Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @nisa, dat hoop ik inderdaad, dat de kleine heerlijk beweegt! Hoe is het met jou?

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nou ik wacht op maandag, dan krijg ik weer een echo8)
    ik heb er geen goed maar ook geen slecht gevoel over.
    wat je zegt het is zo dubbelç
    de gyn. heeft iig wel een goed gevoel erbij, maargoed het gaat ook steeds mis na de 8ste week dus dat maakt me nu niet veel uit;)
    mn man is er wel pos. over( of hij wil pos. zijn) ik zie hem soms toch denken (een klein beetje zelfbescherming),
    ik heb dat meer, en dat zeg ik ook wel tegen hem,
    in my mind voel ik me helemaal niet zwanger,
    lich. dan weer wel want dat misselijk zijn is ook weer lichtjes begonnen. en heb nu al een cupmaat groter;)
    maar ik vertrouw mn eigen lich. niet meer:D
    die heeft me mooi 2x achter elkaar mooi in de maling genomen.
    want zelfs nadat het hartje was gestopt bleef ik misselijk en overgeven ed. dus ik wacht netjes de echos af.
    want die vertrouw ik meer als mn eigen lich;)
    zo lekker negatief:D:D

3. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @nisa, ik bergijp wat je bedoelt! Ik voel me af en ook zo lekker negatief, maak dan vervolgens verontschuldigingen naar de baby!
    Ik hoop voor je dat de week voorbij vliegt, heb je genoeg afleiding? Anders zoek je het hier maar! ;)
    Hoe vaak krijg jij je echo's het lijkt wel elke week? :D

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.817
    19.123
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @April: Nu dan echt; GEFELICITEERD! Dat moet goed gaan, met een uitgerekende datum in je lievelingsmaand.

@onzekerheid & negativiteit: hier nog zo één hoor. De volgende echo heb ik pas 4 maart! Wat duurt dat nog gruwelijk lang! Het voelt goed. Maar ja, dat is maar een 'gut-feeling' en daar vertrouw ik nooit zo op.
    Ik heb wel de typische kwaaltje (moe, misselijk, zere borsten) maar ik weet ook dat je daar last van kunt blijven houden terwijl het niet goed is. Dus dat is geen geruststelling. Ik heb een echo-apparaat op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag gezet. :D Alleen is mijn uitgerekende datum twee weken voor mijn verjaardag... hmmmm....

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ow jawel ik ben aan het breien en haken :D:D
    allemaal babydingetjes en dan word ik vanzelf wel happy;)
    en in noodgevallen kan ik altijd gaan shoppen natuurlijk hahahahaha
    jaaaa ik krijg verlopig elke week een echo ;)
    8 feb.(7wk) mag ik en dan de 15de (8wk) en dan weet ik niet:D dat hangt af van hoe de echos zullen gaan;)

6. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    heb je geen lijstje voor valentijn:D:D:D:D;)
    ik zit erook naar te kijken, hoe duur enzo;)

7. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @nisa, fijn dat je lekker afleiding hebt! Met zoveel echo's heb je wel veel bevestiging, lijkt me heerlijk!

Grappig, mijn dochter houd me net even voor de gek!
    IK had hier weleens verteld dat ze niet meer elke middag slaapt, maar wel naar bed gaat! Nou ja, ze lag dus bijna een uur in bed, dacht dat ze bijna sliep......hoor ik haar roepen, Mama, ik heb gepoept! Ik zeg normaal altijd als je gepoept hebt dan moet je dat zeggen! Ik haal haar weleens met en volle luier uit bed! Nu ga ik gelijk kijken, je snapt hem al, niks aan de hand! Waarop ze vervolgens zegt "Ik ben wakker" Ik dacht ja, als ik je er nu uit haal dan heb je je doel bereikt, dus ik zeg we gaan nog even proberen te slapen! Ze ligt nu vrolijk te kletsen en zingen!
    Lekkere dame van me.....

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @April,GEFELICITEERD!!!!
    Spannend hoor.

@hier,Ben er niet zo heel vaak maar probeer wel elke dag even mee te lezen.
    Het ga nu wel weer wat beter.
    Had echt even een paar baaldagen.

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @april, woehoe, gefeliciteerd:D

@tamar :D hahaha, geweldig, je dochter is een slimme meid:D

@ano, ik kan je gevoel begrijpen, snap goed dat je een paar baaldagen hebt. hopelijk voel je je snel weer beter/vrolijker.

@echo's: vind het nu al doodeng, ppff. probeer er maar niet al te veel aan te denken. bedenk me net dat het al over 2dagen is ppff. maar aan de andere kant ben ik heel erg nieuwsgierig of het goed is (ik probeer van het goede uit te gaan, wat af en toe niet lukt) en hoever ik ben. ik blijf stiekem hopen dat ik al verder ben dan 6weken (moet niet al te veel hopen, gewoon op 6weken houden)
    hier ook erg moe steeds (maar moet ook eerder naar mijn bed;))

10. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ April: ja een dikke streep! Gefeliciteerd.

@ Tupp: hoe is het nu met je? ben je de werkdag een beetje doorgekomen?

@ Hier: ik heb even geen idee, het kan alle kanten op... hopelijk ben ik zwanger, maar ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken. Gelukkig is het lekker druk op mijn werk, dus heb ik ook geen tijd om te piekeren. Verder ontzettend moe. De laatste dagen al voor 10u in bed (en normaal pas tussen 11 en half 12)

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.817
    19.123
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @hier: moe moe moe... Ik dacht dat ik wel om 4 uur naar huis kon. Helaas, gelijk om kwart over drie stonden er een paar ouders buiten mijn klaslokaal. Da's waar ook, we hadden een afspraak voor een werkgroep. Om half vijf gingen ze weg. (Viel nog mee.) Maar toen moest ik dus nog alles opruimen en spullen klaarzetten voor de collega die morgen voor mijn klas staat. Tussendoor kwam er nog even een collega mijn computerhulp inroepen en een ander kwam nog even feliciteren. Kortom: kwart over vijf kon ik weg.

En nu zit ik onderuit gezakt op de bank... Héérlijk.
    Mannetje is niet thuis, dus ik heb net een zalig broodjes geitenkaas met spek, ruccola en tomaat op en een kop kippensoep.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.817
    19.123
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Goedemorgen allemaal!! Waar zijn jullie?

Ik ben vandaag vrij. Min of meer... Ik moet vanmiddag 0m 12 uur naar school om spullen klaar te zetten voor vanavond. En vanavond moet ik dus weer naar school, om een presentatie te geven. Maar goed, verder ben ik vrij. Helaas moest ik wel om zeven uur m'n bed uit, want om 8 uur kwamen ze een nieuw bedbodem bezorgen dus het oude bed moest eerst nog afgebroken worden. Ik zit me nu af te vragen of ik nog een dutje ga doen vóór ik na school ga of nadat ik terugkom of allebei. :D

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    goedemorgen tupp,
    hihi, ik zou het allebei doen. ben net uit bed en ben ook nog erg moe en gebroken?? leah is nogal verkouden en heeft vannacht een uurtje gehoest (arm kind, je kan er zo weinig aan doen)
    straks maar even om hoestsiroop en neusspray.

hoe is het met de rest?

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    goodmorning ladiessssssss
    het is wel heel rustig de laatste tijd :D

heb net bij noukje gekeken en ben er zelf heeel pos. over.
    ik weet dat een paar van jullie ook regelmatig kijken/praten.
    maar ik heb weer hoop namens haar dan :D
    ben er helemaal happy van :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D

15. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Goeiemorgen dames!

Hoe is het hier?

@Ano die baaldagen lijken me heel begrijpelijk, hoor. Het is gewoon zo k.... dat je niet weet wanneer je nu eindelijk zwanger zal zijn. En hier komt de een na de andere zwangere erbij, wat op zich een goed teken is en hoopgevend is, nietwaar, maar ja als je zelf nog niet zwanger bent voel je je gewoon k....
    Ik hoop dat jij deze ronde zwanger zal zijn! Ik duim!

@ Tamar Ik voel eigenlijk nog niets. Bij mijn zoon had ik vanaf mijn ei zere borsten en ik voelde al snel steekjes in mijn baarmoeder.
    Bij de mk was ik al vlug licht misselijk en moe. Nu nog niks. Alhoewel ik gisteren in de auto wel de bekende steekjes/krampjes voelde en ook merkte ik dat mijn baarmoeder een beetje lager zat. (dat denk ik dan, want dan voelt het van onder wat zwaarder. Verder merk ik wel dat ik weer een kwartier bezig ben om helemaal goed uitgeplast te zijn, dus dat is voor mij wel een goed teken, wel erg irritant en tijdrovend, maar ja...

@ D1982 Jeetje voor jou wordt het ook spannend nu dus?

@ Nisa Goh weer een echo, ik hoop zo dat je onzekerheid en twijfels gauw verdwenen mogen zijn. Hee, wat is er met Noukje? Is het dan toch goed gegaan en geen mk?

@ Tupp Ik mag ook op 4 maart komen voor de 1e echo. Spannend! Duurt nog wel lang inderdaad.

@ de andere dames hoe gaat het met jullie? Waar is Cossy?

16. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    #676 April1, 3 feb 2010
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
    Joehoe waar is iedereen?????

Het is wel erg rustig hier.:(;) Ik ga maar lekker de lunch klaarmaken voor mijn zoontje en mij. Tot later!!!:)

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.817
    19.123
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Tamar; Jij hebt vandaag toch weer een echo? Hoe is het gegaan?

@April; Het is nog heel pril, je hoeft nog niet altijd iets te voelen zo vroeg in de zwangerschap. Maar ik snap het wel hoor. Misselijk zijn en al die andere kwaaltjes zijn niet leuk, maar het is wel een 'bewijs' van je zwangerschap.

W.b.t. Noukje; ze heeft nu twee keer een echo gehad waarop wel groei te zien was en zelfs een kloppend hartje. Dat is dus bemoedigend. Echter de termijn komt niet overeen met de positieve ovulatietest en zwangerschapstest. Noukje En Nouk-man hebben er dus niet veel vertrouwen in. Dat snap ik wel, na alles wat ze hebben meegemaakt. Ik hoop van hart dat het toch goed uitpakt voor hun! Volgende week krijgt ze weer een echo. Hopelijk zet de groei door en is er dan een stevig kloppend hartje te zien!

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @noukje, ik zal voor je duimen. het is inderdaad heel spannend.

@hier, was vanmorgen misselijk en ben moe. het word nu al af en toe zwaar om leah te tillen;);) (ze loopt nog niet)
    net gegeten en nu gaat het al beter. zo even de hondjes uitlaten en om boodschappen.

vriend vroeg net of ik zenuwachtig ben voor morgen. toen werd ik weer gelijk zenuwachtig:):) gelukkig snapt hij wel dat het voor mij echt heel eng is (voor hem ook wel, maar hij was er de vorige keer niet bij de echo's)
    we hebben gister besloten dat we na de echo naar de mac gaan met leah:D (voor haar de eerste echte keer, wel al eens frietjes gehad, maar voor de rest nog niks) dus dat is erg leuk.
    als alles goed is (waar we gewoon van uit moeten gaan) gaan we het daarna gelijk tegen mijn ouders vertellen en vrijdag tegen mijn schoonouders.
    zei gister nog tegen vriend: ik zou iedereen die zegt: oh als dat maar goed gaat. heel hard in zijn gezicht willen slaan:D (mag ik dat ook op de hormonen steken:D;))

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    brenjomi: van mij mag het hoor, en jaaa dat ligt dan niet aan jou maar aan de hormonen, helaas kan je er zelf niets aan doen. want anders had je ze niet geslagen he hahhahhahahaha

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @tamar: jij had een echo vandaag toch?
    en hoe is die gegaan? of moet je nog gaan?

Deel Deze Pagina