@cossy, das waar ja, dat lijkt me nog erger? vorige maand is in het dorp ook een vrouwtje bevallen. haar zus heeft een winkel waar haar moeder ook af en toe helpt (zij zelf ook) ze is bevallen op een dag dat het net markt was in het dorp (een speciale markt) smorgens is ze bevallen, dus de winkel werd versiert enzo. mijn schoonmoeder was toevallig langs de winkel gegaan en had over de bevalling gepraat met dat vrouwtje haar moeder. en hoe het ging met haar en haar dochter. haar moeder had tegen mijn schoonmoeder gezegd dat alles goed was gegaan enzo, maar dat ze wel even onder narcose moest om gehecht te worden dat is al niet echt prettig. maar dat je moeder dat in de winkel staat te vertellen:x zou echt kwaad zijn (maar ik denk dat heel het dorp ook weet dat ik met de ambulance ben afgevoerd en zoveel bloed verloor en de rest van het miskraam verhaal, want mijn schoonmoeder verteld dat ook gerust bij de bakker:x)
hahaha ja dat had je al eens gezegd. Inderdaad dan kun je wel tegen een stootje. Ik denk dat 'mijn ruptuur' ook zo heet, al kan ik alleen terugvinden dat ik een 'hoogoplopende vaginawandruptuur' had, voor het gemak zijn ze denk ik vergeten dat ik daarbij ook nog naar de voorkant ben uitgescheurd . Nou ja, hopelijk hebben we dit keer mazzel, dames, al een beetje opgerekt zijnde.
@ Brenjomi Jee dat is ook lullig van je schoonmoeder.:x Zou ik ook niet vrolijk van worden, als hier het hele dorp het zou weten. Ik vertel mijn schoonmoeder zo min mogelijk. Zij maakt de dingen altijd erger dan het in werkelijkheid is. Zo ging mijn zoontje met een jaar naar het zh om zijn tongriempje te laten doorknippen. Nou dráma's. Ook mijn schoonzus is zo'n dramaqueen. Alsof mijn lieve schat stervende was. Niet dat wij er zo blij van werden, maar het was gelukkig een hele simpele, korte ingreep . Alleen na de narcose was hij aan het huilen, maar ook dat was zo over. Geen eens pijn gehad naderhand! We kunnen wel een club gaan beginnen met andere 65+ers met spataders.
Ach, om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet zoveel last gehad van die scheur. Het scheuren zelf voelde ik niet. Het hechten was wel behoorlijk pijnlijk... Maar erna amper nog last van gehad. waar ik meer last van heb gehad is die scheur in de vaginawand die ze even waren 'vergeten' te hechten... Kon ik later alsnog voor terug naar de dokter.
@cossy, bbrr vergeten te hechten, dat lijkt me inderdaad pijnlijker. rare vraag, maar is dat nog goed gekomen (je hoort af en toe verhalen) @april, ik schreef toevallig net naar mijn vriend dat ik me een oud mens voel naar mijn idee hebben alleen oude mensen spataders (mijn oma had dat ook, vandaar) weet dat dat onzin is, maar zo voelt het. heb ook het idee dat ineens iedereen het aan me kan zien dat ik het heb alsof je net stiekem sex gehad hebt en dat mensen dat aan je zien hahahahaha en ik zeg ook niet tegen mijn schoonmoeder dat ik een spatader heb, dan weten opa en oma en tante enz het ook gelijk. vind ik niet echt nodig. (dan voel ik me van de zomer op het strand ook niet echt meer gemakkelijk)
Ja, wonder boven wonder is er echt niets meer van te zien. Het was ook al uit zichzelf aan het helen, (ik was pas naar de dokter na 2 maanden ofzo, ik dacht zo lang kan het toch niet pijn blijven doen...) het had alleen ook nog wel maanden geduurd voordat zo'n wond uit zichzelf was gesloten.
@ cossy Dat had ik dus ook, niet echt heel erg pijnlijk. Wat vreemd dat ze je vaginawand vergeten waren te hechten. Ik was dus ook vanbinnen gescheurd (hoog in de vaginawand, vlakbij mijn bm-mond en dat leverde mij dus 1,5 liter bloedverlies op en zware bloedarmoede. Ze kwamen er pas na een half uurtje achter dat ik daar gescheurd was dus ik bleef maar bloeden, ondanks dat de buitenkant was gehecht. Bizar dat jij er mee doorgelopen bent zonder bloedverlies. Ik was met spoed naar de OK gebracht. Was wel raar om net bevallen te zijn en dan niet bij baby en man te kunnen blijven. Gelukkig heeft het niet lang geduurd en ik was onder narcose, dus niets van meegekregen. @ Brenjomi Hier is het gelukkig allemaal goedgekomen. Het heeft me wel een tijd gekost voordat ik me weer kon ontspannen tijdens het vrijen, maar dat was dus vooral psychisch. Enne, bij mij zag de boel daar beneden na het hechten er mooier uit dan ooit tevoren.
Heb trouwens net hele lieve spulletjes gekocht bij kleinezebra.com. Dat is echt zo'n leuke webwinkel. Niet erg goedkoop, maar ik had een paar dingetjes gezien om de babykamer mee op te fleuren. Ben helemaal gelukkig!!!!!!
hier is ook weer alles goed gekomen. had wel tijdens de kraamweek (eigenlijk erna, we hebben nog in het ziekenhuis gelegen en daarna hadden we nog een kraamverzorgster) dat er een hechting vanaf buiten in mijn vel stak, dat prikte en was irritant. de kraamhulp heeft toen gekeken en de hechting weer eruit gehaald (hij zat zeg maar met het puntje in mijn vel te steken. dat puntje heeft ze weggehaald) toen moest vriend onder dwang van mij kijken zodat als het nog eens was, hij het kon doen (die arme jongen ziet wat af met me) en met sex had ik niet veel problemen. het enige probleem was dat ik veel vlugger wilde dan vriend (heb hem ook lichtelijk moeten dwigen)
Nou dat komt dan dus doordat het bij mij niet zo diep was gescheurd. Het was wel een lange wond zeg maar, van boven naar beneden gezien. Maar het was geen diepe wond waarbij ook de bloedvaten erg waren gescheurd. Waarschijnlijk hebben ze het daardoor ook gewoon niet gezien. Maar volgens de HA had het wel gehecht moeten worden omdat de wond te groot was om zomaar vanzelf te kunnen genezen.
Nou aan sex moest ik dus door die wond ECHT niet denken... het heeft ook wel een maand of 4 geduurd voordat we het uberhaupt gingen proberen.
hahahaha, arme vriend. En dan ook nog eens aangerand worden! Nou, hier is het niet zo vlot gegaan, terwijl mijn libido doorgaans zo hoog was als de gemiddelde holbewoner-man. Gelukkig is dat allemaaaal weer goedgekomen, hahahaha.
Erg leuke site idd!! Achjah ben eigenlijk al lang blij dat alles weer zo goed is genezen, en dat en dat er geen vreemde toestanden zijn achter gebleven down under.
Ja leuk he, ik heb 2 rijstpapieren lampen besteld, 1 voor de baby en 1 voor onze eigen slaapkamer. Verder een uil-opbergzak, zoon heeft hem al in het rood en de baby krijgt hem in het blauw en ik heb een leuk uilenspeeldoosje besteld. Zoon had al een leuke lamp. Och ja, hier ook blij dat alles goed genezen is.
@zilvervosje,Namen weten we al nu nog een keus maken. Spannend de echo woensdag. @brenjomi,Mooi hoor zo die foto. Met t behang en die kasten erg leuk. @d1982,Hier zit nog een zeef. Vergeet ook alles. Leuk hoor kamertje binnen. @tamar,Zeuren mag altijd he!! Zijn de hormonen @Kirrebir,Hoe gaat t met je?? @hier,weinig nieuws te melden eigelijk. Ben nog lkkr aan t werk