@noukje, Ook ik vind dat je gewoon je verhaal hier kwijt mag hoor. Maar snap dat je leeg ben. Maar als je er weer behoefte aan heb....Dan weet je t gooi het eruit. Vind het echt klote hoor voor de 2e keer. Ben er echt helemaal stil van.
@ noukje, wat lees ik, dat kan toch niet waar zijn! Kan me voorstellen dat je inderdaad helemaal leeg bent. Je kan hier altijd je verhaal kwijt hoor, helaas hoort dit stukje er ook bij! Het had iedereen kunnen gebeuren! Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen, het zal een moeilijke periode voor jullie zijn! Een hele dikke knuffel. Veel liefs
Noukje, nee , dat mag niet waar zijn , het was je zo gegund... Gewoon hier je verhaal kwijt kunnen, hoor, we weten hier allemaal dat het babygeluk niet vanzelfsprekend is. Heel veel sterkte! IK VIND HET STOM !!!
noukje: ow meid wat vreselijk ik heb het ook 2keer meegemaakt en de kans dat het weer misgaat die blijft er natuurlijk (helaas geldt dit voor ons allemaal) dus je mag ZEKER je verhaal hier kwijt!!!!echt een MEGA KNUFFELLLLLLLLLLLLLL nou vind ik het l*llig om dit hierna te zeggen het voelt zo dubbel maar bij mij was er een mini vruchtzak te zien tenminste iets wat daarop leek a.s. zaterdag heb ik om 11.00uur weer een afspraak. als hij het weer niet goed ziet dan gaan we een inwendige echo doen dan MOETEN we wel wat zien zegt ie
@nisa gelukkig dat het bij jou goed is. Is ook weer spannend..wel leuk die vele echos. zo zie je wel het hele proces.
goedeavond dames, ben even aan het teruglezen en bijschrijven @april, over alcohol: toen ik zwanger was van leah kwamen we erachter dat ze tijdens de carnaval gemaakt is (nee ik drink bijna nooit) we hebben de maandagochtend gesext en de maandag op dinsdagnacht heb ik 1passoa-jus gedronken. toen was ik wel zwanger. bij de tweede keer: heb ik ook een passoa-jus gedronken rond de tijd van mijn eisprong want ik dacht: het zal dit verlof wel niet meer lukken. weer was ik zwanger. derde keer: heb bij oud en nieuw 2passoa-jus gedronken. voor de rest volgens mij niet meer, weet niet wanneer mijn eisprong was, maar ben wel weer zwanger. dus jezelf niet al te druk maken. het kan nog alle kanten op @nisa, hahaha, ik mocht in bad tijdens mijn bevalling, dat verlicht meestal de pijn alleen werd het er bij mij heftiger op en had ik binnen 20minuten bijna volledige ontsluiting (van 6 naar 9cm) maar dan moet je nog uit dat bad, naar de verloskamer @cossy, wat vervelend, je schrikt dan toch. hopelijk is het net als bij mij maar even en is het gelijk weer weg? @noukje, oh wat vreselijk. ik leef met je mee. hopelijk kunnen ze iets vinden (of niks?) dat lijkt me zo erg (ben er zelf ook nog steeds bang voor) ik hoop op een wonder. heel veel succes en sterkte gewenst. je mag hier zeker klagen enzo hoor, dat geeft niks. we zijn er voor je. mag ik vragen hoeveel weken je volgens je eigen bereking zou zijn?? @nisa, gelukkig is alles goed. hier krijg ik zoiezo een inwendige echo (heb ook een iets te dikke buik van mezelf om iets te kunnen zien) @hier, alles goed. ben moe en had vandaag een opgeblazen buik? reed naar mijn werk en heb mijn broek maar open gezet in de auto haha. na mijn werk nog een vergadering en na een uur ook naar de wc geweest en mijn knoop open gezet (en dan naar binnen gevouwen, dan zie je niet dat hij open staat) en had ook veel honger vandaag 1collega weet het, de collega waarvan ik hoopte dat ze ook zwanger is, maar vorige week is ze toch ongesteld geworden, vond het zo zonde voor haar en dan vooral omdat ik dan kom met mijn goede nieuws. heb op mijn werk ook nog gezegd dat ik vanaf juni (dan loopt mijn ouderschapsverlof af) weer 24uur kom werken. had stiekem al zitten rekenen en denken dat ik dan in mijn verlof ook voor 24uur betaalt krijg? maar is dat ook zo?? (weet iemand dat?) dat als ik ouderschapsverlof heb opgenomen (van 1spet 2009 tot 1juni2010) werk ik maar 16 uur. en vanaf 1jnui zou ik weer 24uur gaan werken. krijg ik dan in mijn verlof (eind aug. begin sept) ook weer een vergoeding van 24uur?? of moet ik dan al langer 24uur werken? (het is wel met ouderschapsverlof en mijn contract is gewoon 24uur) dat zou op zich wel lekker zijn. dan neem ik daarna weer ouderschapsverlof op voor de rest hier alles goed, voel mijn buik af en toe al goed (ik heb geen buikspieren, echt bijna niks) smste al naar vriend: straks zijn het er twee (dat zou ik alleen maar erg leuk vinden) ga denk ik volgende week naar de gyn. want van de week heb ik het nog zo druk dat het anders vlug tussendoor moet en als ik een week later ga heb ik weer al meer kans om meer te zien. ben heel benieuwd. 2vriendinnen weten het nu, ouders ofzo nog niet. wil denk ik toch wachten tot de echo. (wil vriend ook liever)
@ Anouk wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte (ook voor je man/vriend) en je mag hier altijd je verhaal kwijt! @ Hier: te moe om te reageren op jullie allemaal. We hebben nl weer een druk weekend gehad en vandaag weer een lange dag achter de rug. Hopelijk ben ik morgenavond wat fitter.
Oh neeee meid, wat afschuwelijk... Echt ik vind het zo vreselijk voor je! het was je meer dan gegund... En als de 2e keer op zo'n korte tijd, bah wat oneerlijk! :x Ontzettend veel sterkte! Hopelijk kun je er met je man goed over praten. Heeeeeele dikke knuffel voor jou...
Ik vind het trouwens helemaal niet erg als je hier je verhaal neerzet. In tegendeel, ik vind juist dat je het wel moet doen! Je moet gewoon je hart kunnen luchten! Ik denk dat iedereen hier wel min of meer begrijpt hoe je je nu voelt, en het is gewoon vreselijk. Dat je een plek hebt waar je erover mag praten is toch wel het minste...
goedemorgen dames, ben ook benieuwd naar noukje, meid hoe gaat het met je? en de rest hoe gaat het met jullie?
ga goed hiero. Alleeen wat last van mijn onderrug en wat ongi krampjes. Maar ook nog steeds wat steekjes. Word wel erg spannend nu. En hoe is het bij jouw???
gaat wel goed ik heb heel vaak honger en vaak plassen steken in mn buik/lies zijn al wat minder maar dat wisselt voor de rest ben ik een dekentje aan het haken sinds ik thuis ben heb ik zoveel dingen gehaakt en gebreid je wil niet weten had nooit gedacht dat dat iets voor mij zou zijn maar ik ben nu eigenbaas net als april1 (huisvrouw ) en dan hou je echt wat tijd over heb ook geen kleintje thuis rondlopen dus ben een hobby gaan zoeken en dit vind ik wel heel leuk , dacht dat het altijd iets was voor meer ja omas of zo maar dat is het dus niet!!! en spannend hoor nog 5 dgjes maar wil je ook taart? met andere woorden ga je eerder testen
is leuk hoor breien. Ik vind dat ook wel grappig. Ik ben altijd bezig met scrapbooken. Dat vind ik helemaal leuk. Hmmmm ik probeer me in te houden met testen maar weet niet of het lukt. Gelukkig heb ik een drukke week dus kan er niet teveel bij stil staan. Maar als ik het toch stiekum eerder doe. Dan horen jullie het want ik wil zeker wel een stukkie taart
Goedemorgen dames, Wat een naar bericht van Noukje. Heb even een paar tranen gelaten. Het is de angst die er steeds bij ons allen in blijft zitten en het komt weer even heel dichtbij nu. @ Nisa spannend hoor, die kleine vruchtzak is volgende keer vast helemaal gevuld met je lieve kleintje en is dan druk aan het swingen op de volgende echo. @ Brenjomi Bedankt voor je hart onder de riem. @ Ano ik heb 'stiekem' (hou ik ook van) vroege zw.testen besteld. Ook al heb ik de indruk dat het er deze maand niet in zit voor me, omdat mijn temperatuur vanmorgen ipv 36,8 ineens kelderde naar 36,6, dus ik ben 'bang' dat het niet is gelukt.
Ooooh breien en haken, lijkt me ook leuk. Ik heb een patroon gevonden voor een hele leuke schoudertas, een beetje seventies, mijn stijl! Misschien kun je er een voor mij maken en dan stuur ik je geld op ofzo ! Of we gaan een handeltje beginnen, dan ga jij als een idioot breien en haken en dan koop ik het van jou en dan verkoop ik het in NL en de winst delen we!!!!!
hahahaa worden idd. eigenbaas zo ik zal gelijk een foto maken van mijn kunstwerken zet het gelijk in mn album hahaha ze zijn echt heel mooi (al zeg ik het zelf )