@cossy: wat gaaf zit ook steeds naar die 'dame' te kijken van joh loop nou 's doorrrrrr maar ze 'staat' al verder dan dat ik ben maar goed ze mag nog een stukje opschuiven @tupp: dit wordt je 2de echo toch? @tamar: je zal zeker trots zijn want idd. meestal vergten kindjes als ze aan het spelen zijn. @brenjomi: nou hij heeft al gegeten en gespeeld dus gaat iig de goede kant op @kirrebir: nou ik had soms zelfs 2 dgn dat afscheiding/bruin voordat er echt rood bloed was en ik moest tellen vanaf dat ik rood bloed zag zo deed ik het (goed toch ? ) @D1982: nou we hebben genoeg meiden namen alleen over jongensnamen kunnen we maar niet eens worden grrr nou laten we het verlopig zo en en als we weten welke geslacht hij/ze heeft vechten we het wel uit @ano: ja meid hoe gaat het met je opa je was in de gister ochtend voor het laatst geweest toch? ben vast iemand vergeten -schaam- niet expres hoor maar goed voor diegene big hug zit je vast op te wachten (not)
Oh, wat ben ik zielig. Twee uur 's middags is helemaal geen asociale tijd om te gaan boren en timmeren. En ik neem het de buurman echt niet kwalijk... Maar ik was wel net met m'n middagdutje bezig. Nou ja, ik heb nu alweer een gat geslagen in de was. (Echt erg, ik denk dat ik al een maand geen was meer heb gevouwen en opgeruimd. We hebben gewoon een berg kleding, handdoeken en beddengoed op zolder liggen waar we af en toe wat uitplukken...) Zo nog even stofzuigen en dan nòg wat meer was opruimen en dan probeer ik gewoon weer een dutje te doen! @Nisa: Dat wordt inderdaad mijn tweede echo. Ik hoop echt een mooi druk spartelend kindje te zien. Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ie niet nèt ligt te slapen tijdens de echo?
@tupp: chocola eten worden ze lekker hyper van -schaam- maar had het ergens gelezen dus neem lekker een stukje milka of zo die koeievlekjes zijn owwww zo lekkerrrrrrr
pffff ik neem mijn woorden mbt een mindere ongesteldheid terug... Ik denk dat mijn lijf een aanloopje nodig had!
Jaaaahhhh, de milkareep met koeienvlekjes! Die heb ik afgelopen weekend nog op. Hmmmm, lust er nog wel één. Oké, chocola eten. Zelfs als het niet werkt om m'n beeb hyper te krijgen, is dat een goede tip. Ik had het zelf kunnen bedenken, want mijn levensmotto is: Bekijk bijlage 53934
hahaha ben het helemaal eens met je motto hoor al heb ik deze zw. niet echt chocola op ik heb een mannetje die steeds mn zn vingertje wijst dit mag niet dat mag niet kreeg zelfs op mn donder omdat ik een klein kopje koffie op had nou ja hij bedoeld het goed (miss. iets te goed haha) dus snoepen en chocola dat gaat ook niet hij snoept aşs ik slaap!!! gemeen he nouja liever achter mn rug als voor mn ogen
Zeg maar tegen die man van jou dat chocola gewoon mag tijdens de zwabgerschap. (Niet teveel natuurlijk, als je nog een beetje kans wilt houden je figuur ooit nog terug te krijgen!) Ik kan het zelfs wetenschappelijk onderbouwen, want kijk Vanaf negen weken drinkt je baby slokjes vruchtwater. Daarin kan het kindje proeven wat je gegeten hebt èn hoe jouw stemming is. Dus chocola mag want: a) chocola maakt je vruchtwater extra lekker. b) chocola maakt jouw gelukkig en als je kindje dat proeft wordt hij / zijn vanzelf ook gelukkig. Dusss.... geef die man van je een schop onder z'n kont en stuur hem naar de winkel voor een GROTE reep chocola om de schade in te halen! Er rust trouwens een vloek om mijn middagdutjes. Bij dut-poging 2 werd ik wakker gebeld door de doos van de ziektenkostenverzekering. (Niks persoonlijks hoor, maar iedereen die mij wakker belt is een doos.)
hahaha zorg ik dat ik je niet bel nou had hem net aan de lijn en hij vroeg of die iets mee moest nemen jaaaaaa chocola met pistachenoten hmm (milka koeievlekken heb je hier niet grrr) andere milkas lust ik weer niet nou lust ze eigenlijk wel maar ben boos op ze dat ze geen koeienvlekkies hier hebben dus dan maar deze , ook heel lekker hmmm dat was goed mag er aleen niet te veel van eten want ik eet zo binnen 2 tellen de hele reep met gemak op nouja ik weeg 47 kilo dus mag er sowieso wat kilos erbij en als maatje 34 een maat 36 of 38 wordt straks vind ik dat niet erg als ik dan terugkijk wat ik ervoor terug krijg nou moet ik ophouden om over chocola te praten want veeg steeds mn kwijl af sssssssssssslllllllllpppppppppppp
Oh, wat erg dat ze die repen niet hebben! Maar, ik heb een geweldig idee om je uit de brand te helpen: Bel je man terug en zeg dat hij (liefst van milka) een reep melkchocola èn een reep witte chocola mee moet nemen. Dan maak je gewoon je eigen koeienvlekken! Ik heb trouwens jaren geleden de witte versie van KitKat Chunkie ontdekt, en het heeft toen maaaaaaaaaaaaaaanden geduurd om van die verslaving af te komen. (Wat heeft me dat veel puisten gekost!!) En nu zag ik laatst tot mijn grote schrik dat je nu ook witte Lions hebt. Ik heb hem nog niet durven kopen, maar ik weet dat ik ga zwichten. Tot nu toe heb ik hem trouwens alleen maar bij de benzinepomp gezien, dus zolang alleen mijn man tankt moet het goedkomen.
hahaha ben ook zon zoetekauw hoor heb hier een soort suikerspin nou ja daar doe ik het mee tot nisaman thuis is ikging vroeger alleen naar de kermis om suikerspin te kopen en die wijnballen hmmmm nou ik protesteed milka dus ga toch voor die met pistachenoten ben sowieso gek op zoutjes en zo pistachenoten cajuwnoten nou bijna alle soorten noten alles wat vet is is welkom dus heb ik ook weer2 vliegen in 1 klap maar dat van witte lion wist ik niet denk ik van die kitkat wel howwww nog een halfuurtje voordat mr thuis is dus hmmm nog even geduld en laat mr maar tanken bij ons is dat geen probleem hier blijf je in je auto zitten en mr. van de pomp die tankt voor je jij zegt voor hoeveel geld bv 50 lira (nee geen euros hier ) en tankt hij voor je dat is zijn baan dus kom je ookniet in de shop tenzij je zelf water of iets anders wil kopen vond dat eerst heel raar maar ben het nu wel gewend
hallo, Even een ego berichtje van mijn kant: Gistermiddag belde het zh dat het ineens heel slecht ging en dat iedereen mocht komen om afscheid te nemen. Dus wij daar gelijk naar toe en ik schrok ervan. Daar uiteindelijk heel de tijd gebleven en vanacht is mijn opa overleden. Voor hem is het beter zo maar het is wel erg moeilijk om hem zo te hebben gezien. Door het zuurstof tekort die hij iedere keer had tijdens een aanval was hij op het laatst erg warrig maar hijbleef iedereen zijn naam wel goed zeggen en onthouden. Dus maandag hebben we de begravenis
Ach Ano, wat spijt me dit voor je! Gecondoleerd. Fijn dat jullie nog afscheid hebben kunnen nemen en dat jullie hem de laatste dagen nog geregeld hebben kunnen bezoeken. Maar wat erg dat hij het op het laats zo moeilijk had! Sterkte meid, ik zal maandag een kaarsje voor jullie branden!
dank je tupp. We hebben er ook wel vrede mee hoor. Dat hij gelukkig niet meer naar het verpleeghuis hoefde want daar zag hij zo tegenop. Dus dat is hem uiteindelijk wel bespaart gebleven
Heel erg gecondoleerd Ano! Fijn dat hem verder lijden bespaard is gebleven, maar toch... Veel sterkte maandag!
mijn oma is 13 jaar geleden al overleden helaas....daar had ik een hele sterke band mee. En gister zat mijn opa maar over mijn oma te praten. Dat ze er dan weer was en dan ineens weer weg was. Dan riep hij keihard waar is .... nou gebleven. Dan zeiden wij maar die is even naar huis. En dan ging die weer liggen.
Wat fijn dat hij je oma zag. Tenminste, dat zou ik vinden. Ik denk dat jouw opa en oma nu heel gelukkig zijn samen!
wij vonden dat ook wel fijn dat hij mijn oma zag. Waar die haar ook zag hij werd er in ieder geval rustiger van.
even snel: ano, heel veel sterkte. ik denk aan je. (schoonmoeder zit beneden met leah, moest even boven iets opzoeken en beneden hebben we geen laptop meer, die heeft vriend meegenomen)
Dat is fijn Ano. Ik geloof er in dat dit voor hem 'de overgang' wat makkelijker zal maken. Of klink ik nu erg zweverig? Maar sterkte voor jullie hoor! Het is een fijn idee dat je opa verder leed bespaard is gebleven en dat hij met je oma mee is, maar jullie blijven toch zitten met het gemis.