Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    cossy: we duimen voor je meid, je zal vast een goeie echo krijgen ;)

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik denk dat Cossy nu wel ongeveer onder het echo apparaat ligt. Ben benieuwd!

Ik ben vanmiddag naar de ha geweest: ik ben klaar met de kuur maar de blaasontsteking is nog niet over. Ik moet morgen urine wegbrengen naar het zh om op kweek te laten zetten. Daarna kan ik met een nieuwe kuur beginnen. Alleen zag ik pas thuis dat ik iets heb mee gekregen uit de peniciline-groep. Ik denk dat ik daar ooit als kind allergisch op heb gereageerd, maar weet het niet zeker. Mijn ouders wisten het ook niet meer. Morgen dus maar weer even met de apotheek bellen, of ik gewoon kan beginnen of voor de zekerheid iets anders moet.

Verder: de hele dag misselijk geweest. Hoera. ;)

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Zilvervosje: Wat een rotweek inderdaad. Ik kan me je gevoel indenken hoor! Het heeft bij mij een half jaar geduurd voor ik weer zwanger was na de mk. Het is misschien wel goed als er één of twee maandje overheen gaan voor je weer zwanger bent. (Voor je gevoel.) Maar elke maand is er gewoon één te veel!

4. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @tupp,vervelend die blaasontsteking.
    en al die kuurtjes

5. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    April had vanochtend dus toch getest. En weer een streep. Dinsdag zal ze vast een dikke streep hebben!

@ Cossy hopelijk was de echo goed! Ik duim voor je. Ik kom vanavond nog even kijken.

@ Tupp heeft de HA niet opstaan of je allergisch bent voor penciline?

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik ben een beetje vroeg maar nog geen nieuws hier.
    Ik ga mijn laptop uitzetten want moet morgen half 5 eruit.
    Dus kijk morgen even hoe het afgelopen is.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @D1982: ik was niet bij mijn eigen ha. Die is met vakantie. Volgens mij heeft hij het er wel instaan. Nou weet ik eigenlijk niet zeker òf ik er allergisch voor ben. Ik meen me te herinneren dat ik ooit rode vlekken kreeg... 20 jaar en 3 huisartsen geleden. De vraag is dus: gaan we het erop gokken? Maar dat besluit neem ik pas na overleg met een arts. Ik weet niet wat de risico's voor Fröbel zijn als ik er niet goed op reageer.

8. 4days

4days Niet meer actief

HOERAAAAAA alles was perfect!!!! :D :D :D
    Hummeltje lag druk te zwaaien met de armpjes! :D Verder was ook alles prima, het was perfect gegroeid, alles ligt mooi op schema! En wat ook mooi is, de vk kon zien dat het bloed niet uit mijn baarmoeder afkomstig is! Ze vertelde me ook dat bloedverlies vaker voorkomt bij een 2e of volgende zwangerschap, iets met de slijmvliezen. Dus ik ben weer gerust gesteld, for now... ;)

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    cossy: heel fijn meid GEFELİCİTEEEEERD met je goeie echo!!!
    goed zo mini-cossy blijf zwaaien naar mama
    zo jij bent weer gerustgesteld :) mooi zo
    want dat stress is echt niet goed voor je ;)

groetjes

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    hoera!

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Cossy, dat is nog 's een fijne geruststelling. Lekker slapen en dromen van je beebje vanavond!

12. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Gelukkig is alles goed Cossy! Gefeliciteerd! dat zal een opluchting zijn, he?

@ Tupp: als je echt allergisch bent, denk ik niet dat je het mag nemen. Ik ben voor allerlei antibiotica allergisch en ook voor morfine. Volgens de arts mocht ik dit nooit meer toegediend krijgen. Ik vond echter de reactie wel meevallen. Aangezien ik van antibiotica enorme vlekken, jeuk en fikse ademhalingsproblemen krijg ;)
    Hopelijk weet je morgen meer.

Tot morgen!

13. 4days

4days Niet meer actief

Hihi tnx dames, lief! :D

14. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Cossy: hoera!! Gelukkig was het niks om je zorgen over te maken!

@ Tupp: Dat is wel even spannend, ik zou idd ook even wachten. Wie weet wat het allemaal met Frobel doet! Drink je ondertussen cranberrysap?

@ andere nog niet zwangeren: Thanx... ik gun het iedereen van harte, maar het is ook wel fijn om niet de enige te zijn. Al is het maar om dan geen statistische uitzondering te zijn ;). Ik hoop dat we allemaal in feb. met goed nieuws kunnen komen!

@ hier: tja... wat moet je in vredesnaam zeggen tegen zo'n vriendin. Ik breek er al weken mijn hoofd over, maar ik heb echt geen idee. Heb nog maar niet gereageerd (tenminste, niet in de echte wereld... in mijn hoofd ben ik een soort Swarzenegger die haar huis opblaast :D)

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @zilvervosje, oh wat vreselijk. hou dan gewoon je mond. dan is het nog minder erg als niemand er wat over zegt. succes.

@cossy, oh gelukkig, ik had op mijn werk een klein stukje gelezen en dacht: oh jee?? en nu vlug gezocht of er al nieuws was:D

@tupp, ik hoop niet dat cossy onder het echoapparaat lag:D;)

@april: :D:D:D zie je nou wel. hopelijk dinsdag een dikke streep.

@hier, vanmorgen werd ik wakker en na 5minuten (bleef nogal lang in bed liggen, wekker ging om 8uur en ging er om 8:40uit:D) werd ik misselijk. werd er gewoon vrolijk van. ;):):D
    vandaag gewerkt, ging redelijk. ben iets eerder naar huis gekomen, want we moesten nog naar een verjaardag (en moest eerst tot 3uur, maar ze belden gisteravond of ik eerder wilde beginnen (dus later klaar was)
    op mijn werk was er een vrouwtje die op bijna niks reageerd of vaak chagi is. en nu zag ze mijn buik en begon spontaan te lachen (met geluid) gelukkig waren er geen collega's in de buurt;) vond het wel grappig, alsof ze ineens zag of wist dat er een babytje inzit (als het over baby's of sex gaat kijkt ze vaak wel op:))

vanavond allemaal spul van de zolder uitgezocht, kon mijn bed niet in omdat die vol stond met spul. ben blij dat het nu uitgezocht is.
    vriend moet af en toe om me lachen omdat ik ineens nogal rottig kan doen:x:) (en als hij me dan uitlacht word ik nog kwader;))

gisteravond zat ik nog te denken wanneer ik voor de echo zou gaan en dat ik dan vast heel erg bang zal zijn. en toen bedacht ik me: wat als de gyn. niks kan vinden? wat als hij niks ziet. of heel lang moet zoeken en dan weer zegt: het is niet goed. werd er gelijk helemaal verdrietig en chagi van. dat gevoel is vandaag weer al redelijk weg. (gelukkig) ik ga denk ik volgende week woensdag of donderdag voor een echo. in mijn eigen berekening zou ik donderdag 6weken zijn. hoop dat er dan al een hartje te zien is (denk het wel)

had nog een vraagje, als ik vandaag 5weken ben, zit ik nu toch in week 6??? (of hoe zit dat, snap dat nooit:D)

oh ja, ga morgenmiddag naar een waarzegger, ben heel erg benieuwd wat hij gaat zeggen (als het maar positief is) samen met een collega/vriendin. ga wel een kladblok meenemen, dan kan ik opschrijven wat hij vertelt;):)

16. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Lieve Brenjomi; echt, echt, echt... het komt goed :) Ik weet dat je je druk maakt, ik snap het ook (ik wil niet weten hoe ik in jouw situatie ga reageren!), maar ik geloof er met hart en ziel in dat je echo prachtig gaat zijn! Gelukkig heb je al kwaaltjes om je een beetje gerust te stellen ;) Dikke knuffel meis!

En inderdaad... die vriendin had dat smsje beter niet kunnen sturen. Zo stom dat ik me daar zo boos om kan maken, maar ze heeft die hele miskraam nog veel naarder gemaakt dan hij al was door te doen alsof het niet gebeurd is. Ben nog steeds aan het broeden op een reactie... of misschien ook gewoon wel niet reageren. Is ook duidelijk :)

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @zilvervosje, oh wat lief van je:D ik hoop het ook zo. af en toe slaat de angst erg toe, maar dan denk ik: niet zeuren, het komt gewoon goed.

ik zal voor je duimen dat je ook vlug zwanger mag zijn en het gewoon goed gaat. (en dat je er dan ook van kan genieten:))

@je vriendin, hhmm, zucht, ggrr. moeilijk moeilijk. misschien dat niet reageren ook wel al goed is, maar zou zelf misschien toch wel iets heel lulligs terug willen sturen;) maar wat weet ik nog niet, zal nog eens denken;):)

@hier, nou heb ik weeral een koorstlip?? bij leah heb ik dat niet gehad (toen ik nog niet wist dat ik zwanger was 1keer geloof ik) en dit is volgens mij al de derde na 13dec. (eerste dag van laatste menstruatie) had er eerst een die niet echt doorzette, paar dagen later ernaast eentje. (die ook niet echt doorzette?) en nu een beetje aan de andere kant en die doet wel zeer (en kriebelt en steekt enz) dus maar pads erop. dat helpt nog wel redelijk (en beschermt tegen besmetten)

en ben al namen aan het zoeken en verzinnen:D vind er een hoop leuk, maar na 3keer zeggen weer niet meer (of vind er scheldwoorden op ofzo) maar heb nog even;)

18. 4days

4days Niet meer actief

Zie foto! :D :D :D

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @cossy, woehoe, ik zie echt een kindje, gaaf!!!!:D mooi hoor. zat net in een boek te bladeren en zei nog tegen vriend dat dat zo snel gaat. dat het in 10-12weken al echt een kindje is:)

20. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja alleen is die grote foto best onduidelijk... Maar op het filmpje zie je het echt ontzettend goed! :D

Deel Deze Pagina