**** breekt even in**** Sorry vooruitkijkmeisjes, even op 'mijn' Krokodieltje reageren. Ik vind ook haar naam én op z'n Frans én op z'n Hollands heel mooi klinken! Het is niet erg, toch? De 1 is ook een soort van afkorting van de ander. Zoals Sam dat van Samuel is. Beide ook mooie namen trouwens, naar mijn bescheiden mening. Ik weet dat je ook hebt getwijfeld over de schrijfwijze. Die vind ik precies mooi zo. Kan ze ook later én de Franse én de Nederlandse kant mee op. Jij weet één van de twee meisjesnamen die wij mooi vinden en de andere naam die wel hebben voor een eventueel meisje kun je ook op twee manieren uitspreken/afkorten. Eh, drie eigenlijk. En alle varianten vind ik mooi! Nog even een kus voor jou en Mup en... ****... ze breekt weer uit****
Thnx Mijs! Krokodieltje, begin me nu af te vragen of we dezelfde naam hebben....zou wel giller zijn toch? Lfs
miss. dat hij darmkrampjes heeft of toch de volle maan of hij pest samen met mini-april zijn mama maar ben zo trots op hem vandaag hij kwam om 22uur 24uur dam weer om 1,30 TOT4 uur!! hij was weer niet te troosten heb nog zn buikje gemasseerd met babyolie, in de maxicosi gelegd even gewiegd en hij sliep tot 7,30!!! 8)
Thanx, mijn lieve Mijs, voor de lieve inbraak! Maakt idd niet uit hè, tis allebei mooi! Zit nu bij dierenarts, poes heeft mank pootje. weet niet wat er is gebeurd. Zielig
Kijk wat een goede lieve mama ben jij! Jij voelt gewoon helemaal aan wat je kleintje wil. Hier heeft zoon het ook redelijk gedaan vannacht. ik begin hemwat beter te begrijpen nu. Hij klaagt gewoon graag voor hij gaat slapen, net als zijn mama. EN hij wil gewoon heel graag bij mama slapen. Als man maandag weer aan het werk is en ik het alleen mag doen, heb ik ook meer tijd om hem te 'observeren'. Ook al is oudste zoon ook steeds bij me, maar we zittend an in elk geval weer in ons eigen ritme/ gaan ons nieuwe ritme krijgen met zijn 3. @ namen Wij hebben voor onze zoons buitenlandse namen gekozen, omdat we zelf ook half-buitenlands zijn. Gelukkig past het goed bij onze achternaam.
ik hoop het ook alleen was hij vandaag weer overdag onrustig maar dat lag niet aan hem ze zijn wezen boren ed 1verd.boven ons hij schrok er een beetje van weet niet of het daaraan lag maar kreeg hem niet goed in slaap maar nu weer wel kijken hoe het vannacht zalgaan
april: jullie zullen vast een goeie ritme vinden met zn drietjes hier is het zondags ook anders als doordeweeks en dat maar met 1dag jou manlief is al 3wkn thuisss was zeker lekker maar alleen zal je het ook prima redden
Ja, het is echt stomvervelend om je steeds af te vragen wanneer het nou gaat gebeuren!! Ik dacht een paar dagen terug dat het flink aan het rommelen was, maar het blijft een beetje hetzelfde. Net als jij, beetje ongesteldheidspijn, beetje rugpijn, drukkend gevoel soms, soms een lage buik... En dan weer niet. Wordt jij daar ook zo zenuwachtig van? Ik wil er inmiddels gewoon wel vanaf... Al is het maar om van die angst af te zijn! Zet er bij jou trouwens al iets door?
@ano & zilvervosje: Het begint nu echt op te schieten voor jullie! Spannend hoor! Je wordt wel ongeduldig van dat afwachten hè? Het zou wel lekker zijn als 40 weken gewoon precies 40 weken zou zijn, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! @hier: Vanochtend ben ik weer zonder de kleine man op stap geweest. Ik moest naar de kapper. (Hoognodig, ik zie er nu eindelijk weer toonbaar uit!) Het was wel weer even slikken hoor! Ik ben 1,5 uur weggeweest en was zó blij dat ik weer terug was! Maar het was voor tuppman ook leuk om Fröbel even helemaal voor zichzelf te hebben. Zoonlief ligt nu trouwens ook weer bij papa. Hij is klaarwakker en lekker druk. Op dit moment is hij weer lekker aan het papa-klimmen. En als jij hoog genoeg is stopt hij papa's neus in z'n mond. (Lekker fris... maar zo grappig om te zien!)
Hele leuke kamer Zilver! Ben wel erg benieuwd naar een close-up van de muurschildering. Die heeft Zilver-man toch gemaakt?
Ik word er de ene keer ook zenuwachtig van dan denk ik oh nee vandaag wil ik niet bevallen.(dan heb ik ineens de zenuwen) En de andere dag denk ik nou kom maar. Ik spoor ook af en toe niet hoor hahahaahahahah En een mooi kamertje heb je hoor. Ziet er erg leuk uit. @tupp,Lijkt me ook moeilijk de kleine achterlaten. Maar ja we kunnen ze niet de hele dag meesjouwen he. @kirrebir,En nog namen bedacht???
@zilvervosje, mooi hoor welk ledikantje is dat? superleuk. @tupp, moeilijk he. al vind ik om boodschappen gaan ofzo wel even lekker, dat is ook niet zo lang (en je kan ook makkelijker terug dan dat je bv bij de kapper zit) hier was een knipbeurt ook erg nodig gelukkig is mijn vriendin kapper en die komt aan huis @dieren, ppff ze laten ons wel schrikken van het weekend. onze teckel (dickie) verkrampte net helemaal? hij kon zijn ene voorpootje niet meer gewoon neerzetten en was compleet verkrampt?? zijn buik helemaal hard en zuchten en puffen. schrok me wezenloos, dacht dat hij zo neer zou vallen en dat dat het was (hij deed echt eng) ppff. de dierenarts gebeld, die belde even later terug. maar toen was het al over. hij liep weeral met zijn bal rond?? rare hond hij had wel pijn. het was geen epileptie (hij was nog gewoon bij) ik dacht eerst een maagkanteling, maar dat was het niet (dan zou hij nog last moeten hebben) misschien zijn blaas?? (hij heeft 2jaar geleden blaasstenen gehad) of zijn rug?? hopelijk niet zijn rug, want hij is nog maar 5 en nog erg levendig. zou het erg zielig vinden als hij niet veel meer mag (hernia ofzo?) hopelijk was het eenmalig? de dierenarts wist het ook niet. we moeten hem wel in de gaten houden. dan ga ik me zo maar eens aankleden heb tot 10uur geslapen. waylon een fles gegeven en omgekleed. en met leah gegeten. die is nu bij opa en oma, want oma vroeg van de week wanneer ze nog eens kwam. vriend gaat zo nog een beetje klussen (de zolder staat al 7weken in pauze en ik word het nu goed beu dat er overal van alles opgeslagen ligt) en ik was al chagi vanmorgen (heerlijk een zondag) denk dat ik straks op de bank ga hangen met waylon en een filmpje ga kijken hopelijk is dat goed voor mijn humeur
@ kamertje, ik heb nog wat foto's in mijn album gedaan. Ik zal kijken of ik de muurschilderingen er wat beter op kan zetten. Het bedje is trouwens van marktplaats, daar hadden we heel veel geluk mee! nu alles er in staat vind ik het echt heerlijk om er even weg te dromen @ ano: oh, ik heb precies hetzelfde. Als ik denk dat het gaat beginnen raak ik ook even in paniek, en tegelijkertijd denk ik 'laat nou maar komen'. @ tupp: wat heerlijk dat je nu weer mooie haren hebt! Knap hoor, dat je ondanks de gevoelens wel gegaan bent! Ik kan me indenken dat dat niet makkelijk is! @cossy: hoe gaat het met esmee? En met jou, ben je zelf niet ziek geworden? @ kirrebir: voel je het kindje al meer?
Hoi meiden! Heb jullie wel een beetje gevolgd, maar niet de puf gehad om te reageren. Hectische week gehad hier... Maar nu is Vince z'n herfstvakantie afgelopen en moet mn vriend weer werken, dus nu zal ik wel weer meer tijd hebben. zilvervosje -> Prachtig kamertje!!! Esmée is gelukkig weer helemaal beter! En ik ben, zoals vrijwel altijd, de enige die niet ziek is geworden. Ik heb geen tijd voor dat soort onzin.
Cossy Powerwoman ! Stoere mama! En gelukkig gaat het weer goed met Esmée. Zag de laatste foto van haar op hyves, wat is ze alweer veranderd in haar gezicht, wat gaat dat hard . Een prachtig meisje is het . Als ik naar Muppie kijk, zie ik ook alweer een echte baby en niet meer dat kleine Muppietje dat ze was
Hihi, tnx! Ja pffff, het gaat hard he! Esmée is ook echt geen klein baby'tje meer, maar eerder zo'n lekker bolle pampers-baby, hahaha.