april: zo jij hebt een olifantengeheugen hele waslijst cossy: hmm wat balen maar ja bij jou is het iig voor een goed doel L78: voor jou is het 2x balen!!!!
ja maar bij NOD-forum zie ik wel altijd andere mensen staan.....maar misschien zij mij niet? Haha, ik ga 's ff kijken. Weet jij waar ik het kan vinden?
haha wij hebben onze eigen instellingen aangegeven dat anderen niet zien wanneer wij online zijn zeg maar maar wij hun wel (degenen die het niet hebben aangespast) maar je kan bij er zijn ... actieve gebruikers zien hoeveel dames er meelezen
Nisa, waar kan ik de foto's vinden? Ik heb dat toen gemist en ben eigenlijk ook wel erg benieuwd. April, vlgs mij staat het goed bij mij. Je zou mijn naam moeten kunnen zien staan.....
Ja hoor ik zie je staan! Ik zal mijne ook eens aanpassen. Nou dames, dat was mijn schamele bijdrage voor vanmorgen. ik ga lekker broodje eten met mijn zoontje. zijn tv-programma is bijna afgelopen. Tot later!!!
ow april ja maar je maakt me aan de stress zo hoor!!!! en stress is niet goed voor mini-nisa dus dat testen is wel goed geweest nu de foto
nou ik ga zo pasta met pestosaus eten alleen moet ik nog even geduld hebben. (water is net gekookt) hier is het zo dat de middageten/ lunch net als het avondeten warm is dus je ziet hier niemand in de middag met een boterham. en op werk betaalt je werkgever je lunch!!!! meestal: soep, warm eten, toetje heerlijk zon baas he ben het nu ook gewend dus eet ook meestal warm in de middag.
leuk je te kunnen zien Nisa! Ik zal binnenkort ook ff wat foto's in mijn album zetten. Ga nu stoppen, lekker warm onder de dekens!