Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.954
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    LALALALALALALALA!

Houden jullie d'r nu over op!!!!

Alsjeblieft... snik...

2. 4days

4days Niet meer actief

Hahahha, arme tupp krijgt al helemaal nachtmerries. :D :D :D

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.954
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hihi. :D Nou, ik heb geslapen als een roosje hoor. Alleen jammer dat ik weer zo vroeg wakker ben.
    't Was gisteren een lange dag, maar de Fancy Fair was wel weer gezellig. En daarna nog even 'borrelen' natuurlijk, ook altijd leuk!

4. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Tupp Hahaha, arme Tupp. Troost je met de (gemene) gedachte dat jij na jouw bevalling ook aanstaande moeder's mag bangmaken.:D;)
    Hier ook erg vroeg wakker, alles deed zeer, maar gelukkig ben ik daarna nog even lekker een paar uurtjes gaan slapen.

@ Cossy Oh leuk, welke lamp heb je gekocht? Goed man, gewoon kopen die handel. Ik had gisteren heel schijnheilig een smsje gestuurd naar mijn man of hij het oké vond als ik wat spulletjes zou bestellen.:D Ik weet dat hij toch wel ja zegt, hahaha. Hij laat me altijd lekker mijn gang gaan. Gelukkig is het gat in mijn hand niet erg groot, maar het wil wel heel graag groter worden.:D;)

Ik ga even kijken of ik mijn aankoopjes kan laten zien aan jullie.:)

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    dit is de pyamazak, lief he!:)

6. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    en dit het muziekdoosje:)

7. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    babykamerlamp:)

8. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    en de lamp voor onze slaapkamer of woonkamer, ben ik nog niet over uit.:)

9. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Brenjomi Ik ga vandaag ook maar even daarbeneden checken, omdat het al een poosje wat gevoelig is. Hopelijk is het het litteken en niet dat andere. ;)

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @april, oh wat een leuke spulletjes, ga straks ook even neuzen:D
    hopelijk is het het litteken wat gevoelig is. succes;)

@tupp, gelukkig heb je goed geslapen;) en het is echt zo, als je bevallen bent vertel je je verhaal ook zo tegen iedereen (nou ja, niet iedereen;))

@d1982, en en en??? staat alles al in elkaar;):D

@kirrebir, hoe is het ermee?

@hier, ppff gisteravond vergadering gehad van de carnavalsvereniging. daarna nog blijven plakken, lag om kwart voor3 in mijn bed;):) het was wel heel gezellig. nu ben ik erg moe. vannacht heb ik leah bij mijn ouders uit bed geplukt en ben nog naar huis gereden, dus ze was ook even wakker (3kwartier tot een uurtje?) toen ze terug in bed lag (en ik net op het randje van echt slapen zat) begon ze te 'zeuren' (niet huilen, maar steeds geluidjes maken) dus haar maar bij mij in bed gepakt:D rond 5uur werd ik weer wakker en haar in haar eigen bed gelegd. vanmorgen rond 9uur (haar normale tijd) was ze even wakker, maar ben weer in slaap gevallen:) (leah zelf ook dus dan is het niet erg) en rond iets over10 werd ik zelf wakker, even later leah ook. had wel geluk dat ze langer sliep.
    ga zo even greys anatomy kijken op mijn gemakt. straks nog langs een vriendin en langs mijn schoonouders (tis meer verplicht, dus heb er geen zin in;) zo van: kom straks maar even langs. maar wel met lichte dwang. tis dat we al even niet geweest zijn, anders zou ik iets anders verzinnen:D;))

11. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Brenjomi :(:(:( boehoehoehoeh, we kunnen elkaar de schaamlip schudden. Het is bij helaas tóch ook een spatader.8):) Ik meld het dinsdag wel gelijk aan de fleboloog. Gelukkig las ik net op internet dat het niet zal knappen tijdens de bevalling, dus dat is een geruststelling voor ons beiden.;) Wel las ik iets over massage door een spatadertherapeut.:$ Nou, die blijft mooi van mijn vlees daar af. Doe ik zelf wel.;) Zucht....snik.

Ja leuke spulletjes he. :)

Oh je hebt het lekker druk dus. Hier ook een rommelige nacht achter de rug, zoon werd een paar keer wakker. Lag ie weer lekker te slapen, gaat een van onze katten aan zijn deur krabbelen. Doet ze altijd als ze wil dat wij uit bed komen.;)
    Ik hoop dat je nog een beetje rust krijgt dit weekend.

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @april hahahaha, de schaamlip schudden:D leuk gevonden.
    wel heel erg balen dat je het ook hebt. ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen? en wat ze eraan kunnen doen.
    dat masseren doe ik zelf wel ja:D of het moet een hele leuk man zijn;):D (grapje) haha.
    vriend vroeg zich ook al af of het niet kon knappen tijdens de bevalling:) (wel lief dat hij zich er zorgen over maakt) kan hem nu dus gerust stellen:)

leah is ook moe, ze ligt nog te slapen. ben benieuwd hoe lang nog? ga vanavond proberen om op tijd naar bed te gaan, maar of dat lukt?? (ben daar nooit zo goed in)

13. 4days

4days Niet meer actief

AAAAAAGH!!! Jij bent echt TE erg, whahahaha! :p

Wat een leuke spullen zeg!! :D Ons meidenkamertje wordt roze me veel patchwork dingetjes, dus deze lamp heb ik besteld (hoezo suikerzoet :D ):

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.954
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gave lamp Cossy! Die van jou ook trouwens, April. Ik heb helemaal nog niks gezien wat ik leuk vind voor de babykamer. Van welke site(s) komen deze?

Ik ben echt hartstikke moe! Ik was vroeger wakker en kon niet meer terug in slaap komen. En ik ben vandaag wel gewoon bezig geweest: vanochtend gewinkeld en 's middags bij mijn schoonbroertje geholpen. Het huis begint er nu echt bewoonbaar uit te zien.
    Vanavond moet ik nog even aan de bak om mijn eigen huis op te ruimen. Bwegh. Maar het moet echt even. In ieder geval de benedenverdieping. 't Is een puinhoop en m'n ouders komen morgen op bezoek.

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Tamar: Hoort erbij (ik kan het weten ;))... is de rust inmiddels weer ingedaald of is het nog steeds oorlog thuis?

@ Brenjomi & April: he, bah, wat naar allemaal. Gelukkig maar dat je met een gerust hart mag persen straks... maar toch!

@ Brenjomi: Weet je het al, over de kast?

@ April: Wat een schattige winkel! Mooie lamp ook, met die bloemetjes! En rijstpapier geeft altijd zulk fijn licht. Ik zag ook al allemaal mooie lakentjes ;)

@ uitscheuren, inknippen, klemmen (?!) etc.... jakkes! Ik wil het niet weten, geloof ik! Narcose voor het hechten klinkt mij als een droom in de oren, ze mogen van mij de hele bevalling onder narcose doen (als dat zou kunnen!). Maar ebn wel blij dat het daarna weer goed gekomen is met jullie en alles "daar beneden".

@ hier: Ik had gisternacht ineens zo'n pijn! Dikke paniek natuurlijk, ook bij zilverman. Het voelde een beetje als een rib die verkeerd schiet, maar dan laag in mijn bekken. Het trok helemaal door mijn buik. De volgende dag zijn we toch maar even naar het hartje gaan luisteren (alles gelukkig in orde) en de verlos zei dat het kindje waarschijnlijk tegen een zenuw oid had getrapt, of dat een spier vast had gezeten en ineens losschoot. Het schijnt vaker voor te komen. Jeetje, ik wou echt dat dat soort dingen beter bekend waren, dat had een hoop schrik gescheeld! Of wisten jullie het al?

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.954
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Zilvervosje: Da's inderdaad schrikken! Eng zeg. Gelukkig was het niks ernstigs!

@heel wat anders... :) Ik heb zoveel afscheiding sinds ik zwanger ben. Hier en daar lees ik dat het beter is om tijdens de zwangerschap geen inlegkruisjes te gerbuiken, maar dan wordt m'n slip gewoon af en toe echt nat. Iemand enig idee waarom inlegkruisjes afgeraden worden? (Want nu gebruik ik ze af en toe toch.)

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @zilvervosje, dat is inderdaad schrikken, wist ook niet dat dat kon.

@tupp, hier soms ook last van. ik denk dat een inlegkruisje afgeraden wordt omdat het kan gaan broeien? (of hoe heet dat?) dat er daardoor meer bacterieen zijn? dat denk ik (heb er niet zoveel verstand van) je hoort ook wel dat je tijdens je zwangerschap meer last kan hebben van schimmelinfecties? dus dat als je dan inlegkruisjes gebruikt het erger kan worden (is mijn idee erbij;))

@hier, vanmiddag tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ik een spatader heb, ze heeft ze zelf ooit op haar been weg laten halen. maar toen ik zei waar ze zaten keek ze heel stom, daar had ze nog nooit van gehoord (ik wel) ga volgende week wel even langs de dokter, maar denk de vrijdag, dan is de normale dokter er niet, maar zijn vervanger:) dat vind ik minder erg.

18. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Tupp die leuke spulletjes kun je bij kleinezebra.com kopen. Ze hebben ook nog een andere winkel, dat heet het maanfabriekje. Ook erg leuk. Het is niet goedkoop, maar er is dan ook veel mooi handgemaakt spul bij. Echt een aanrader, er zitten een hoop unieke spulletjes bij die je niet in iedere winkel ziet, volgens mij.
    Wat betreft inlegkruisjes. Ik draag ze ook gewoon, maar dan die kleintjes van libresse die in zo'n paars plastic ei zitten. Verder draag ik zwangerschapsslips van Hema, daar zit in het kruisdeel een wat dikkere badstof laag. Ik vind die afscheiding ook erg lastig, soms is het zelfs waterig. Nou dan is alles zo druipnat.:):x

@ Cossy hahaha, ik begrijp waarom je man er (van je lamp dus) misschien wat minder van gecharmeerd zal zijn, is inderdaad suikerzoet!:D Maar ja, jullie krijgen een meisje en dan zal hij toch moeten wennen aan alle meidendingen. Nu kun jij je lekker uitleven!:D Zelf ben ik niet zo'n roze-meisje en roze kwam vroeger in mijn kamertje alleen per toeval voor. Maar als ik nu een dochter zou verwachten, zou ik toch wel een hoop echte meidendingen kopen. Mijn smaak is intussen best veranderd en ben toch wat meer meisjesachtig gaan worden. Maar ja, over een maand of 4 heb ik 2 zoons...dus autootjes en dergelijke.;);):)

@ Brenjomi Nou ja, dat is dus de reden waarom ik dit ook niet met mijn schoonma ga delen. Die gaat gelijk doen alsof de wereld vergaat. Als je een griepje hebt is het al net alsof je terminaal bent.;) Echt van die jankerds die doen alsof ze bikkelhard zijn, maar ondertussen maar pruilen als ze een keertje au hebben. Aaaaargh. Frustratie (we waren vanmiddag even op visite en ik mer dat mijn rustige energie weer is veranderd in schoonfamilie-frustratie:D)
    Ik ga je na dinsdag wel even bijpraten over onze prachtige vrouwenkwaal, kun jij je vast voorbereiden op je ha-bezoekje. Ik heb ook geen zin om mijn schaamlip te laten zien aan de fleboloog:), tenzij het een dame is, dan mag ze ze allebei zien.:D;) Ik ben niet preuts, maar een onbekende man die aan mijn schaamlip zit, dat liet ik enkel toe in mijn vrijgezellen-periode.;)8):D
    Nu moet je maar even met je benen omhoog, om de druk er een beetje vanaf te halen. Sterkte ermee.

@ zilvervosje Oei dat klinkt wel even pijnlijk. Gelukkig niets ernstigs.

19. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Brenjomin en April: spataderen en ook nog wel op die plaats... ik had er ook nog nooit van gehoord en hoop er daar ook nooit een te krijgen. Ik zag vanochtend er wel een op mijn bovenbeen :(

@ April: echt hele leuke spulletjes! Ik ga dadelijk ook eens neuzen op die website.

@ Zilvervosje: Oh, ik zou me ook rot schrikken als ik opeens zo`n pijn had in mijn buik. Gelukkig is alles in orde met jullie kleine.

@ Hier: vrijdag was mijn vriend om 16.50u thuis en om 17uur stond hij al te klussen in de babykamer. En ja als mijn vriend ergens aan begint dan wil hij het ook afmaken, dus om 00.30 waren de meubeltjes in elkaar gezet. Het is al echt leuk aan het worden, nu nog verder aankleden, met gordijnen, een plank, een lamp en nog wat kleur etc. Nu heb ik wel een tik, dat elke keer als ik langs de kamer loop ik even moet kijken. Haha :D.

Gister met een vriendin naar maastricht geweest en weer heerlijk geshopt voor de kleine!:)

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.954
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @D1982: Wat heerlijk dat de meubeltjes al staan! Ik kan me voorstellen dat je steeds even moet kijken. Geniet er maar lekker van.

Die website is inderdaad leuk, ik heb al wat dingen op m'n lijstje gezet. :D Arme tupp-man.

Ik ben m'n nakijkwerk kwijt. Echt bizar. Zaterdag ben ik even naar de stad geweest en toen heb ik mijn schoudertas met schoolspullen leeggemaakt om mijn boodschappen in te doen. Ik weet nog precies waar ik stond, toen ik dat deed. Manlief heeft het me ook zien doen. Maar m'n nakijkwerk is nergens te bekennen. Ik ben uit frustratie maar flink gaan poetsen (want dan ruim ik gelijk op en kom ik altijd weer het één en andere tegen.) Maar het ligt echt nergens. En dat kan natuurlijk niet. Maar toch is het echt kwijt.
    Dus: vandaag geen nakijkwerk gedaan, maar wel hard gewerkt in huis. Was ook wel nodig.

Helaas ben ik al het hele weekend moe. Ik val 's avonds als een blok in slaap, maar als ik tussendoor wakker wordt ga ik piekeren. Over dingen die nu spelen op school, dingen die ik moet regelen voor ik met verlof ga, dingen voor de babykamer, ... Pffff. En als ik dan net slaap, moet ik natuurlijk wéér plassen!

Deel Deze Pagina