijven. Het is bij mij denk ik echt doordat we de vorige keer niks konden doen, dus nu moet het af af af. :D

Kirrebir -> Ja nu kun je helaas toch nog niet meer doen dan afwachten inderdaad... Maar je gevoel komt vast helemaal goed met de tijd. :)

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @kirrebir, hopelijk zijn de waardes goed. en ind. meer dan afwachten kan toch niet.

@cossy, heeft die winkel ook een site??:D ben wel benieuwd. ik heb leuke kasten gezien op mp die zouden we ook in tilburg moeten gaan halen. (het is voor ons 2uur rijden, dus dan kunnen we nog wel shoppen ook;))

@oppas, ik heb alleen oppas nodig als ik werk en als vriend niet thuis is. als hij thuis is hebben we ook minder oppas nodig.
    ik zou het liefst ook stoppen met werken en helemaal thuis blijven. heerlijk lijkt me dat:D

@birkenstock, de voetzool zeg maar. waar je voet op staat als je loopt (de binnenkant) misschien dat ik nog even bij kruidvat kijk of ze er nog hebben? daar waren ze voor 30euro.

9. 4days

4days Niet meer actief

Dit is de site: BabySuperstore Van Asten in Tilburg. Babykamers, kinderwagens, autostoelen, boxen, kinderstoelen, buggy's, aankleding en tienermeubelen.

Ze hebben alleen helaas geen assortiment op hun site staan. Je kunt wel door de folder bladeren en wat voorbeelden zien. Was voor ons overigens ook anderhalf uur rijden, maar ik heb zo wel 200 euro gespaard op het kamertje wat ik graag wilde.
    En ik heb er bewust voor gekozen om de eerste tijd niet te gaan werken. Maar het was ook wel net toeval dat ik sowieso zonder werk kwam te zitten. (hele filiaal werd opgeheven) Als ik het werk gewoon had gehouden was ik waarschijnlijk toch wel een paar uur blijven werken. Maarja aangezien ik toch iets nieuws moet zoeken doe ik dat dan maar na de babytijd.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Cossy: Welke maat heb jij het eerste pakje gekocht? Ik heb er drie... ;) Geen idee welke maar kind er straks uitkomt. Haha, ik heb 50 56 en 62 (Hoewel ik VAN HARTE hoop die laatste niet nodig te hebben de eerste dag!!!)
    Enne, laten we die kaartjes inderdaad maar onder 'nesteldrang gooien. Hoe kom je erop??

@April: Lukt het je ouders om het een beetje op een redelijke en 'vreedzame' manier te regelen met elkaar?
    Ik ben zelf trouwens nog altijd (na al die jaren) heel blij met m'n rijbewijs / auto. Het geeft zo'n heerlijk gevoel van vrijheid! Vooral in het begin had ik dat sterk, elke keer dat ik wegreed was ik weer blij. Maar nu nog zijn er geregeld momenten dat ik zo blij ben dat ik zo naar Ikea kan rijden ofzo. :) 't Is een flinke investering, maar in mijn ogen echt de moeite waard.

@Brenjomi: Wat raar dat je moeder alweer moet beginnen terwijl ze nog last heeft. Als ik zie hoe buschauffeurs soms aan de stuur moeten leuren!! Werkt ze bij een stad/streekbus of bij een touringcar-bedrijf?

@Krokodieltje: Mijn man snapt het eerste-pakje gebeuren ook niet helemaal. (M'n moeder ook niet trouwens, die heeft echt zoiets van "Waarom drie maten, als het niet past haal ik wel even wat voor je." "NEE mam, ik wil dat mijn kind gelijk kleren draagt die PASSEN!")

@hier: Ik ben gisteren te laat naar bed gegaan (na een toch al drukke dag.) Vandaag was de dag minder druk, maar wel lang. Dus ik ben behoorlijk moe. Morgen is mijn vrije dag, maar om half 8 staan de stucadoors op de stoep, dus uitslapen is er niet bij.
    Alles is nu wel helemaal voorbewerkt, behalve de verwarming dan. Die kregen we (nou ja: manlief) er niet af. Jammer maar helaas. Ze zijn nu wel netjes afgeplakt.
    We gaan morgenavond de verf kopen, zodat mijn moeder en ik dit weekend kunnen schilderen. Ik ben benieuwd welke kleur het wordt, want we zitten nog niet helemaal ;) op één lijn.

11. 4days

4days Niet meer actief

Ja knap he. :D Whahahaha!
    Ik ben nog aan het twijfelen of ik iets in maatje 56 meeneem. Het lijkt me eigenlijk echt overbodig om iets groters dan 50 te kopen... Vince was al geen kleine baby met 52cm en 3610 gram, en toch verzoop hij in maatje 50. Dus met 62 moet je echt een baby van 5 kilo hebben ofzo, hahaah! :p
    Ben benieuwd naar jullie kamertje! Als je eenmaal bezig bent gaat t meestal toch wel redelijk snel he.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb maat 62 in huis op advies van m'n moeder. Mijn broer woog bijna 10,5 pond en ik ruim 9,5. We hebben geen van beiden ooit in maat 50 gepast en mijn broer droeg inderdaad gelijk maat 62. Dus vandaar. ;)

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp, ppff maat 62 vind ik echt groot:D leah had ook maat 50 maar dat was ook te groot (was 49cm dacht ik:)) ik had van noppies een pakje gekregen (had wel kleertjes, maar die waren nog erg groot) in maat 50 en dat zat redelijk goed. heeft ze nog lang aangekund. dus ik denk dat ik deze keer weer voor maat 50 ga. en ook van noppies (valt kleiner zeggen ze?)
    mijn moeder werkt bij de stad/streek vervoer. ze heeft aangegeven dat schakelen en sturen niet zo goed gaan (doet nog zeer) maar in een bus moet je niet schakelen en er zit stuurbekrachtiging op (volgens de arbo arts) vind het ook stom. maar ja.

gelukkig is het voorwerk klaar. hopelijk kan je vanavond op tijd naar bed? wij vonden het ook zo moeilijk om een kleur uit te kiezen, het is gewoon wit geworden:D we zouden eerst nog zelf een tekening erop maken, maar dat hebben we niet meer gedaan. (kunnen niet zo goed tekenen) we hebben toen ze een paar maanden was nog een oranje vak op de muur gemaakt, waar haar geboortekaartje in een lijst hangt. (mijn buik in het gips zou er eigenlijk moeten hangen, maar vriend weet nog niet hoe hij dat moet ophangen:D)
    op zolder is het wel behangen (in bloemen:D) wat ik graag wilde;)

14. 4days

4days Niet meer actief

Ohw whaha ja dan zat ik dus redelijk goed met mn schatting van 5 kilo om in maatje 62 te passen. ;) Maar als je zo'n grote baby krijgt weet je dat van tevoren. :)

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Manlief wil iik wel wit. Maar dat vind ik zo saai; het plafond, de deuren, de raamkozijnen zijn ook allemaal wit. We hebben een lichte laminaatvloer. Mooi, maar ook dat brengt niet veel kleur.
    Ik hoef geen knal-kleur op de muur hoor. Ik wil eigenlijk roomwit, zeg maar heel veel wit met net een drupje geel erin. Dus dat het net een beetje afsteekt tegen de deuren en kozijnen enzo. Manlief vindt dat lijken op nicotineaanslag. Hij wil eventueel wel héél licht blauw. (Ook weer zo dat net het wit eraf is.)
    Nou ja, we zullen het wel zien. En anders knokken we elkaar morgen de bouwmarkt uit. ;)

16. 4days

4days Niet meer actief

Nee ik vind wit ook echt helemaal niks. Ik had oorspronkelijk allerlei plannen met de kamer van mijn zoontje, (toen we hier net kwamen wonen bedoel ik, dus voor de veranderingen die ik nu weer heb gemaakt) maar door te weinig tijd en geld met de verhuizing en teveel andere dingen om te regelen werd het een wit kamertje met witte muren en plafond, en lichtgrijze vloerbedekking. Nou, vreselijk vond ik het! Echt zooo ontzettend saai... Dus nu moesten we sowieso een kamertje gaan maken voor ons meisje, en toen heb ik de kamer van ons zoontje meteen meegenomen. Hij heeft nu een echte Jungle thema-kamer. Alles lekker druk en veel kleur, in ieder geval verre van saai. En de babykamer is zoals jullie weten zuurstokjesroze. ;) Tsja ik hou nou eenmaal echt van variatie en kleur.

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D hier is alles verder op de kamer gekleurd. er staat ook een rode bank (die konden we beneden niet meer kwijt) en een oranje klamboe, groene gordijnen:D
    ik wil straks nog wel iets aan de kamer veranderen, maar weet nog niet goed wat. denk dat eerst leah naar zolder moet zijn, dan is de kamer leeg (nou ja, voor mijn gevoel) dan kan ik kijken wat ik wil.
    die bank blijft:D want had eerst bij leah een stoeltje staan, dat zat niet echt lekker om borstvoeding te geven. die bank zit heerlijk. kan je op je gemakje op zitten. (ook voor flesvoeding;) of een boekje lezen) het nadeel is wel dat je makkelijk zit dat je makkelijk in slaap valt;)
    bij leah heb ik eerst snachts in ons bed gevoed. maar dat vond ik ook niet helemaal lekker zitten.

ik ga zo slapen, veeeel te laat. maar heb daarnet in de schuur bij mijn ouders (waar ik slaap vanancht) de jonge poesjes gevonden:D ze zaten op de zolder verstopt, moeder is een wilde kat dus deze worden ook wild als je ze laat zitten (ze hebben ooit een tijd iets van 10wilde katten gehad, dat was niet te doen. nu nog maar 1-2 wilde en 2tamme) de poesjes zitten nu in een doos in huis, zodat ze tam gemaakt kunnen worden. hoe oud ze zijn weet ik niet precies, denk tussen de 4-6weken? ze wilden heel graag brokjes en nat voer eten. en drinken. ze zijn met 3 echt supermooi:D zou er zo eentje meenemen, maar mijn honden zijn nog niet echt kat-proof. als ze de kans krijgen is het eerder kill-kat. maar daarnet vond ik het redelijk gaan toen ze even mochten ruiken (en dunya (de jongste het vrouwtje) ging ze helemaal aflikken;) ze zou ze wel willen opeten, maar ook bemoederen. :)

morgen op mijn werk even een grote bak maken (van hout) zodat ze daar in kunnen, want waar ze nu in zitten is nogal krap.

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Brenjomi: Oh wat schattig! Jonge poesjes zijn zo leuk. (Oudere op zich ook wel, maar sommige poezen worden zo saai op latere leeftijd ;))
    Ik zou ook wel een bankje of lekker stoel op de babykamer willen, maar ik denk dat dat de laatste aanschaf wordt. Eerst maar eens de muren en de gewone meubeltjes. Ik weet nog niet precies wat ik wil.
    Ik heb wel een leuke muursticker gezien, van een hele vrolijke boom. Ik wilde eerst fotobehang. Had echt hele schattige gezien, met lammetjes. Maar toen bedacht ik dat zoiets voor een baby nog wel leuk is, maar zodra het kindje wat ouder wordt waarschijnlijk niet echt meer. En dan vind ik het toch weer zonde van het geld en de moeite. Zo'n muursticker is goedkoper, gaat er makkelijker af. En ik denk dat een boom ook langer leuk blijft.

19. 4days

4days Niet meer actief

Brenjomi -> Ja dat scheelt ook al idd, wij hadden dus echt helemaal niks aan kleur op de kamer. Ja er hingen een paar kleine schilderijtjes op, maar dat is lang niet genoeg om een hele kamer op te vrolijken als de rest wit of grijs is.
    Wat leuk zeg, kleine katjes!! :D

tupp -> Ja dat is precies de reden dat ik voor Vince 'volwassen' fotobehang heb genomen. Mijn moeder kwam al met Disney-toestanden, maar dat is een paar jaar leuk en erna voelen ze zich te groot. Dus wij zijn maar meteen voor serieus behang gegaan, en dan kleden we het leuk aan met knuffels enzo.

Ik heb Vince altijd liggend in ons bed gevoed. Was veel te moe om te gaan zitten, hihi. Ik heb de wieg toch naast ons bed staan, lekker makkelijk.

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Cossy: Ja, misschien dat ik ook nog wel even wacht met het aanschaffen van een stoel tot de baby er is. In het begin wil ik toch graag op onze slaapkamer voeden (borstvoeding en (reis)wieg naast het bed.) En we geven al even genoeg geld uit... zegt m'n man. :D

Deel Deze Pagina