Ik wordt wel steeds tussen half 5 en 5 wakker, maar dan moet ik wel naar de wc. Meestal lukt het me dan nog wel om door te slapen, maar niet altijd. Vanochtend was zo'n ochtend. Ik 'mag' er van mezelf niet voor 8 uur echt uit. Dus vanochtend lag ik maar zo'n beetje te wachten en te bedenken dat ik over uiterlijk twee maanden tijdens die uurtjes waarschijnlijk met een wakkere / huilende baby bezig zal zijn. Ik heb tenminste echt het gevoel dat dit een beetje voorbereiding is op de (heel nabije!) toekomst. Ik vind het spannend hoor! Aan de ene kant lijkt het nu allemaal heel dichtbij. Aan de andere kant heb ik het idee dat ik nog zo lang moet wachten. En ondertussen wordt ik alleen maar onhandiger en logger natuurlijk.
Hi meiden! ff kort, zit in wachtkamer van SEH, heb mijn kleine teentje gebroken. Giller van een verhaal. Was in huwelijksnacht afgelopen woensdag in hotelkamer van 2-tredig trapje gevallen (bed stond op soort platform). Weet niet hoe ik gevallen ben, maar gelukkig niet op buik. Mijn man had een hartaanval gekregen door mijn val, haha, de stakker, en ik heb er dus een gebroken teen aan over gehouden. Wel dikke shit, heb ik net verlof, kan ik niet goed meer lopen... Later meer reactie, zit nu op inimini schermpje van mijn mobiel te typen.
@ Tupp Ja, dat kan best wel kloppen dat dit een soort voorbereiding is op het leven na de bevalling. Zelf heb ik daar bij mijn 1e zw niet bij stil gestaan, maar nu ik er zo over nadenk, bedenk ik me wel dat ik inderdaad bij mijn zoon zijn laatste voeding gaf om 23 uur en dan werd hij op een gegeven moment weer rond een uur of 4 á 5 wakker om te drinken. Dat was wel na een maand (misschien wel later) denk ik, want eerst werd hij ook nog wel rond 2 uur wakker voor een voeding. Ik heb alle tijden nog in mijn oude agenda staan. Anders kon ik niet meer onthouden wanneer hij aan welke borst had gedronken. Wat een bizarre tijd was dat. Kon zelf helaas mijn bed niet uitkomen, dus man haalde zoon om hem te verschonen en bij mij aan de borst te leggen. Dan zorgde ik er voor dat mijn wekker na een 10 minuten á een kwartiertje zou afgaan, omdat ik makkelijk in slaap viel tijdens het voeden.
Oooooh helemaal vergeten, je bent getrouwd!!!! HOERA!HOERA!HOERA! Jeetje Krokodieltje, snap dat je man is geschrokken. En AU! je arme teentje. Da's wel balen zeg. Wat gaan ze ermee doen, krijg je een soort van spalkje ofzo? Sterkte meid!
Ik was het ook vergeten... Dinsdag dacht ik er nog aan en woensdag is het me gewoon ontschoten. GEFELICITEERD!! We willen wel een foto zien natuurlijk Maar jeetje zeg een gebroken teen... Lekker is dat! Ik kan me voorstellen dat je man (jaja, dat is ie nu!) een rolberoerte kreeg! Ik heb ook een keer mijn "wijs"teen gebroken, maar daar deden ze helemaal niks aan... Beetje intapen en rust houden, dat was het. Balen dat je je verlof zo begint. Maar aan de andere kant kun je dan ook niet TE veel doen. Dat scheelt weer een boel harde buiken. Sterkte!
HOERA!!!! Geeft vast een heerlijk gevoel die 12 weken voorbij te zijn! Haha, ik zie net dat ik vandaag precies 31 weken ben, gezellig samen op een vrijdag weer een week vol gemaakt!
@krokodieltje, gefeliciteerd!!! en balen van je teentje, moest er stiekem wel om lachen. gelukkig viel je niet op je buik. en snap dat je man een hartaanval kreeg (zie het al voor me, jij gaat geheel onflateus onderuit in je huwelijksnacht met een dikke buik) @slapen, hier word ik vaak rond half 5 5uur wakker en dan moet ik naar de wc. wat de laatste week steeds leuker wordt (ahum) want vanmorgen kon ik er weer bijna niet uit omdat de baby op mijn blaas duwt en dat doet zeer. vanmorgen kon ik niet rechtop staan, dus naar de badkamer gestrompeld en dan hopen dat de baby niet al te hard duwt, anders kan ik niet plassen handig. na het weekend komt er een matras extra op het bed, dan is het bed hoger. dan moet ik al minder moeite doen met eruit komen (niet meer van zo laag mezelf omhoog duwen) ga er snachts vaak ook op mijn knieen achteruit uit maar voor de rest slaap ik wel gewoon goed. daar ben ik heel blij om. @ tupp, je bent er gewoon helemaal klaar voor (qua kamer enzo) leuk leuk. hier krijg ik ook steeds meer zin om de babykamer opnieuw babykamer te maken. en leah haar nieuwe kamer in te ruimen. we gaan waarschijnlijk volgende week om de kasten dan wordt het echt echt. @hier, heb goed geslapen vannacht, maar ben vanmorgen langer blijven liggen (ben er al een paar dagen vroeg uitgekomen) maar dat opnieuw terug in slaap vallen is niet handig, nu heb ik hoofdpijn. beetje alsof ik te weinig gedronken heb. ben al steeds kleine beetjes aan het drinken. vanmiddag nog even over de kermis en daarna leah naar mijn ouders brengen. arme mama, dan zie ik haar 2volle dagen niet. . maar das mijn eigen schuld. nou ja, heb geen zin dat als we slapers krijgen ik naar huis moet met leah en de rest nog vrolijk verder feest. en leah vind het bij opa en oma ook altijd erg leuk, dus dat scheelt ook. maandagmiddag hebben we weer pretecho en daarna halen we haar weer op. de hondjes gaan ook mee naar mijn ouders, dus het is stil hier in huis van het weekend. ik heb net een eindje gelopen met de hondjes, maar het is hier warm ppff. dat had ik niet verwacht. had een witte lange linnen broek aan, maar er zit nog een binnenbroek in (niet echt handig) dus dat was nog best warm. die hangt nu over een stoel en ik loop in mijn onderbroek rond tot ik afgekoelt ben haha.
@kirrebir, hoera, 13weken @april: hoera, 31weken @hier, ppff ben bijna 32weken. nog 8weken, daar denk ik maar niet al te veel aan, dan word ik gelijk zenuwachtig
@Krokodieltje: Wat een manier om je huwelijksnacht te vieren! Niet dat wij die nacht veel boeiends hebben gedaan... MOE!! (Gelukkig hadden we de dag ervoor onze Fröbel al verwekt. Laatste keer seks voor het huwelijk. Is het nu een bastaard of niet?? ) GEFELICITEERD in ieder geval. En laat je maar lekker verwennen door je man. Dat staar ergens in je huwelijksovereenkomst.
Hihi eigenlijk was het bij ons op donderdagavond laat (na een concert, weet niet of je je dat nog kunt herinneren). Ik zie net in mijn agenda dat we het op vrijdag helemaal niet gedaan hebben (ik was stappen met vriendinnetjes), maar wel weer op zaterdag. Vind het wel echt heel bizar dat het dus meteen die eerste keer raak was (was ook de eerste serieuze poging na het hele Asherman gedoe). Mijn lief en ik zijn iig behoorlijk vruchtbaar op onze oude dag!
Dames ik lees net ergens een post van Noukje: Wat een super mooi bericht he?! Volgens mij is vandaag haar NOD.
Meeting -> Nouja we kunnen toch ook gewoon ergens anders afspreken als sommigen liever niet naar die beurs gaan. Of we spreken een keer gewoon af, EN alle dames die willen kunnen ook samen naar de beurs? Mij lijkt trouwens het meest ideaal in Utrecht ofzo. Dat ligt super centraal, en bijna overal rijdt wel een trein rechtstreeks naar Utrecht. tupp -> Babykamer klaar? Mooi! Foto's? Onze babykamer is ook wel klaar nu. (dat werd ook tijd ja!) En ik vind het ook superspannend hoor!!! Ook al is het de 2e, het blijft echt iets overweldigends... Zo'n zwangerschap en dan de wetenschap dat er een kindje aan zit te komen. Eigenlijk helemaal niet te beseffen totdat het echt gebeurt. April1 -> Ik word eigenlijk alleen wakker als mijn zoontje gaat huilen snachts. Anders word ik pas tegen de morgen wakker, omdat ik naar de wc moet. Maar ik heb wel ontzettend veel moeite met in slaap vallen! Jouw man haalde jouw zoon snachts? Ideaal! Als ik mijn vriend wakker zou moeten krijgen snachts zou dat waarschijnlijk langer duren dan de complete voeding... Brenjomi -> Pff ja, dat duwen op de blaas is irritant he! Ik loop soms echt dubbel geklapt naar de wc...
@babykamer: Manlief gebruikt nu de babykamer om de kast voor onze slaapkamer te maken. Logiasch hoor, daar is de meete ruimte. Maar... GRRRRR. Nu is het niet netjes meer! Zagen heeft hij gelukkig wel buiten gedaan hoor. Maar er liggen nu allemaal latten en blokjes en planken. En hij denkt niet dat hij het vanavond afkrijgt. Ik mag niet klagen hè. 't Is een schat die een hele lastige om-het-hoekje-kast precies op maat aan het maken is. Hij loopt (zeker de laatste twee weken) constant voor me op een neer om dingen te sjouwen of drinken in te schenken. Hij is gewoon allround hartstikke lief. Maar m'n kamertje is nu weer zo'n rommel...
Hahahahaha, ohhh wat moest ik lachen toen ik jouw berichtje las. Zooooo herkenbaar! Mijn vriend en ik kregen laatst knallende ruzie omdat hij plintjes (voor Vince zijn kamer) op de babykamer wilde leggen. Zodat ze even uit het zicht waren. En ik wilde het echt niet, OVERAL, maar NIET op de babykamer! Hij vond het echt onzin... Zouden het de hormonen zijn?
Thanx voor de felicitaties! Wat een begin van mijn huwelijk, hè ? Ze hebben een tape om mijn twee kleinste teentjes gedaan en ik moest een stevige schoen dragen. "Ehm, ik heb zoveel vocht in mijn enkels door de zwangerschap dat ik mijn eigen schoenen niet meer pas, pas alleen in de gympen van mijn man " Die vonden ze niet stevig genoeg, dus ik heb een of andere lompe schuimrubberen unit gekregen, zal ff fotootje laten zien: Bekijk bijlage 91878 Charming, hè ? Er is toch iemand die de 7e gaat trouwen? Morgen dus? Wie was dat ook alweer ??? Net nog bij VK geweest. Kindje ligt ingedaald, ze wordt geschat op 6 pond, dus zal bij geboorte ruim 7 pond wegen. Mooi gemiddeld, hoef ik gelukkig geen reus uit te poepen
Ano trouwt de 7e, maar volgens mij op 7 september en niet in augustus. Of vergis ik me nu? Hoe dan ook... je ziet er prachtig uit, helemaal Assepoester. Geluk bij een ongeluk dat het in de nacht ná je huwelijk gebeurd ipv de nacht ervoor.