Ja super he!! Was ook even helemaal hyper toen ik het las, hahaha! Nu krokodieltje of ik... (nouja, waarschijnlijk dan...)
Oh, van mijn niks-doen-dag is weinig terecht gekomen. Vlak daarna msn-de mijn beste vriendin. Ze had net vervelend nieuws gehoord (oma overvallen) en had behoefte aan afleiding. Dus we zijn lekker samen de stad in geweest. Even gewinkeld en samen lekker een broodje gegeten. Daarna hebben we trouwens ook nog een tijd gewoon lekker bij mij in de tuin gezeten, dus al met al was het nog wel redelijk rustig. @Brenjomi & Cossy: Ik ga gelijk kijken bij Wehkamp. Eens zien of ik net zo leuk kan slagen als jullie. Hoewel ik eigenlijk niks nodig heb.
Hihi, ja zo gaat het vaak met niks-doen-dagen... Hier precies andersom. We wilden heel veel doen vandaag. Maar na het middagslaapje van mn zoontje ging mn vriend ineens slapen en die is net pas weer wakker. En nu is het eigenlijk al te laat om nog echt iets te gaan doen... Hoop alleen dat hij het rolgordijntje zo nog eventjes ophangt.
tamar: gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. toch geen naam met 3nnn's erin hahaha. hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie heerlijk van elkaar genieten. @tupp, het is wel een beetje niksdoen @cossy, dat is jammer, dat is hier ook vaak, als je van plan bent veel te doen dan gebeurt er niks. hopelijk hangt het rolgordijntje vlug. @hier, vanmiddag even naar de verjaardag, rond half4 kwart voor 4 vertrokken en net terug het was erg gezellig. heb vanmiddag nog gewassen en de deur voor leah haar kamer geschuurd. wil nog een 'oude' spiegel ook schuren en verven (de rand is nu bruin) want ze vind een spiegel erg leuk (hij stond vanmiddag buiten en toen zat ze al steeds te kijken en te lachen) die wil ik op haar kamer hangen, beetje laag zodat ze naar zichzelf kan kijken. we zijn niet meer naar de gamma geweest, vriend wil eerst de deur hangen, want misschien moet hij er nog aan schaven dus dan is het niet handig dat hij al geverfd is. zo nog even heerlijk op de bank zitten en misschien op tijd naar bed
Nou, de gordijntjes hangen hoor! Zowel bij Vince als op de babykamer. Maar wat een werk zeg, pffff! We hadden maar heel weinig speling, het rolgordijn was 1,50 breed en de ramen zijn 1,48 breed, dus een centimeter aan elke kant. Moet daardoor heeeeel precies worden gehangen... Nouja, het is klaar nu en nog mooi ook. Jullie zowel een ontspannend als ook een productief dagje gehad zo te lezen! Vince vindt spiegels inderdaad ook helemaal geweldig. Hij gaat telkens op onze kamer voor de spiegel staan en dan gekke bekken trekken.
@spiegels, er hangt er een op onze kamer, waar leah ook altijd in kijkt en mee 'speelt' een tijdje geleden stond ze zich met mijn kleren te verkleden en in de spiegel te kijken het is dat ik niet thuis was, anders had ik het gefilmd @hier, een buikfoto van vanavond, ik vind het zij-aanzicht nog meevallen. naar mijn idee is het niet zo heel veel gegroeid met de vorige keer. heb wel meer straie.
Vinden jullie trouwens de site van "berichtje uit je buik" ook zo leuk? Ik 'mag' van mezelf elk weekend de volgende bekijken. 't Is net een adventkalender, alleen dan zonder chocolaatjesen haha. Echt leuk om de ontwikkeling van het kindje zo te zien. En af en toe zie ik in die animatie het kindje een beweging maken wat ik dan kan koppelen aan een bepaald gevoel dat ik soms heb. ("Oh, doet ie dat dan.")
Oeh Brejomi, wat een buik. Gaaf hoor! Hoeveel cm is hij nu? Ik zit de laatste week redelijk staboel op 106 / 107 cm. (Ligt er ook een beetje aan hoe het kindje ligt, geloof ik.)
@tupp, nog niet gezien, heb al een paar keer willen kijken, maar vergeet het steeds. ga het toch een doen. en die chocolaatjes kan je er toch zelf bij nemen @buik, hier een voor-aanzicht, ik vind het grappig om te zien (ik zie dat zelf niet zo als ik er vanboven op kijk) maar onder mijn borsten loopt echt een ronde van mijn buik. dat had ik bij leah ook en ik dacht dat het nu minder was, maar het zit er wel al hierop vind ik dat mijn buik groter lijkt?
ik heb echt geen idee hoeveel centimeter. denk meer dan 106-107 (volgens mij is hij dat zonder baby al) zal even meten. moment (wordt nu zelf ook wel nieuwsgierig)
Brenjomi -> Nou volgens mij heb je me nu definitief ingehaald!! Maar ik vind het wel mooi hoor! Van mij mag een zwangere vrouw er ook best echt zwanger uitzien. Ik zou het ook niet zo leuk vinden als ik bijna geen buik kreeg, dat zie je ook wel eens. tupp -> Ik volg de ontwikkeling van de beeb via de zwangerschap van week tot week.
Heb mezelf trouwens zojuist gewogen, maar liefst 22 kilo erbij inmiddels... Dus het zal wel weer rond de 25 worden, net als bij mijn zoontje. Ben nu slapen dames, welterusten!
hahahaha, ik meet net en vraag aan vriend of ik op mijn breedste deel zit? ook van achter, want dat weet ik zelf niet als ik meet. vriend vroeg al of het meetlint lang genoeg was ahum, niet schrikken, 127cm volgens mij span ik de kroon?? dus tupp, het is 'iets' meer dan bij jou
@cossy, het erge is, ik vind mijn buik nog best klein hahaha. (tot ik het net gemeten had toch) ik sta niet meer zo heel veel op de weegschaal, maar denk dat er rond de 13kilo bij zit?? daar komt nog bij hoor, want ik begin nu pas met goed groeien. ik vind het zelf ook mooi en als mensen zeggen: goh wat een buik dan blijf ik zeggen dat ik het mee vind vallen mijn buik is wel anders dan bij leah, ik heb nu nog meer taille over. dat had ik bij leah niet
Ik vind die "boog" onder je borsten wel heel mooi, dat heb ik niet. Misschien heb ik dat wel gehad toen de baby nog wat hoger lag? 't Is me in ieder geval niet opgevallen. Mijn gewichtstoename is nu 16,5 kilo. Ik had me nogal blind gestaard op die 12 kg die je vaak leest. 't Viel me dus nogal tegen. Inmiddels kan het me trouwens niet zo veel meer schelen. Ik weet wel dat het er allemaal weer af moet enzo. Maar ondertussen ben ik gewoon dol op drop, koekjes, ijsjes, lekkere broodjes, gebakjes, ... Aangezien ik nu toch geen serieuze lijnpoging mag ondernemen, kijk ik na de kraamtijd wel weer hoe het ervoor staat!
@tupp, die boog vind ik ook mooi, het is precies hoe mijn buik loopt. vind het grappig om te zien. dacht dat ik hem nog niet had bij leah had ik hem ook. toen zag ik hem op de foto ook goed.
Hoi Meiden, Voor het laatst hier geweest op vrijdagochtend. Zie nu dat Tamar al bevallen is van een zoontje: Wout. Gefeliciteerd Tamar! Ik was Tamar`s buddy, maar heb geen sms van haar ontvangen, dus helaas heb ik jullie niet eerder op de hoogte kunnen brengen! @ Brenjomi: zo ik vind het toch een aardig grote buik! Mijn omvang blijft de laatste weken steken op 109 cm en gewichtstoename blijft ook redelijk stabiel. 11 à 12 kg. Voor de rest houd ik het kort: gister familiedag gehad, met z`n alle naar het strand geweest. Hoewel iedereen rekening hield met mi was het toch behoorlijk zwaar...
Tamar, gefeliciteerd met je zoon!!!! Ik hoop dat jullie het goed maken. Geniet ervan! Zodra je er toe in staat bent, hoor ik graag het hele verhaal, ik ben erg benieuwd! Cossy, sorry voor jou, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben : ik ben nu ook 22 kg aangekomen. Ik zat op 23, maar ik ben God zij dank deze week 1 kg teruggegaan. Help ! Is die 25 kg van Vince er daarna allemaal weer afgegaan bij jou? Please say yes .... En in hoeveel tijd? Gister heb ik het eerste pakje voor ons meisje gekocht, wat ze als eerste aankrijgt na de geboorte. Ben er helemaal verliefd op en toen ik het aan mijn moeder liet zien, moest ze huilen (en ik dus ook ). Het idee dat ons kindje straks ik dit pakje zit..... Bekijk bijlage 94054