Ach ik ben ook nog niet al mijn hoop verloren ofzo. Maarja het is wel gewoon k*t... Waarom is altijd iedereen in ons groepje hier de klos? Nog meer miskramen, asherman... Wij hebben het nu wel genoeg voor onze kiezen gehad vind ik.
Inderdaad! Maar laten we er nog niet vanuit gaan dat jij weer de klos bent. Of stel jij je daarop in om jezelf in bescherming te nemen? Op zich ook niet verkeerd: dan kan het vanavond alleen maar meevallen.
ik bedoelde het ook niet alsof het fout zou zitten hoor, maar meer dat die onzekerheid zo killing is. Je verhaal klinkt heel hoopvol hoor, ben het ook volledig met Tupp eens. Ik vind het ook al een tijdje wel genoeg geweest, maar ja....dat heb je nu eenmaal niet voor het zeggen. Goede hoop houden en uitgaan van het beste, dat probeer ik in ieder geval maar.
nee we gaan er gewoon vanuit dat het oud bloed verlies is. Maar ik zou ook in de stress raken maar gelukkig weet je vanavond meer.
Hihi achja ik heb op dit moment even helemaal geen verwachting, geen positieve en ook geen negatieve, ik zie wel en laat het op me af komen. Of het nou goed is of niet, het is toch niet zo alsof ik er iets aan kan veranderen.
Ik ga zo stoppen met ZP, maar wil je nog even heel veel succes wensen Cossy. Ik kom vanavond of morgen checken hoe het gegaan is. lfs
@ Krokodieltje, volgens mij zegt de kleur van de teststreep niet zoveel. Hij is duidelijk toch? Voor hetzelfde geld is het omdat het een ander merkje is of omdat je van te voren wat meer gedronken heb. Statistisch gezien is de kans op een miskraam erg laag nadat je een kloppend hartje hebt gezien. Maar ik snap je zorgen wel, volgens mij is het na een miskraam nooit meer hetzelfde. @ hier: ik heb een ontzettende emo-week gehad. Lief bedoelde maar rotte reacties uit mijn omgeving ("Je moet er niet zoveel aan denken, anders wordt je ook niet zwanger" en "je lijkt wel obsessed" en "reken er maar op dat je nog heel lang aan het proberen bent, je kan nou eenmaal niet altijd krijgen wat je wil") hakten er flink in. Twee collega's die of zwanger waren of net een kindje gehad hadden. En toen kreeg ik een berichtje van een (ex) goede vriendin met de text "ik hoorde van ... dat je een pittige tijd achter de rug hebt", toen was het hek van de dam. Ik heb het hele weekend en begin deze week als een vaatdoekje doorgebrach. Vandaar ook dat ik even niet online ben geweest. Inmiddels heb ik een afspraak gemaakt met de huisarts. Ik vind het gewoon raar dat ik steeds positief test en dan ongesteld wordt (kan geen toeval meer zijn) en dat jullie vrijwel allemaal alweer zwanger zijn en ik niet.
Dikke knuffel Zilvervosje....maar ik ben niet zwanger hoor! Ja die opmerkingen altijd, goed bedoeld maar soms zulke dooddoeners. Bah. Wel goed om naar je huisarts toe te gaan, wie weet wat hij/zij voor je kan doen. ***L78 geeft Zilvervosje een dikke knuffel en zegt kop op meis*****
Pff wat een gezeik allemaal he. Waarom kunnen we nou niet allemaal gewoon normaal zwanger worden en 9 maanden erna een lief gezond beebje krijgen...
@zilvervosje,Klote allemaal zeg.Maar ik ben ook nog niet zwanger. Al die mensen met hun domme opmerkingen:x