Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hm, nou zo zie je maar weer, iedereen is anders.:D
    Mijn weeen waren echt vele malen pijnlijker dan menstruatiekrampen. Maar het ging hier dan ook wel mega-snel en tegen de tijd dat ik volledige ontsluiting had was mijn bm waarschijnlijk uitgeput, want ik had geen persweeen.;):(

@ Wat is dat verschrikkelijk, arme Noukje. :(

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @noukje, ik had er iets van gelezen, vind het zo erg voor haar.

@tupp, dat gevoel kan inderdaad met indalen te maken hebben, bij leah voelde ik ook zoon soort iets.

@weeen, die voelde ik pas toen mijn water gebroken was (in het ziekenhuis) en ze waren gelijk erg heftig, ik zat al op 5cm toen ze mijn vliezen braken, misschien dat dat ook scheelt? (qua heftigheid?)

@hier, vandaag familie-dag van vriend zijn familie, had er echt helemaal geen zin in. morgen vier ik mijn verjaardag en moest nog redelijk wat doen. het meeste is al gedaan. (kwarktaart gemaakt met vers geplukte bramen:D ben benieuwd of hij lekker is)
    vanmiddag zijn we wezen vissen (vanaf 11uur vanmorgen) de kinderen konden spelen op het strand. leah heeft super genoten, we kwamen net thuis (is hier in de buurt, dus niet ver rijden) en in de auto was ze in slaap gevallen. meestal word ze wakker als ik haar pak, maar ze sliep gewoon door:D naar boven, rolluik dicht, in bed gelegd en ze sliep gewoon verder:D dat heeft ze nog nooit gedaan (het laatste jaar toch niet volgens mij) vond het zo lief dat ik moeite had om haar in haar bed te leggen. was een goed moment geweest om haar in haar nieuwe bed te leggen.;) misschien vanaond?
    we moeten eigenlijk weer verzamelen tussen 5en half6, maar ik maak leah niet wakker voor half6, ze viel pas rond 15:45 in slaap en anders is dat rond 1uur:) en dan houdt ze het vanavond ook nog even vol. wil haar ook nog even douchen, want het zand zit overal:D
    vanavond gaan we eten met zijn allen dat is wel gezellig en heel laat zullen we niet thuis zijn.

@cossy, hou je het wachten nog vol? ik zou als ik jou was toch stiekem ongeduldig worden.
    ik wil hier nu dat alles klaar is, voor het geval ik eerder zou bevallen. dan moet ik nog wel in het ziekenhuis blijven (de baby zeker) maar in die tussentijd maak je ook niet veel meer af qua klussen. leah haar kamer is nu zo goed als klaar. (binnenkort komen de foto's) volgende week wil ik graag alles van leah naar zolder. en dan de babykamer terug babykamer maken. de kleertjes wassen en zorgen dat de kinderwagen (en maxi cosi en dekentjes enz voor erin) gewassen zijn. dan is het voor mijn gevoel klaar.

3. 4days

4days Niet meer actief

Ach nee toch.... :( Wat super kl*te...

4. 4days

4days Niet meer actief

Weeën -> Jah tuurlijk, ze waren inderdaad vele malen pijnlijker dan menstruatie-krampen, denk dat zo'n beetje elke vrouw dat kan bevestigen. :D Maar ik vond het wel hetzelfde soort pijn. Hoewel dat meer in het begin was, later vond ik het meer te vergelijken met zo'n kramp in je kuit.

Hier weer een dag achter de rug zeg, pfff... Vince werd wakker na z'n middagslaapje, en voelde aan als een klein kacheltje. Hij bleek 39,5 koorts te hebben. Dus de rest van de dag was hij hartstikke ziek en slapjes. Heb zelfs nog mijn schoonouders moeten bellen, zodat ze zetpillen voor hem gingen kopen. (mijn vriend was werken en ik zat met Vince thuis zonder auto) Ben ik ineens ECHT blij dat ons kindje er nog niet is zeg!!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Cossy: Wat sneu voor Vince. (Het levert wel een schattig plaatje op, trouwens) Voelt hij zich nu wel wat beter?

@hier: Zo, ik had vandaag toch nog even een 'werkdag'. Mijn schoonouders hebben een nieuwe pc gekocht. Die hebben we een week geleden al voor ze geïnstalleerd. Nu wil mijn schoonbroertje hun oude comuter wel hebben, maar dat ding stond zo vol en was zóóó trááááág... Ik heb aangeboden een poging te doen hem weer wat vlotter te maken. Ik ben dus al de halve dag bezig met software verwijderen, windows herinstalleren, drivers zoeken... Echt zo'n lekker rotklus die ik dan stiekem toch wel weer leuk vind. ;) Tussendoor ook nog het bed verschoont en een hoop was opgeruimd. Ik wilde eigenlijk ook nog stofzuigen, maar mannetje was me voor. :D

6. 4days

4days Niet meer actief

tupp -> Zo, jij bent dus druk bezig geweest de hele dag. ;) En je zit alweer op de 37 weken! Dus je beeb kan al niet meer te vroeg komen! :D

Vince heeft de hele nacht koorts gehouden. Met een zetpil werd het wat beter, maar na een paar uur schoot het dan weer omhoog naar 39,5. Nu heeft hij ook nog koorts, maar het lijkt iets minder hoog en hij voelt zich niet super ziek, dus ik kijk het even aan. Het klinkt trouwens stom, maar Vince zijn ziek worden is wel erg goed geweest voor mijn geduld. ;) Voelde mij een paar dagen geleden echt even wanhopig, maar nu is dat eigenlijk weer helemaal verdwenen, en vind ik het niet meer erg om nog een weekje, of desnoods nog 2 weken te wachten. Ben weer even terug in de realiteit, hahaha!

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Cossy: Het is nu inderdaad wel prettig als jullie prinsesje even wacht tot haar broertje weer helemaal opgeknapt is!
    Ik heb ook een reden gevonden om nog even geduldig te zijn: de winkel waar mijn ouders de letters voor het geboortebord willen halen, is t/m 5 september gesloten vanwege vakantie. :D Fröbel moet dus nog minimaal 2 weekjes wachten.
    Op zich zou 10 september wel prima zijn, want baby's die op de 10e geboren worden krijgen een gratis wrapper van lodger. En dat is een ding waar ik niet zoveel geld aan uit zou geven, maar wat vast handig is als je er één krijgt. ;)

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    En wie is er bijna jarig??

9. 4days

4days Niet meer actief

Ik hoop stiekem op de 29e, want dan zijn onze geboortekaartjes gratis. ;) Nouja, gratis, we betalen dan alleen de drukkosten. Dat is een actie van geboortekaartjes.com, voor alle kindjes die op de uitgerekende datum komen.

Ennuh, jarig? Wie dan?

10. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ brenjomi ja, ik denk het wel. Toen mijn vliezen gebroken werden zat ik al op 8 cm en was nog niet eens zo lang bezig.

@ Cossy Och arm ventje. Maar wát een schatje! Beterschap.
    Hm, kramp in je kuit gevoel. :D Ook erg irritant en pijnlijk gevoel, maar weet niet of ik mijn weeen op die manier kan omschrijven. Wel in mijn rug, dat leek daar wel op nu je het zo omschrijft. Maar de ontsluitingsweeen-pijn in de bm-mond was echt een voor mij heel moeilijk te omschrijven pijn. Ik heb geen pijn in mijn buik gehad, alleen die bm-mond en rug. Vond het wel genoeg ook trouwens.:D;)

@ Tupp Jarig? Vertel!

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D dag dames,
    even vlug een berichtje van mij. er is nu even geen visite.
    volgens mij bedoelt tupp mij?? ik ben morgen jarig. wordt al oud;) (26)
    vanmorgen al redelijk wat visite gehad en straks nog. we gaan bbqen (dus laat het aub droog blijven hier) ben nog wat moe van gister, maar op zich gaat het goed.
    gisteravond nog wel last van harde buiken. had te veel gedaan. morgen moet ik niet veel doen, dus dat is lekker.
    ga zo nog even wat eten, want heb honger, heb eigenlijk alleen nog maar taart gegeten als middageten:D

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @jarig: Volgens mij is Brenjomi morgen jarig.

@hier: Hmmm, lekker een luie hang-dag hier. Ik ben nog moed aan het verzamelen om beneden te stofzuigen, maar meer komt er niet uit mijn handen vandaag. Ik heb uren op bed liggen lezen en heb me ook vrij lang in de badkamer vermaakt met scrubs voor zo'n beetje alle delen van m'n lijf, heerlijke douchegel, crèmes etc. Ik blink weer!

13. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @Alvast van harte!!!!:D Hm, als jij oud bent, wat ben ik dan wel niet. (31):D Fijne dag toegewenst. Ga je het vieren of ben je dat nu al aan het doen?

14. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    wat n klote nieuws van noukje!!!

15. 4days

4days Niet meer actief

April1 -> Ik heb juist amper pijn in mijn rug gehad, maar ik ging echt dood van de pijn in mijn buik. Pfff, dat was echt vreselijk! Net inderdaad als zo'n kuitkramp wat ik zei, alleen dan van m'n schaambot tot m'n ribben. Echt het soort pijn waar je totaal niets tegen kunt doen...

brenjomi -> Nee joh, 26 is nog helemaal niet oud toch! Mijn vriend wordt volgende maand alweer 29, hihi.

tupp -> Moet kunnen toch, jezelf af en toe lekker verwennen! Mag ook wel als je 37 weken zwanger bent vind ik.

16. 4days

4days Niet meer actief

Vince is gelukkig weer opgeknapt! Na de middag heeft hij geen koorts meer gehad, en hij leek ook weer veel vrolijker. Hij is wel nog wat witjes, maar dat zal ook het slaaptekort zijn. Blij dat hij deze keer geen week ziek is ofzo!

17. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Brenjomi: GEFELICITEERD!!
    En je bent gewoon een broekie.
    Hier spreekt wel de oma van dit topic...:(

Fijn dat Vince weer beter is Cossy!

18. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Brejomi: Gefeliciteerd met je verjaardag, broekie! ;) Ik word over iets meer dan een maand 29, dus uhm... houd je mond. :D

Jeetje, ik wil graag twee kinderen en die wilde ik eigenlijk liefst voor mijn dertigste. Ga ik niet meer redden. Nou ja, wel als ik binnen 3 maanden na de bevalling weer zwanger zou zijn. Maar ik denk dat ik daar dan nog niet zoveel zin in heb. ;)

Manlief is weer aan het werk, dus na 3 weken samen thuiszitten, word ik nu weer even aan mijn lot overgelaten. Nu moet ik verdorie mijn eigen drinken inschenken. :) Het regent ook nog eens dat het giet en schatje heeft de auto mee. Heeft ie groot gelijk in, trouwens. Maar wat ga ik nu doen vandaag? Ik denk dat ik maar wat ga aanrommelen op de computer. Ik moet nog wat dingetjes doen op de website van school. En ik ben nog niet helemaal klaar met de oude pc van mijn schoonouders. Ik heb mijn eerste boek al uit, gisteren in begonnen. Ik wil vandaag nog niet in de volgende beginnen, anders moet ik alweer erg snel terug naar de bieb.

20. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Brenjomi: Hieper de piep hoera!:D Fijne dag gehad gister?

@ Noukje: bah wat een rotnieuws... veel sterkte!

@ Tupp: heb je je vandaag toch vermaakt, ondanks dat je vriend weer werken is?

@ Cossy: gelukkig is Vince weer opgeknapt en gelukkig heeft hij het nu gehad en kan jullie kleine prinsesje komen :)

@ Hier: aan het aftellen, nog maar 3 daagjes werken!

Deel Deze Pagina