Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ego berichtje, ik ga zo voor de zekerheid toch even naar de gyn. Ik heb geen bloedverlies meer gehad, maar ben zo onzeker. Gelukkig was er nog een plekje! Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    tamar: wat vervelend dat je je zo voelt
    wel heel fijn dat je gelijk terechtkan

3. 4days

4days Niet meer actief

Tamar, fijn dat je al terecht kunt! Zo onzeker rond blijven lopen is ook niks... Ik zal voor je duimen!

Pff ik voel me inmiddels hartstikke ziek... Mn hele hoofd zit dicht. En Vince voelt zich ook niet lekker en is hangerig. had echt veel willen doen vandaag, amar ikd enk dat we maar elkker binnen blijven hangen.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.777
    18.920
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Even ego berichtje, zit op mijn werk dus hoe het kort.

Ben nu dubbel misselijk: van de zwangerschap èn de antibiotica. Heel fijn. Gelukkig is het maar een vijf-daagse kuur.
    Vanochtend intake gehad bij de vk. Ze zijn net verhuisd (zitten nu bij het ziekenhuis) en werken met een nieuw computersysteem om alle gegevens te noteren. De vk had geen idee hoe het werkte en leunde zwaar op ons omdat wij vast wel verstand van computers zouden hebben. (En dat is in ons geval nog waar ook.) Ze heeft alles met onze hulp ingevuld. Vervolgens ontdekten we dat sommige vragen (zoals beroep moeder, gezondheid moeder) geheel ontbraken. Erg slordig. Maar ja: wel gelijk een goede band met de vk want ze was heel blij met onze hulp. Haha.

Echo kon niet vanochtend want het echobureau zat vol. Ik mag vanmiddag om kwart voor vier terugkomen. Dus het blijft nog even spannend!

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    tupp: dus vandaag alsnog een echo als ik het goed begrijp ?

6. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Tamar Sterkte straks. Ik ben aan het duimen!

@ Tupp He bah, vervelend dat je zo misselijk bent. En succes met de echo vanmiddag, ook voor jou duim ik!

@ Nisa Jij bent helemaal erg, beetje op mijn gevoel spelen:p. Nou, die mini-Nisa van jou dat is echt wel een taaie, die blijft lekker bij je plakken en die raakt niet gestresst hoor, want dit is wel een héle stoere mini-Nisa!:D

@ L78 Haha, hoe kon ik er ook aan twijfelen, we zijn tenslotte allemaal vrouw, he, en die kunnen alles tegelijk!:D

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    april: zulke taaie mini-nisa's heb ik niet hoor kijk maar in mn onderschrift (ja ik word steeds erger maar dat komt door jou :p )
    dus kom maar op :D:D:D:DD:D:D:

8. 4days

4days Niet meer actief

Erg herkenbaar... :)
    Veel succes vanmiddag!!!!

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38

Sterkte!

10. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Brilletje: ik zei toch dit is een hele taaie mini-nisa!!!!!;):D
    En ja hoor, gebruik mij maar om je frustratie te uiten, ik ben ook heel taai:D:p:p:p

11. 4days

4days Niet meer actief

Aah Nisa, dit is een sterke, ik voel het aan mn water! :D ;)

12. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    april en cossy: o echt waar:);)
    word helemaal emo:) (krijg er zelfs een traantje bij)

nou april vooruit je hoeft iig een paar dgn geen foto te plaatsen
    maar ik zal je niet vergeten hoor:p

ik hoop het zo ben echt onzeker
    dat zullen jullie allemaal ook wel zijn maar ook omdat ik nog helemaal geen kind heb denk ik dat echt nooit zover zal komen
    ik weet dat ik met neg. denken nergens kom
    maarja om nou erover te liegen schiet ook niet op
    ik PROBEET pos. te blijven (kan alleen niet beloven of het ook echt gaat lukken)

13. 4days

4days Niet meer actief

Kan me ook goed voorstellen dat je onzeker bent hoor... Had je nou eigenlijk al een afspraak voor een echo? Je krijgt er vast al redelijk vroeg een.

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    heb er 1 gehad vorige week maandag(niet echt iets gezien mini vruchtzak)
    as maandag heb ik er weer een, maar toch

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    weet je waardat onzekerheid ook van komt.
    je hebt ook zon ZP in het turks
    en daar ik het forum heb je een topicmet : meiden met MA
    en 95% van hun blijken een bloedstollingsprobleem te hebben
    ze zijn hierop getest omdat ze dus meerdere MA hebben gehad.
    en gebruiken nu heparin of clexan injecties onder de huid net als diabeten zeg maar en dit 1x p/dag.
    ze beginnen hiermee als ze weer van plan zijn zwanger te raken en anders met 4wkn zeker.
    nou heb ik afgelopen maandag aan mijn gyn. gevraagd of ik dit ond. ook heb gehad en hij zei dat hij het nu nog onnodig vind
    en als ik WEER een MA heb dan pas gaat hij testen!!!!
    dus ben nu zo bang dat ik misschien ook een bloedstollingsprobleem heb en dat ik daarom steeds MA krijg
    en dit dus weer zal krijgen omdat hier niet iets aan gedaan is.
    ik weet dat het natuurlijk niet hoeft maar dat van WAT ALS... blijft in mn hoofd spoken en ja weet niet wat ik doen moet
    (behalve stressen)
    sorry voor mn lange echo verhaal maar kan aan niets anders denken:(

16. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ja daar kan ik wel in komen hoor. Ik bedoel theoretisch zou het ook wel kunnen. Maarja voor hetzelfde geld heb je gewoon pech gehad... Laten we dat gewoon hopen!

17. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Nisa en Cossy wanneer spreekt men van een ma? Als het vruchtje al gestorven is en jij nog niet weet dat je een mk gaat krijgen?
    In mijn geval kwam ik er op 14-10 op de echo achter dat mijn vruchtje niet meer leefde. Teruggerekend zou hij op 1-10 zijn gestorven. En pas 3-11 had ik de mk.

18. 4days

4days Niet meer actief

Ja dan had je eigenlijke eerst wel een MA, maar daar spreken ze nu niet meer van omdat het vanzelf op gang is gekomen. Dan is het dus een abortion, ofwel miskraam.

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    april: als het hartje is getopt met kloppen en jij hebt dit niet in de gaten je hebt dan ook geen bloedverlies op het moment dat het baby overlijdt zegmaar
    ik hoorde het de ene keer na 4 dgn ofzo de ander 10 dgn!
    heb ik al die tijd met mn overleden baby rondgelopen
    en hier gaan ze dan curreteren en niet opwekken met med.
    want mocht er restweefsel achterblijven dan moet je alsnog gecurreteerd worden dus ze doen het in 1keer zelf

20. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Oké, en wanneer is het dan een ma? Enkel wanneer je gecuretteerd wordt ofzo? (Ik heb bewust gekozen zo lang te wachten tot mijn lijf het vruchtje vanzelf zou afstoten. Als het nog langer had geduurd had ik ook gewacht.)

Deel Deze Pagina