Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hallo dames:)

Wat een rust hier. Zo is het bijlezen niet moeilijk.;)

@ tupp het valt ook wel mee hoor, het is niet zo dat onze kindertjes alleen maar lastig zijn. Het komt gewoon soms met vlagen, dat ga je wel trekken hoor, haha.;)
    Mijn zoontje is weer helemaal de oude, eet weer lekker, slaapt weer lekker. Denk dat het door het korte vakantietje is gekomen. Even bijkomen ofzo en weer wennen aan de oude, vertrouwde situatie.

@ Ano Wedden dat jij nu aan de beurt bent! Succes!!!!

@ Brenjomi Blijft spannend he, toch knap dat je het af en toe een beetje van je af kunt zetten. Het komt vast goed. Sterkte!

@ D1982 Is vast een goed teken inderdaad, geniet van je etentje. (héérlijk, lekker uit eten mjammjam):) Oh je bent al geweest, haha, ik lees gewoon halve zinnen denk ik.:D

@ kirrebir arme jij, dus je loopt met plofkuiten. En het is nog geen slippers-weer....

@ Nisa ik had je net een pb gestuurd, maar ik lees hier dat je je niet lekker voelt, da's zielig. Ga maar lekker uitrusten. Lekker lullig, stuur ik je een berichtje over eten, terwijl jij hondsmisselijk bent.:):D
    Rustig aan meid en succes maandag!!!!

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi, hoi,

Allemaal een lekker weekend gehad? Voor een aantal hoop ik niet al te misselijk!
    In ieder geval lijkt het een druk weekend, want er is weinig geschreven.....
    Hier wel, gewinkeld en een verjaardag!
    Ik ben bezig met een overzicht van alle klusjes in huis en dan welke prioriteit hebben voor de bevalling! Nu nog een tijdsplanning maken samen met manlief!
    Het is toch altijd weer meer dan je denkt!

Ik hou het even hierbij......tot later......

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben in gedachten de babykamer al aan het inrichten. :) Maar voordat we echt plannen gaan maken wachten we de 12-weken echo nog maar even af. We hebben van de a.s. grootouders & ooms al wat cadeautjes gehad, maar dat vind ik ook nog een beetje eng. Stel dat...
    Maar zo moet ik niet denken!

Ik zit nu even lekker te niksen. Straks even stofzuigen en wat nakijkwerk. Daarna naar de verjaardag van schoonpa.

4. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook straks naar de verjaardag van schoonpa!

Verder gewoon een lui weekend. Gister tot 12 uur geslapen... :) Was blijkbaar nodig!

@Tamar: wat goed dat je zo aan het plannen bent! Ik ben zelf niet zo'n planner, dus ben altijd super jaloers op mensen die dat wel goed kunnen. 8)

Net als met de boodschappen waar het gister over ging: ik zou het niet voor elkaar krijgen om voor de hele week boodschappen te kunnen doen! Nu heb ik het geluk dat ik om de hoek vd supermarkt woon, die tot 8 of 9 uur open is en ook altijd op zondag. Dus ik loop voor elk wissewasje daar naartoe ;)

Hoe is het met de misselijken?

Fijne zondag allemaal!

5. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ tupp, leuk daar alvast mee bezig zijn....Ik liep gister in een winkel, daar hadden ze een groot zacht donkerblauw jeansstof vliegtuig! Zo leuk, mocht ik een jongen krijgen, koop ik hem gelijk!

@kirrebir, dat plannen, wil niet zeggen dat het uitkomt! ;) Dus of je nu echt jaloers moet zijn......hahaha
    Wij hebben al zoveel gepland en er is al zoveel tussendoor gekomen!
    Maar goed nu hebben we nog een half jaar tot de beval datum, dat is best krap!

Gefeliciteerd met je jarige schoonpapa's!

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha da's waar, maar je maakt iig een planning, dat is al meer dan ik!

Moeten jullie veel doen voor de bevalling? verbouwen?

7. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Nou de badkamer is half af, kan wel douchen en in bad en naar de wc, maar er moet nog een deel betegeld worden, verlaagd plafond met spotjes, nisje voor handdoeken, nog wat verfwerk. De babykamer, daar moet een nieuwe balkondeur, vensterbank, verfwerk. Als het een jongetje is kan ik hem moeilijk in een roze wieg laten slapen en de kastjes zijn van binnen ook roze geverfd!
    Al met al en zo is er in elk vertrek wel iets te doen, nou hoeft niet alles af natuurlijk, maar de badkamer en de babykamer hebben wel echt prioriteit!

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    wij hoeven gelukkig alleen maar de babykamer in te richten. Ik moet er niet aan denken nu nog 'even' een verbouwing erbij te hebben.
    De kamer die baby-kamer wordt, is op drie kastjes en de wasmanden na leeg. Dus ook het leegruimen hoeft niet veel tijd en moeite te kosten. M'n lieve mannetje heeft toevallig in december de zolder grondig opgeruimd, dus een deel van de spullen uit de babykamer kan daar straks naartoe. En de rest wordt een kwestie van een beetje schuiven en inschikken.

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @tupp, ik ben jaloers.......

10. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Vanochtend nog een test gedaan en een dikke plus! :D (test van
    kruidvat) Ook voor het eerst weer eens durven kijken naar de spulletjes die ik de vorige keer gekregen en gekocht heb. :)
    Verder nog steeds met vlagen misselijk... net gegeten en nu alweer misselijk haha!

@ Tupp en Kirrebir gefeliciteerd met jullie schoonpa!

@ Tamar: haha ja ik ken dat met lijstjes. Wij stellen ook vaak lijstjes op helaas komt er meestal weinig van terecht.

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    hier ook een druk weekend gehad. gister open dag op mijn schoonvader zijn werk. was wel leuk. daarna leah ophalen bij mijn ouders. heb het tegen mijn moeder al vertelt en mijn vader weet het van mijn moeder:)
    schoonouders weten nog van niks, misschien vanmiddag? dan komen ze behangen.
    vanmorgen eerst naar de kerk, leah is vorig jaar gedoopt en het was een herdenkingsdienst en we mochten doopprentjes ophalen. dat was wel leuk (een kerk vol met kindertjes) nu net thuis.
    vanmiddag komt een vriendin langs, die ga ik het ook vertellen. en mijn schoonmoeder komt behangen.

de zolder is vriend aan bezig (bijna klaar) dat wordt leah haar nieuwe kamer en de babykamer blijft wel hetzelfde:) die is oranje met groen, kan ook voor een jongen.

ik ga zo leah in bed leggen, die is moe van de kerk.

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh ja, ik ben steeds misselijk. moet echt steeds iets eten anders wordt ik misselijk.
    vanmorgen gedoucht met leah. vriend ging de hondjes alvast uitlaten dus ik ging leah ook gelijk aankleden (doe ik anders ook altijd) was blij dat hij nog niet weg was, want het ging niet zo lekker. dus hij heeft leah aangekleed. heerlijk dat hij er nu nog is.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Nisa: Weer een echo vandaag, toch? Stiekem ben ik een beetje jaloers. Ik zou Fröbel ook wel weer even willen zien. Vier maart is nog zo ver weg! Veel plezier vandaag hoor, geniet er van!

@hier: Er is gisteren uiteindelijk niks meer terecht gekomen van poetsen & werken. Vanavond nog maar een poging doen. Ik moet in ieder geval de slaapkamer even stofzuigen, anders loop ik de komende dagen weer steeds te niezen. Maar ik kan me op dit moment moeilijk tot dat soort klusjes zetten!
    't Is niet alleen dat ik moe ben. Ik heb er ook geen zin in, het lijkt totaal onbelangrijk allemaal.

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Goeimorgen

Ik kom Nisa even sterkte en geluk wensen met haar echo van vandaag! Succes!!!:)

Hier nog geen enkel symptoom, voel me net als altijd, alhoewel ik wel merk in de middag moe te worden, maar that's it. Ondanks dat ik me hier geen zorgen om maakte, begint nu opeens wel de 'angst' af en toe op te komen.
    Inderdaad Tupp 4 maart is nog ver weg....:( Ik wou dat ik zelf al even kon kijken.;)

15. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook van deze kant: succes met de echo vandaag Nisa!

16. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hoi Kirrebir

Hoe voel je je nu?

17. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha April!
    Lichamelijk voel ik me prima (buiten de opgeblazen kuiten dan :D). Niet echt pijn meer, hoewel ik gister een paar steken had maar volgens mij was dat mijn ei.
    Op vakantie had ik ineens nog wel wat gekleurde afscheiding waar ik me wat zorgen om maakte, maar dat lijkt ook voorbij te zijn.

Ben wel stiekem een beetje gespannen voor mijn gyn bezoek van morgen...
    Ik hoop zo dat hieruit blijkt dat het goed met me gaat, maar ik durf er bijna niet op te hopen :(

Hebben jullie ook dat de "belevenis" van je ei ineens anders is dan voor de mk?
    Ik had nooit steken en ik merkte het ook niet echt aan mijn afscheiding, maar ik voelde het aan mijn borsten (als het ei voorbij was). En nu heb ik dus steken en afscheiding en voel ik niks aan mijn borsten.
    Vreemd hoor...

18. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij trouwens al een afspraak bij de vk gemaakt?

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @nisa, succes en veel plezier.

@kirrebir, ik heb dat ook dat ik mijn ei ineens wel voelde, daarvoor nooit gehad?? heb hem een paar keer gevoeld dat ik zeker wist dat het mijn ei moest zijn. maar deze ronde heb ik een paar keer gedacht: zou dit?? nee toch niet??
    succes alvast voor morgen, lijkt me ook erg spannend.

@tupp, 4maart duurt inderdaad nog lang. succes met wachten en geduld hebben.

@hier, gister een 'lichte' uitbarsting gehad:):D oeps. was echt zo kwaad om niks. schoonmoeder was hier en die had daarna aan vriend gevraagd of ik last had van mijn hormonen:);) maar hij heeft niet veel gezegd, beetje ontwijkend. aan mij vraagt ze niks en had ook geen zin en geen goed idee om erover te beginnen.
    gister ook weer misselijk. vanmorgen ook weer. dat is wel een goed teken (vind ik zelf dan)
    vanmorgen uitgeslapen zo douchen en voor de rest niet veel meer doen denk ik. het sneeuwt, maar het blijft niet liggen:(

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hoi dames,
    bedankt allemaal ik mag pas 18uur naar de gyn
    dus mag ik nog even stressen :)

zoals ik al zei ben best misselijk en dat begint over te gaan op braken (sorry) nu 2keer in 4 dgn? nou als het maar niet elke dag wordt wat ik word helemaal wit en begin een beetje te shaken
    na een paar min. verdwijnt het wel maar toch tis niet prettig

@kirrebir: ow wat fijn dat je je 'ei' hebt gehad
    het zal vast goed gegaan zijn de vorige keer en dat zal je dan ook vast morgen te horen krijgen ;)

@april: haha dat geeft niet meid, nou klachten/symp. nou je mag mijn misselijkheid en het overgeven wel overnemen hoor:D:D:
    denk alleen dat je er niet zo blij mee zou zijn
    dus geniet er lekker van dat je je niet zo beroerd voelt en vooral omdat je nog een kleintje thuis heb rondlopen ;)

@tupp: nou aangezien onze gyn-tjec:D vooral uitwendige echos doet netzoals vandaag, weet ik niet of we zelfs een harttslag zullen zien want dat wordt wrsch volgende week zei die
    dus er valt niet veel om jaloers op te zijn hoor :D
    dat betekent wel dat ik volgende week weer mag en dat we toch meer kunnen zien van het proces ;)

Deel Deze Pagina