Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Kirrebir: Mooie banner hoor! En je staat ook al op het online lijstje, zag ik. Goed dat je er een beetje vertrouwen in durft te krijgen, ook al blijft het nog spannend. Denk je dat je jezelf na de volgende echo durft te verwennen met een schattig pakje voor de kleine?
    Wij hebben geen combinatietest laten doen. Het geeft alleen maar een kansberekening en dat vind ik. eerlijk gezegd, niet zo boeiend. Je weet dan in weze nog niks. Een vruchtwaterpunctie om zekerheid te krijgen wilden wij sowieso niet. Dus vandaar dat wij ervoor bedankt hebben.
    Ik wist niet van het bestaan van een endocrinoloog af, maar goed dat hij je wilt ontvangen.Toen bij mij het zwanger worden maar niet lukte (in combinatie met andere klachten), ben ik ook op m'n schildklier gestest en ik heb een tijd mijn ochtendtemperatuur bij te houden. (Toen nog niet voor de eisprong, maar omdat die ook iets zegt over de werking van je schildklier.) De eerste bloedtest was bij mij wat op het randje. Temperatuur wat laag, maar ook weer niet te. En de volgende bloedtest was goed. Ik heb het er toen verder maar bij gelaten. Maar ik heb me toen wel een beetje verdiept in schildklier en zwanger worden / zijn. Ze kunnen met medicijnen de waarden heel goed naar het juiste niveau brengen. Het enige is, dat je in het begin een beetje tijd meestal een beetje tijd nodig hebt om de medicatie goed af te stemmen.
    Let niet te veel op je gewicht, trouwens. De eerste 7 weken viel ik af. Ik begon pas vanaf 9 weken een beetje aan te komen. Vanaf 12 / 13 weken begon bij mij pas echt de toename. Enne, als je wat te weinig eet is dat JOUW probleem hoor, die kleine pakt namelijk eerst wat hij of zij nodig heeft. Jij krijgt gewoon de restjes. Wat dat betreft hoef jij je geen zorgen te maken om die kleine parasiet ;) Die zorgt wel voor zichzelf!

@Tamar: Ik weet nog niet of ik een groeiecho krijg. Het wordt bij ons niet standaard gedaan, maar ik wil het zelf wel graag omdat ik gewoon wil weten waar ik aan toe ben. (Ik verwacht zelf namelijk dat dit wel eens een vrij groot kindje zou kunnen zijn en ik dat voelen met de handen heb ik niet zoveel vertrouwen. Meten = weten, daar heb je zo'n apparaat tenslotte voor. Maar ik lig even een beetje in de clinch met de verloskundigen. Ik ben niet tevreden over de manier waarop ik de laatste twee controles behandeld ben. Ik heb echt het gevoel dat ze een standaardlijstje afwerken en de antwoorden op hun vragen wel in de computer krijgen, maar er verder niks mee doen. Volgende week woensdag moet ik weer komen en dan heb ik een dubbele afsopraak, zodat we het daarover kunnen hebben.
    Gelukkig zijn je harde buiken nu wat minder.

@April1: Ik sta nog breed lachend op de foto's in mijn paspoort en rijbewijs. Dat vind ik zo jammer, dat ik die foto's straks moet laten vervangen! Maar ik troost me maar met de gedacht dat niemand er meer echt vleiend opstaat met die nieuwe regels.
    Fijn dat je ouders normaal met elkaar omgaan, maar het zal voor jou wel even wennen zijn. Ik kan me best voorstellen dat het jou spanning oplevert! Je hebt toch ook nog een zus? Hoe gaat zij er mee om? (Of vergis ik me nu?)

@hier: Zaterdag is de kledingkast voor de babykamer in elkaar gezet, dus alle meubels staan nu. Dat moest natuurlijk gevierd worden met kledinghangertjes. En als ik dan toch bezig ben, ook nog maar wat kleertjes. Ik heb nu 3 setjes maat 50 (maar ben bang dat dat gelijk te klein zal zijn) en 6 setjes maat 56. Ik moet denk ik alleen nog wel wat meer rompertjes hebben. die zul je niet zoveel krijgen als kraamcadeau, denk ik.
    Ik heb voor mezelf een badpak gekocht. Gewoon een normale, alleen dan maat 44 in plaats van 38. Nu was ik 14 euro kwijt en kon ik nog kiezen uit verschillende kleuren ook. Die positiebadpakken zijn vaak een stuk duurder en dan heb je meestal alleen keuze uit zwarte en zwart.

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @tamar,klinkt leuk je geboortekaartje en erg stoer.
    En lekker hoor bijna verlof.

@kirrebir,Gefeliciteerd met een goeie echo.
    En leuk ook een banner.

@april,Harde buiken over??

@tupp,Leuk he als de meubels nu staan.
    Dan begint t kamertje echt ergens op te lijken.

@hier,Ons kinderkamertje is behangen nu.
    Dus nu wachten op de meubels.
    Gisteravond naar een avondje geweest in het zh.
    Kreeg je een paar lezingen mochtje kijken in de verloskamers en er waren kraampjes met allerlei info.
    En die deelden allemaal proefdingetjes uit.
    Was wel een interresante avond.
    En vanaf nu ga ik nog maar 50%werken.
    Het uwv belde vandaag en ik kan gewoon minderen en word dan gewoon uitbetaald.
    Dus das wel fijn.
    Want ik moest eerst proberen alleen rust te houden thuis en dat deed ik en dan had ik geen last meer van harde buiken maar na het werk is het gelijk weer raak.
    Dus nu lekker rustig aan doen.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Ano: Gelukkig dat je nu minder kunt gaan werken. Jammer natuurlijk dat het nodig is! Maar geweldig dat het kan. Ik hoop dat je nu snel minder last zult hebben.

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    het is al even geleden dat ik hier geweest ben, door het mooie weer en heb 3dagen gewerkt (ben nu ook moe)

@kirrebir, gelukkig dat alles goed was. spannend blijft het toch denk ik. en dat je misselijk bent is vervelend, maar niet erg voor de baby, een vriendin van me is ook zwanger (11weken) en die houdt niet veel binnen, ze moet bijna aan het infuus (nog net niet) dus zolang je goed kan drinken en vocht binnen krijgt valt het nog mee.

@eten, ik eet niet echt gezond, meer waar ik zin in heb. wel brood enzo. en met die warmte heb ik niet veel zin in gewoon warm eten.

@warmte, het gaat nog redelijk, paar keer dat het benauwd was dat was minder, maar nu het iets koeler is gaat dat goed. heb wel sinds van de week dikke voeten (en die doen ook zeer) maar dat is ook van teveel te staan (op mijn werk)
    hier geen last gehad van storm enz. de boeren zullen hier gedanst hebben voor de regen;) want het was hier heel erg droog (stond ook in de krant) mijn vader was ook blij (is niet echt een boer, maar heeft wel stukje wei voor zijn paarden)

@tamar, fijn dat je bijna verlof hebt. daar kijk je vast naar uit (ik nu al)

@harde buiken, volgens mij heb ik er ook gehad? bij leah heb ik die amper gehad? dus weet niet goed wat ik moet voelen dan;) maar vorige week voelde het niet fijn. geen pijn, maar gewoon vervelend en hard.

@babykamer, we hebben eindelijk een bed voor leah bestelt:D de kasten moeten we nog voor kijken. vriend is nu op zolder aan het meten enz om te weten wat hij nog moet kopen, hij gaat morgen naar de gamma (een aantal dingen die we nodig hebben zijn in de aanbieding) dus dan krijgt de kamer nog meer vorm. ben erg benieuwd.

@kaartje, hebben jullie hier al voor gekeken? ik heb er 1leuke gevonden op internet, maar wil nog verder kijken. binnenkort hier in de buurt naar een drukkerij om boeken. ben benieuwd of we leuke zien? vond dat bij leah ook erg moeilijk.

@vriendin met baby. dat gaat redelijk goed. vriendin is al thuis (van vorige week) baby ligt in een ander ziekenhuis (dichterbij) hij heeft een scan gehad en daarop was alles goed (voor zover ik weet) hij drinkt ook goed (zuigreflex is goed, krijgt de fles) dus dat is ook al erg goed. hoorde vandaag van zijn oma dat hij misschien vrijdag naar huis mag? als hij goed blijft drinken enzo. spannend hoor.

@namen, een vraagje, in het dorp zijn de afgelopen week 2baby's geboren. ze schelen precies 1week. en hebben dezelfde naam? ik vond het op zich vreemd, (de ouders kennen elkaar ook, niet zo heel goed) op zich dacht ik eerst: ik zou een andere naam kiezen. maar ja, als je al een paar maanden die naam in gedachten hebt is dat ook moeilijk. ik zou zelf echt heel erg balen als iemand dezelfde naam een week eerder geeft (later zou ik minder erg vinden, dan waren wij toch eerder;)) maar om nou een reserve naam te hebben?
    we hebben al een naam en gebruiken deze ook regelmatig (waar we mee moeten uitkijken met andere mensen en met leah, ze zegt het nog niet, maar als ze het ineens wel zegt:D) het is een naam die niet veel voorkomt, dus het lijkt me helemaal vreemd als iemand dezelfde naam geeft.

@hier, vroeg vanavond aan leah wat de baby zegt: wweeehh zei ze:D haha. we moesten er om lachen. ze geeft af en toe een kus op mijn buik en aait erover. voor de rest snapt ze nog niet echt wat er gebeuren gaat.

@de rest, ik heb bijgelezen, maar ben weer al een deel kwijt :)
    heb nu een week vakantie (eigenlijk 2weken, want ben morgen en vrijdag vrij en de maandag en dinsdag na mijn vakantie ook) dus zal vaker reageren. we gaan waarschijnlijk niet weg (ookal heb ik erg veel zin om bij een zwembad te liggen:D)

@ano, fijn dat je minder kan gaan werken, hopelijk helpt het tegen de harde buiken?

5. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @brenjomi, kun je nu wel lekker uitrusten? Geniet van je vakantie!

@harde buiken, merk wel dat ze meer aanwezig zijn als bij de eerste en heftiger! Laat nu gewoon alles voor wat het is als ik ze heb en ga rustiger aan doen op zo'n moment! Gelukkig heb ik nu verlof en kan dat ook!

@geboortekaartje, wij ontwerpen hem zelf, we zitten inmiddels op de vierde versie.....Wel echt leuk om te doen!

@namen, als ik diegene niet heel goed zo kennen zou ik wel dezelfde naam geven waarschijnlijk! Ik zou in mijn kraambed niet in staat zijn nog iets anders te bedenken geloof ik!
    Hier wordt misschien toch de tweede naam als roepnaam gebruikt en wordt de roepnaam dus de tweede naam! Er is dus twijfel, met name bij mijn man.....! Onze dochter weet trouwens ook de naam, maar houd vol dat hij jongetje heet! Makkelijk voor ons he!

@ broertje/zusje over de baby, Leuk dat Leah er toch ook al mee bezig is! Onze dochter ook, van de week zaten we te eten zegt ze ineens; waar moet de baby dan zitten? Of wat ze ook zei was; Als de baby geboren is dan ben ik bij papa en is de baby bij jou he mama!
    Het verbaasd me dat ze er op deze manier al mee bezig is.

@ano, fijn dat je kan minderen op je werk! Leuk dat jullie kamertje al behangen is! Wanneer komen je meubels?

@tupp, fijn dat je de volgende keer een gesprekje hebt met je vlos, dat kan de boel wel opklaren!

@april, ik zal mijn buikomvang van de week eens meten, ik ben wel meer aangekomen dan bij mijn dochter hoor! Bij haar kwam ik de laatste weken ook nog zoveel aan.

@kirrebir, Wat een mooie banner! Je onzekerheid begrijp ik wel hoor! Bij mij ging dat langzaam weg toen ik de baby ging voelen!
    En je uitgerekende datum is zeker een mooi gebaar naar jullie vlindertje!
    En onze verjaardagen vallen natuurlijk op dezelfde dag, maar die van onze mannen bijna ook! Mijn man is op 11-2 jarig en wordt dan 39! Wat een toeval!
    Wanneer kan je naar de endocrinolooog?

@onlinelijstje, ik heb geen idee hoe ik dat bij moet werken, dus als iemand dat voor mij wil doen, graag...??

@hier, eindelijk verlof, wat een opluchting! Heerlijk!
    Ik ga heerlijk de kleertjes wassen van onze baby!

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Kirrebir: het is feest!!! :D:D

Allemaal zwanger!! Jeetje, wat een goed topic!! Mooie banner ook! Grappig, ons kindje is uitgerekend voor dag voordat we erachter kwamen dat Casper* overleden was. Eigenlijk is dat wel heel mooi, idd. Alsof je vlindertje toch meegaat.

@ hier: Onze drama-queen in wording laat gelukkig weer flink van zich horen. Vooral een arm op de buik of als ik op mijn rechterzij ga liggen wordt flink "afgestraft" met trappen tegen mijn blaas. Dit wordt nog wat met deze pittige dame! :D Volgens mij krijgt ze nu ook wat minder plek, dus mss is ze daardoor (in combi met het warme weer) wat stiller geweest.

@ Tupp: Yoehoe!! Kinderkamertje af! Wat heerlijk zeg, je kan de pakjes al ophangen. Ik krijg nu ook wel de kriebels hoor, er staan nog allemaal bouwspullen (dekens, schilderspullen, troep) in het kamertje en de inbouwkast zit helemaal vol... jeuk krijg ik er van. Maar ik heb ook al lekker geshopt. En zo'n leuk jurkje en winterjasje bij Petit Bateau gezien.... maar die is nog niet afgeprijst, dus ik wacht nog even.

@ Nisa: Tijd niet gehoord... alles goed met je?

@ april: Lekker hoor, dat je wat minder kan gaan werken! Superfijn, hopelijk nemen je harde buiken dan ook wat af! hoe voelt dat eigenlijk? Harde buiken?

@ brenjomi: Ik zou ook geen reservenaam doen hoor. Een kindje heeft op het gegeven een werknaam die wel blijft plakken en dan zou ik de naam niet veranderen omdat een ander stel dat ik niet zo goed ken dezelfde naam heeft. Voor hetzelfde geld verhuist een van de stellen binnenkort :D Maar ik zou het ook wel vervelend vinden, hoor. Ben stiekem ook wel opgelucht dat niemand in onze omgeving nu in dezelfde zwangere fase zit! :)

@ Tamar: verlof.... zucht... ik ben jaloers:)

@ Namen: jeetje wat lastig. Ik zou het liefste een hele lijst willen voorleggen aan vrienden en familie, om te kijken wat het oproept, maar ja, we willen ook de naam nog niet kwijt. Misschien kunnen we een soort "geef de naam een cijfer" spelletje doen hier :D

7. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee deze kleine is verwekt op de 40e verjaardag van manlief (dat was 23 mei).
    En ons vlindertje had dus ook op die dag geboren moeten worden.

Maar ik ga er toch vanuit dat 11/2 een hele mooie dag is om geboren te worden (als jij er met 1 getrouwd bent :D)

Maandag naar de endocrinoloog. Ben heel benieuwd. Van het weekend maar even goed opschrijven wat ik allemaal wil weten. En dan daarna door naar het EMC voor de intake (en hopelijk een echo).

Geniet vanje verlof, heerlijk!

Wat wil je precies op het lijstje hebben staan?

@Brenjomi: fijn je weer te zien! Ben je lekker van je man aan het genieten? Of moet je wel weer heel erg wennen dat hij er weer is? Je dagelijkse routine wordt natuurlijk wel door de war gegooid. ;)

@ano: succes met de harde buiken, doe lekker rustig aan.

Laten jullie allemaal wel tzt fotootjes zien van kamertjes een kaartjes?

8. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @kirrebir, ohw had ik 't verkeerd begrepen!

Succes maandag, gelukkig kan je al snel terecht! Ik had bij de intake een echo daar! Volgens mij willen ze dan alleen maar zeker weten hoever je bent! Dus waarschijnlijk heb jij dat ook!

Ik ga snel foto's maken van het kamertje, maar het hemeltje zit er nog niet op en mis nog wat decoratie!

Op het lijstje wil ik hebben:
    Het geslacht; jongen
    Afspraken: 20 juli gyn

Al vast bedankt!

9. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geregeld!

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Brenjomi: Welkom terug :)
    Ik hoop dat je de baby van je vriendin snel naar huis mag! 't Lijkt me vreselijk als je je kindje niet mee naar huis mag nemen.

@namen: Wij hebben geen reservenaam hoor. 't Is al moeilijk genoeg om één naam te bedenken. Pfff.

@Brenjomi & Tamar: Wat leuk dat jullie oudste kindjes er zo mee bezig zijn. 't Zal dadelijk een hele verandering voor ze zijn.

@foto's kamertje/kaartje: zodra de aankleding ook af is, zal ik wel foto's maken. Maar dat duurt nog even hoor! We moeten eerst nog 2,5 week werken en daarna gaan we pas weer echt verder. 't Kaartje zet ik er denk ik pas op als de baby geboren is.

Kerm... weer slecht geslapen vannacht en nu ben ik weer zo vreselijk moe. We hadden vanmiddag vergadering en ik heb de hele tijd zitten gapen. echt asociaal. 't Zal niet lang duren voordat ik op bed lig.

11. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

Heb even een en ander gelezen uit jullie topic. Zie dat ie al even mee gaat en dat jullie inmiddels allemaal zwanger zijn. Wat onwijs fijn! Gefeliciteerd.
    Hopelijk mogen wij ook weer een wondertje verwachten.
    Liefs.

12. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @zilvervosje: lief dat je naar me vraagt :) alles gaat goed, prima zelfs woensdag geweest en we zijn 39cm en 1444gr!!maar mn laptop is nog steeds niet terug en met deze rot pc kan ik niet altijd inloggen dus lees nog wel regelmatig mee alleen word reageren wat moeilijk vandaar dat ik stilletjes ben ;) maar ben dr wel hoor!!!

13. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Wat naar dat ook jij een mk hebt meegemaakt. Ik wil je veel sterkte wensen. We weten hier helaas allemaal hoe moeilijk vooral die eerste periode erna is. Maar ik hoop dat je wat steun kunt putten uit onze verhalen, want inderdaad, we zijn inmiddels allemaal weer zwanger!:) (Er zijn wel een paar dames uit dit topic weggegaan door omstandigheden en hoe hun situatie nu is weten wij niet)
    De meesten uit ons topic waren al erg snel weer zwanger na de mk/curettage.
    Heel veel sterkte en veel geluk!!!:)

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Zilvervosje ik denk dat je Ano bedoelde, ik ben brave huisvrouw met harde buiken, Ano werkt wel en mocht minder gaan werken vanwege harde buiken.:)

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ April: Sorry! Klopt! Gaat het nu wel beter met harde buiken? En met spataders? (heerlijk, toch, zwanger zijn?)

@ hier: Gisteren op de bank moest ik ineens zo hard huilen tijdens een show van Lenette van Dongen! Ze verwees een paar keer naar haar kinderwens die nooit in vervulling was gegaan en dat gevoel van toen kwam weer helemaal terug. Jeetje, wat "vergeet" je dat verdriet gelukkig snel! Ik bedacht weer hoe blij ik eigenlijk mag zijn dat mijn tepels nu "raar" worden, en mijn buik "zo groot is" en mijn vetjes "teveel worden".... we krijgen een kindje! Zilverman zat naast mij ook te snikken. Heeft één van jullie het ook gezien? Wat een geluk hebben we toch, he?

@ Silsa: Ja, inmiddels kan het woord miskraam alweer bijna weg uit de titel :) Gelukkig maar, want net na zo'n miskraam denk je soms dat het er nooit van gaat komen, en dan gaat het toch vrij snel ineens goed. Heel veel sterkte met het verwerken van je verlies en ik hoop dat je snel ook zwanger bent!

@ Nisa: Fijn om te horen dat alles goed gaat! Vervelend zeg met die pc! Je moeder komt trouwens binnenkort al jouw kant op, toch?

@ Tupp: Oh, wat naar! Je krijgt wel weinig slaap zo, deze zwangerschap! Kan je vanavond wel vroeg naar bed om bij te tanken?

16. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet trouwens van 2 van onze "oude" dames wel hoe het gaat:

Noukje krijgt sinds kort vitamine B12 injecties en denkt deze maand stiekem weer aan proberen.

Eltime heeft vorige maand een bbz gehad (het vruchtje zat in de eileider, waarschijnlijk door verklevingen (ze bleek ook Asherman te hebben) en er is 1 eileider verwijderd. Heel onverwachts is de meteen daarna weer zwanger geworden (echt nog maar net), maar is nu heel bang dat het weer in (haar nog ene) eileider zit. Vervelend genoeg is ze nu op vakantie, dus ze zit nog even met onzekerheid.

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp, nog even en je hebt vakantie, daar ben je volgens mij wel aan toe, hopelijk slaap je van het weekend een beetje bij?

@zilver, ik zag je foto in een ander topic, mooie foto, heb er ook een die erop lijkt:D zal hem straks plaatsen.
    en ik heb het niet gezien, maar ken het gevoel ook (een beetje) ik kan ook chagi worden als mensen iets vervelends over mijn buik zeggen, dan denk ik: jullie moesten eens weten hoe trots ik ben dat er weer een baby in mijn buik zit die het goed doet (wat ik tegen sommige ook zeg)

@april, heb je nog last van de spataders? ik kwam er vorige week achter dat hij zeg maar groot is als ik sta (het bobbeltje) of als ik gelopen heb. als ik even lig (weet niet of dat met zitten ook zo is?) dan is het geen bobbeltje meer. heb er voor de rest geen last van. ga het wel even voorleggen aan de gyn. volgende keer wat hij ervan zegt?

@nisa, gelukkig gaat alles goed. vervelend van de pc, als je een nieuwere gewend bent die snel is is een langzame echt heel vervelend. bij mijn ouders is hij ook iets veroudert en dat is echt irritant:D

@silsa, hopelijk ben je ook weer vlug zwanger. en zoals april zegt, hopelijk heb je steun aan onze verhalen.

@kirrebir, ben erg blij dat vriend weer thuis is, al kan ik hem soms wel even achter het behang plakken;) het zijn nu vooral kleine dingen waarvan ik denk: dat is toch logisch?? maar ja, dat is mijn routine. ik heb nu een week vakantie, dus ben benieuwd:D hij gaat denk ik veel klussen, dus dat is makkelijk. maar zou graag ook weggaan (maar ja, de kamer moet gewoon echt af)
    het stomme is dat ik 4maanden alles alleen doe, maar als hij thuis is ik erg afhankelijk wordt? dan wil ik van alles samen doen en vind dingen alleen doen niet leuk of teveel worden;):D

@hier, morgen is het een jaar geleden dat ik positief getest heb, heb er toch wel meer last van dan ik dacht. ben vandaag gewoon chagi. heb het gister aan vriend proberen uitleggen, maar dat is voor hem heel anders. ik ga de komende 2maanden vaker denken: vorig jaar was er dit of dat. vooral als het straks eind augustus is. lijkt me erg vreemd.
    voor de rest alles goed. vanavond hebben we een feestje van mijn zus. zij en haar vriend zijn beiden 30 geworden, ze hebben een ander huis gekocht en hij heeft een nieuwe baan, dus allemaal redenen voor een feestje. ze hebben een dresscode, wit met een groene twist:D erg handig;) had vorige week ene witte (linnen) broek gekocht, maar die is te klein:) had hem niet gepast in de winkel (het was superdruk) en ruilen is nogal ver rijden. (hij was maar 15euro, dus dat valt nog mee) nu bij wehkamp nog 2broeken bestelt, die komen vandaag binnen. en een groene buikband ook op internet:D nou hoop ik dat het past en leuk staat. anders heb ik nog altijd een groen jurkje en een witte legging (maar wilde zo graag een broek en een groene buikband:D)

ik zal nog even een buikfoto van vorige week zoeken, van op het strand.

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk

ppff wat spannend voor eltime, hopelijk gaat alles gewoon goed. vooral vervelend dat ze nu op vakantie is en dan zo in de stress zit.

hopelijk werken de injecties bij noukje? ook erg spannend.

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hier de 'buikfoto' dit was 9juli. bijna 28weken.

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ brenjomi: Mooi!! Gave foto, ook! Altijd even wennen als vriendje even is weggeweest en daarna weer thuis is met zijn eigen routine... ;) vind ik soms ook wel lastig (gebeurt niet vaak, maar vroeger ging hij wel eens mee op kinderkamp). Gaat vanzelf weer over, hoor! Ook het aanhankelijke... straks is het weer normaal dat hij er is.

Deel Deze Pagina