Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dat ze je zo in de gaten houden Cossy! Geeft dat wat rust?

2. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Cossy inderdaad prettig dat ze je goed in de gaten houden, meid!

3. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Ik denk dat ik zo mijn man maar aan zijn haren mee moet trekken om gebruik te maken van deze mogelijke eisprong. Niet dat hij er tegenin zal gaan....;):D

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Haha April, dat denk ik ook niet.

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Fijne avond, ik ga het woord bij de daad voegen.:D;)

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Niet te veel details April ;)

Ik ga ook maar eens naar bed. Alleen... maar ja, die van mij is nu wat voortplanting betreft toch even overbodig. :D (Gelukkig kookt hij. Haha)

7. 4days

4days Niet meer actief

Tnx dames, ja ik vind het inderdaad wel fijn dat ze het nu goed in de gaten houden! Hoewel ik nu wel bij elke buikpijn denk van: ojee, het zal toch niet door de blaasontsteking komen... ;) Maarja, ik heb antibiotica, ik ga morgen cranberry capsules halen, en minimaal 1,5 liter drinken per dag... Dan zou het eigenlijk toch goed moeten komen.

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    cossy: fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt hey en lekker veel echos ;)

kirrebir: idd. meid ik zou het pos. proberen in te zien
    het is iig verholpen en je zit niet met zoveel vragen tijdens je vak. lekker genieten vanelkaar :)
    je weet dat onze duimen ook voor jou aan het draaien zijn.

mega hug
    nisa en mini-nisa :)

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @kirrebir :$ wat een verhaal, vreselijk lijkt me dat, vooral omdat je denkt dat je een gewone echo krijgt en als je weggaat je ineens ongi bent? denk dat je daar toch even van moet bijkomen.
    aan de andere kant wel goed dat ze gelijk iets gedaan hebben.

@tamar, hopelijk valt het mee. en is het niks. ik duim voor je.

@cossy, op zich wel fijn dat ze je zo goed in de gaten gaan houden. dat vind ik het voordeel dat ik naar belgie ga, daar krijg je bij elk bezoek een echo.

@ april: hahaha en is het gelukt;)

@hier, ben moe:D maar dat ben ik wel vaker. was rond iets voor 11 thuis van het bouwen, gelukkig wel redelijk wat gedaan (heb er al vaker gestaan dat we niks te doen hadden;))
    heb net 3boterhammen en een paar toastjes gegeten en nu een paar chippies:D heb honger (anders eet ik savonds ook meestal wat, maar nu heb ik natuurlijk niks gegeten.)
    moet morgen om 6uur uit mijn bed blleeehhh:) en zondag moet ik ook werken moet om 8uur beginnen ook geen zin in:)
    ga zo slapen. weltrusten en tot morgenavond.

ps: oh ja, diegene waar ik over vertelde in het andere topic (die na jaren zwanger is en zeurt) die was er ook. ze is nu 35weken en heeft een prachtige buik (vind ik dan) maar ze vind zichzelf dik. volgens mij is het deels een schild, want ze vroeg wel van alles over bevalling en zwanger zijn hoe dat bij mij was:) heb haar nog gezegd dat ik vond dat ze een mooie buik heeft:D (beetje positief) en we kwamen op scheren en sex. maar sex doet ze niet meer, dat vind ze niks. dacht: hhmm zal maar niet zeggen dat we de ochtend voor ik bevallen ben (ben savonds bevallen) nog sex gehad hebben. (onder lichte dwang van mij;))

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Goedemorgen meiden!

@ Kirrebir: :$:(:$:(:$:( wat heb jij afgezien in die stoel bij de gyn zeg.. ! Ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen... Ik hoop dat je nog wel kan genieten van je vakantie en dat je je onzekerheid "even"(of dat zomaar kan..) naast je neer kan leggen.. al is dat erg makkelijk gezegd. Dikke knuff voor jou!

@ Cossy: fijn dat de vk je zo goed in de gaten gaat houden! Dat moet je vast gerust stellen.

@ April: fijne avond gehad gisteren ;) ik hoop dat je er iets aan gehad hebt!

@ Brenjomi: klinkt idd als een schild van je vriendin!

@ hier: naarmate de echo dichterbij komt wordt ik met het uur onzekerder lijkt het wel.. ik ben niet te genieten thuis (volgens mn man die helemaal gek wordt van mij)..

11. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Ik wil jullie de komende tijd heeeeeeel veel succes wensen met de echo's, onzekerheden, roze wolken, dubbele streepjes en klusplezier!

Ik ga kijken of ik van jullie kan afkicken de komende 13 dagen :D

Ennuh als iemand zich op 3 februari geroepen voelt een samenvatting te plaatsen, graag!
    ;)

Ik denk aan jullie, dikke knuffel en tot de 3e!

P.S. op de valreep die depressive banner toch maar vervangen voor een cyclus banner :)

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Kirrebir: FIJNE VAKANTIE!! Geniet lekker van Mexico, het heerlijke eten en drinken en het warme zonnetje! En van elkaar ;) !!

13. 4days

4days Niet meer actief

Kirrebir heeeeeeeeeel veel plezier!!!!!

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Meis, het is goed hoor! Ga maar gewoon lekker genieten van die strepen. Ik duim voor je dat het goed gaat! En wij volgen allemaal snel :)

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Fijne vakantie Kirrebir, kom maar mooi zwanger terug!

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nu vergeet ik me te abonneren, dus nog maar ff een post haha!
    o ja, bedankt voor al jullie lieve felicitaties, het was hier ff heel druk met visite en logees, dus kon niet zo heel vaak online komen, maar heb jullie reacties wel meegekregen, lief!

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    kirrebir: heerlijk ga ma lekker genieten van je mannetje in mexico ;)

en goedemorgen natuurlijk dames, hoe is het hier?

18. 4days

4days Niet meer actief

Pff hier errugggg misselijk! Als ik iets heb gegeten gaat het, maar net toen ik opstond stond ik op het punt om de hele boel onder te kotsen! :$ Dat heb ik ook niet eerder gehad bij een zwangerschap. Dus het is vast een heel sterk kindje :D hihi!

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    heb hier hetzelfde maar dat is helaas niet van zwangerschap maar een ordinaire buikgriep. Manlief heeft er ook last van :(

20. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Goedemorgen!:)

@ Kirrebir Fijne vakantie. Probeer maar lekker te genieten, dat heb je wel verdient!

@ Noukje Wat een zenuwslopende dagen zullen het voor jou en je gezin zijn. Ik hoop dat de dagen tot aan de echo snel voorbij zullen vliegen.

@ Brenjomi We hebben ons best gedaan. ;):D

@ L78 Fijn dat de verjaardag van je zoon leuk was!:) 2 jaar alweer. Mijn zoontje is nu 19 maanden, wat vliegt de tijd, he.

@ Cossy Lekker hoor die misselijkheid:D Misschien een meisje in je buik dit keer!;):D

@ Mini Nisa Doe de groetjes aan de malle moeder van je!:D Volgens mij ga je het héél gezellig krijgen met zo'n vrolijke en grappige mama. Kan niet anders dat Mini Nisa ook zo'n lolbroek wordt.:):D

@hier Geen idee hoe mijn cyclus nu in elkaar steekt deze maand, want ik heb serieus voor de 2e keer het idee een ei te hebben gehad, terwijl dat volgens mij absoluut niet mogelijk is.:(

@ Tamar Heeft het bloedverlies doorgezet of is het bij het lichtroze gebleven? Sterkte en een knuffel van mij.

@ Ano, jij mag eerder gaan testen dan ik, ik heb mijn banner aangepast en moet nog héél lang wachten.;)

@ Zilvervosje alles goed vandaag?:):):)

@ Krokodieltje Jij bent vast heel blij!:):):)

@ Tupp en Tigger hoe voelen jullie je?:)

@ D1982 Bij jou nog nieuws?:)

@ Eltime :) hoe gaat het bij jou? Al een tijdje niets van je gelezen.

@ Snoetetoet :)Bij jou alles oké?

Deel Deze Pagina