@Brenjomi: oe morgen weer een echo! Wat spannend! Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet durft. Ik krijg zelfs al plaatsvervangende zenuwen als Sjors in GTST (ja, ik schaam me diep) een echo laat maken! hahaha
ik moet er om 16:20 zijn. dan moeten we nog om leah naar mijn zus, ik denk dat we thuis eten. dus hoop rond 6 uur thuis te zijn. @kirrebir, haha, ik kijk geen gtst, maar moet wel om je lachen, zou dat ook hebben.
Dat weet ik nog niet. Als ik ongesteld word, moet ik met de gyn bellen. Ik neem aan dat ze 'm er dan uit gaan halen en gaan kijken of alles goed is. Hopelijk is het dan opgelost en mag ie er uit blijven en kunnen we er weer voor gaan. Maar voorlopig is het even afwachten en hopen dat ik snel ongesteld word. Aangezien ik volgens mij maandag mijn ei heb gehad, zal dat iig nog wel een week of 2 duren denk ik.
Hallo meiden, Ben ik ook weer "eens". Ik heb al die tijd wel met jullie meegelezen maar heb na het slechte bericht geen puf om hier te schrijven. Voorlopig wordt hier niet vooruitgekeken... wanneer ik dat weer kan kom ik hier weer kletsen. Groetjes, Noukje
Heel erg begrijpelijk. En totdat je zo ver bent, lezen wij gewoon met jou mee op "jouw" topic! Nogmaals heel veel sterkte voor jou en Noukman!
Dan hoop ik dat je gauw ongesteld mag worden en weer helemaal een frisse start kan maken zoinder verklevingen.
@ Noukje, wat een verdrietig nieuws . Ik had na de vorige echo's de hoop dat alles toch goed zat, maar helaas. Heel veel sterkte de komende tijd! Verder even een egoberichtje. Ik lees met jullie mee, hoor, dames. Maar ik ben gewoon steeds zo moe (zoals jullie al gedacht hadden ). Ik werk al maar halve dagen/op therapeutische basis, maar dan ben ik nog kapot als ik thuis ben. Ben al blij als ik niet in slaap val op de bank. Verder gaat het goed met me, hoor! Ben heel gelukkig dat alles tot nu toe goed gaat en ik begin er nu wel in te geloven dat er echt een baby gaat komen. Ik zit nu ook zoooo dichtbij die 12 weken grens . Maar van mij de komende tijd even ietsje minder berichten dus, ik hoop dat ik straks in het 2e trimester meer energie heb. Dikke knuffel voor iedereen die er een nodig heeft!
hallo, Ben ik weer even. Bedankt voor jullie leive zinnetjes @kirrebir,Wat een gyn zeg sjonge jonge. Dus nu nog wachten tot je ongi word. Ik hoop dat het sneller is als de laatste keer. @april,Ik begrijp dat je je nog niet zwanger voel als de kwaaaltjes er nog niet zijn maar ik duim voor een mooie goeie echo. En voor de rest weet ik het niet meer wat ik heb gelezen. Sorry Ik zal noukje even een pb sturen. @hier,Met mijn opa gaat het niet zo heel goed nog. Vandaag gesprek gehad met de dokters. Ze weten nog niet helemaal zeker wat hij heeft. Deze week gaan ze nog verder zoeken. Maar hij zal niet veel jaren meer hebben denken ze. Hij heeft veel vocht bij zijn longen en nog wat dingen die ze verder gaan uitzoeken. En hij is heel erg zwak geworden de afgelopen dagen in het ziekehuis. Dus ik probeer zoveeel mogelijk langs te gaan. Want je weet nooit he.
Wat vervelend Ano! Neem wat lekkers boor hem mee om een beetje te snoepen in het ziekenhuis! Veel patiënten krijgen te weinig caloriën binnen en die kan hij nu wel even gebruiken.
We hebben al bergen snoep en fruit meegenomen en hij eet gelukkig kleine stukjes ervan. Daar zijn we wel blij om waren bang dat hij helemaal geen trek zou hebben maar dat gelukkig wel En hij eet het avondeten ook op dus dat scheelt wel. Want als hij iets niet wil dan wilt hij ook echt niet. Supereigenwijs...Merkte ze in het ziekenhuis ook al
@ Noukje: wat een ontzettend naar nieuws. Heel veel sterkte een een dikke knuffel. @ Ano: heel veel sterkte met je opa. @ Brenjomin: morgen weer een echo ik zal heel hard voor je duimen. @ Hier: weinig nieuws. Vrijdag ga ik bellen naar de gyn voor een echo. Vriend wil graag tot 9 weken wachten, maar dat lijkt nog zo ver weg...
sterkte vandaag brenjomi. @ Ano Ik hoop dat je opa op zal knappen @ D1982 hier hetzelfde, ik krijg over 3 weken de 1e echo. Duurt nog zo lang, maar ja. Ik zou ook niet eerder willen gaan voor een inwendige, omdat ik niet het gevoel heb dat dat me dan zoveel rust zou geven. Bij mijn mk is het vruchtje overleden met 8 wkn en 5 dgn, dus precies in de week dat ik straks voor mijn echo ga. Als ik dan het hartje zie kloppen, zal ik me wel wat geruster voelen, maar ik denk dat ik me pas helemaal rustig zou voelen als de 20 weken-echo goed blijkt te zijn. Ondertussen ben ik me zorgen aan het maken over die 2 wijntjes die ik heb gedronken in de week van de bevruchting. Heb ik nog lekker 3 weken de tijd om me druk over te maken.....
goedemorgen dames, @noukje, ik had gister nog gereageerd in je topic, ik wil je alsnog heel veel sterkte wensen. vind het moeilijk wat ik moet schrijven, want het is gewoon k*t. @ano, sterkte. dat hij eet is al iets (volgens mij toch?) en eigenwijs is niet erg he @april, zoals ik al schreef heb ik bij leah ook iets gedronken, bij de tweede keer ook en deze keer bij oud en nieuw ook. dus jezelf niet al te veel zorgen maken. @echo, ik vind dat ook altijd te lang duren. gelukkig kunnen we in belgie vaak vlug terecht. dat is het grote voordeel ervan (en dat we iedere keer een echo krijgen) @hier, vanmorgen iets minder misselijk, maar het is er nog wel. en mijn borsten doen ook zeer. vannacht gedroomd over dat we naar de gyn. gingen? was nogal een vreemde droom, maar die heb ik steeds. leah gaat misschien mee, moeten nog even kijken. gisteravond in bed kreeg ik het ineens weer spaansbenauwd. nu met vlagen. ik probeer er niet al te veel aan te denken. gister belden ze van vriend zijn werk met de vraag: wanneer zou je weg kunnen? als hij had gewild kon hij vandaag al gelijk weg. dus vriend chagi (altijd als ze bellen) hij heeft vanmorgen gemaild dat hij (als het zou kunnen) vanaf woensdag de 17de weg kan. (wat voor ons het makkelijkste is) ook met carnaval (voor mij dan) en ik zei ook tegen vriend: mocht het nu niet goed zijn vanmiddag? dan wil ik niet dat je gelijk weg bent. (ookal proberen we daar niet van uit te gaan, ik hou het in mijn achterhoofd) zei gister ook tegen vriend, mocht je nou woensdag weg moeten kan ik misschien wel vragen of we dinsdag nog eens langs mogen komen voor een echo. dus vriend zei: ja maar dat maakt toch niet uit? zoveel verschil zie je dan niet? ik gelijk (hormonen??) jawel dat maakt wel uit. want de vorige keer is het misgegaan tussen de 6.3 (ben ik vandaag) en de 7weken. dus voor mij maakt dat wel heel veel uit. dus misschien dat ik dat ga vragen aan de gyn? zal wel zien. (bij leah zei hij ook dat we nog eens mochten komen net voordat vriend wegging, zodat we al meer verschil zagen) nou dames, ik ga me zo aankleden en nog wat doen. vanmiddag gaan we nog even om ander behang (het andere was niet goed) en nog wat dingen voor de carnaval regelen (ik dan)
Bedankt Brenjomi voor je geruststelling. Ik kan me voorstellen dat je je vriend bij je wil hebben. Ik hoop dat je vanavond een supermooie echo krijgt en voordat je vriend vertrekt ook weer!