Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 4days

4days Niet meer actief

aaaaaagh ZE KONDEN HET NIET ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *trekt een plukje haar uit*
    De echosopiste twijfelde echt zoooo erg, ze wist het echt niet. Ze zie het is gewoon 50% kans op jongen en 50% op meid... Weet ik dus nog niks! En meneer of mevrouw lag er ook niet echt mooi voor, dus over een weekje mag ik terug komen.

2. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super frustrerend Cossy!!

De komende week beeb maar goed toespreken dat als ie dan moet optreden hij/zij toch wel even er goed voor gaat liggen!

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,847
    19,212
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    @Kirrebir: Wat fijn dat je gyn. je zo serieus neemt! Gelukkig dat je nu weer bij je eigen arts terecht kon, want die anderen... brrr! Ik hoop dat je na je hysto weer helemaal groen ligt krijgt!
    Ik heb nooit een spiraal gehad, dus ik weet niet of het normaal is dat er wat weefsel loslaat. Misschien even de gyn bellen of navragen bij het anti-conceptieforum?

@Nisa: Lekker, gelijk over de 12 weken! Proficiat. Wat heerlijk dat je zo veel kunt slapen.

@hier: Ik ben dol op mijn baan, maar de laatste tijd wens ik steeds vaker dat ik thuis op bed kon blijven liggen. Het valt me de laatste tijd even heel zwaar om werk&huishouden te combineren met die contstante vermoeidheid. Met het gevolg dat ik vrijwel elk wakker moment bezig ben met schoolwerk of thuiswerk en dan nog het gevoel heb dat ik de helft laat liggen.

@zilvervosje: Tuppman is inderdaad een lieverd. Hij komt net thuis met een chocolade Paashaas. Kon ik inderdaad wel even gebruiken.

@Cossy: Geluk bij een ongeluk: nu mag je nog een keer! Wat een mooi plaatje trouwens. Ik vind het een jongen. ;)

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @kirrebir: heb ook nooit een spiraal gehad maar miss. dat je het aan de meiden kan vragen bij anticonceptie onder zwanger worden???

@cossy: he wat jammer dat je het nu nog niet weet maar fijn dat je volgende week terug mag komen

@tupp: wou dat je ook kon slapen begrijp dat je het lich. even zwaar heb. hoop dat je je snel weer fitter zal voelen!!
    ben weer net wakker heerlijk geslapen weer
    alleen ik heb bijna elke nacht nachtmerries /nare dromen
    afgelopen nacht ben ik gebeten door een slang (was mn eigen slang) 4 beten op mn hand en ik maar googlen hahaha of die giftig was??? gewoon nare dromen
    overdag heb ik daar geen last van maar dit zeker al een week of 2 pffff

5. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even mijn ha vriendin gesmst en zij zegt dat het idd mogelijk is omdat het spiraal met een soort weerhaken (klinkt lekker he...) vast zit. Dus door het er uit halen, kan er wat weefsel meekomen.

Nou maar hopen dat het bij dat ene stukje blijft!

6. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    @kirrebir,Wel fijn dat je gyn zo aardig is hoor.
    En logisch dat je pas gerust bent als je het allemaal achter de rug is.
    En makkelijk dat je de huisarts vriendin in de buurt heb met deze vragen.
    Hoop ook dat het alleen bij dat stukje weefsel blijft.

@zilvervosje,Vervelend dat je moeder af en toe zulke dingen zegt.
    Is niet echt leuk.

@cossy,AAAAAHHHHHH,nog een weekie wachten.Sjongejonge nu al zo eigewijs.

@nisa,Vervelend iedere nacht van die dromen/nachtmerries.

@tupp,Das minder dat het je zwaar valt alles bij elkaar.

@hier,Valt vandaag even tegen het werken hihihi..Was na een weekie verwent lekker smiddags slapen.
    Gelukkig morgen ochtend dienst want ben iedere ochtend al rond 6 uur wakker.

7. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Ego bericht!

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalingsecho! Schaam me voor mijn nieuwsgierigheid!

Voel me bekken na vandaag hard gewerkt te hebben! En mijn dochtertje heeft weer koorts....

Morgen ga ik terug lezen en reageren!

Allemaal een fijne avond!

8. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,847
    19,212
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Hè vervelend Tamar, dat je dochtertje zich nu toch weer niet lekker voelt. Ik hoop dat ze nu gauw uit de lappenmand komt!

Spannend hoor, die echo voor de geslachtsbepaling. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit. Ik wil het wel weten, maar Tuppman liever niet. Hij laat de keus aan mij. Maar dan vind ik mezelf weer zo egoïstisch als ik mijn zin doordruk. Maar goed, ik hoef het pas bij de 20 weken echo te beslissen dus ik heb nog even.

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    dat is lang geleden:D was nogal druk de afgelopen dagen. even vlug reageren:

@kirrebir, wat fijn dat dat ding eruit is. hopelijk wordt je gewoon ongesteld en dan op naar de hysto. (of misschien je volgende eisprong?) ben blij dat het goed met je gaat.

@cossy, hhmm, das vervelend, werd ook wel nieuwsgierig:D nog een weekje wachten.

@nisa, hoe is het met je ramen:D

@tupp, hier ook af en toe zo moe dat ik geen zin heb in huishoudelijk dingen en ik werk niet eens veel;) heb daarnet gestofzuigd, ben 2dagen amper thuis geweest, maar daarvoor moest het al gebeuren. moet ook nodig dweilen, dat morgen maar.

@ zilvervosje, ik leef met je mee, mijn moeder kan ook af en toe bot overkomen, maar mijn schoonmoeder maakt echt stomme opmerkingen. (ze willen gelukkig niet bij mijn bevalling zijn:D)

@ano, dat is inderdaad zwaar dat je ineens weer moet werken.

@hier, moe en af en toe misselijk. drukke dagen gehad, voelde mijn buik af en toe goed. eergisteravond zat ik en ineens voel ik iets in mijn blaas duwen? zomaar een tikje/duwtje. (blaas zat best vol) dus ik dacht: huh? wat voel ik nou? en toen dacht ik: zou het misschien de baby zijn die in mijn volle blaas duwde? vanmiddag leek ik het weer te voelen? lijkt me wel erg vroeg, maar vond het er op lijken.

@vriend, ik ben het redelijk gewend. het is af en toe heel erg lastig. vooral bij echo's enzo, als hij er dan niet bij is wil ik het wel het liefst het eerst tegen hem vertellen hoe het was enzo. dat kan niet altijd. en bij leah wilde ik ook nietmand anders de eerste schopjes laten voelen, maar dat lukte ook niet. (hij was pas rond 28weken terug)
    hij had zaterdag bereik:D dus hij kon even bellen (3keer:D) dat is dan toch wel leuk. gewoon even praten. had vandaag een mail dat hij oude foto's had gekeken ook van leah en dat ze zo klein was (in vergelijking met nu) en dat we straks weer zoon klein babytje hebben. dat leek hem toch wel weer erg leuk:D

ga nog even mailen en tv kijken. alvast weltrusten;)

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tamar :D ik wil ook graag weten wat het is. weet niet of vriend het wil weten denk het wel. maar hij is niet thuis bij de 20weken echo, dus als hij het niet wil weten, moet hij het ook niet aan me vragen:D

11. D1982

D1982 Actief lid

Mar 12, 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Cossy: wat een mooi plaatje van je kindje... Jammer dat ze het niet kon zien, maar goed dan ga je volgende week gewoon nog een keer!:)

@ Nisa: ik heb ook veel last van enge/nare dromen, ook droom ik heel erg echt en kan ik me alles herinneren als ik wakker word, dat heb ik anders nooit.

@ Tamar: och jee, je dochter alweer ziek. Wat zielig! Veel beterschap. En hoe gaat het nu met je bekken?

@ Kirrebir: je hebt echt een fijne gyn. Ik heb zelf geen spiraaltje gehad, maar het klinkt logisch dat door de haakjes misschien iets mee kan komen! Hopelijk blijft het bij dat ene stukje en vertrouw je het niet gewoon even bellen!

@ Ano: ik kan me goed voorstellen dat je weer even moet wennen aan je werk. Ik heb dat de laatste weken zelfs na het weekend!

@ Zilvervosje: wat een nare opmerkingen van je moeder. Goed dat je haar hebt afgekapt!

@ April: wanneer heb je de echo deze week?

@ Hier: wij willen ook graag weten wat het wordt, maar willen het wel voor ons zelf houden! Verder hier weer eens heel onzeker... boh wat duurt het nog lang tot volgende week vrijdag :)

12. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    G'morgen,

@d1982, mijn bekken daar begin ik me zorgen om te maken! Bij mijn dochter had ik dan teveel gedaan en na een nacht slapen was t voorbij! Maar nu is het wel minder, maar niet over....Plus bij haar had ik het met een week of 30, nu ben ik in dit geval PAS 16 weken.....
    Jij nog heel even volhouden tot volgende week vrijdag, wij leiden je wel af hier met alle verhalen....:)

@brenjomi, zo zou ik ook denken....!Lijkt me wel spannend als hij er niet bij is, neem je iemand anders mee!
    Zelf regel ik elke controle iemand....uit onzekerheid is dat denk! Bij mijn dochter ging ik gewoon alleen...

@tupp, ja dat is moeilijk, maar ik denk dat mijn nieuwsgierigheid zou winnen.....

@ ano, nog wakker op het werk....ben je vroeg klaar, anders kan j e daarna wel even gaan liggen toch?

GA NU VERDER MET HOOFDLETTTERS, MOET VAN POP!

@KIRREBIR, IS JE SPIRAAL ER NU AL UIT! DAT IS OP ZICH WEL FIJN TOCH......WANNEER GA JE NU OP VAKANTIE!

@TIGGER, ZAG DAT JE NET ONLINE WAS HOE IS HET MET JE?

@ DE REST, FIJNE DAG ALLEMAAL...

IK HOU HET EVEN HIERBIJ........FIJNE DAG ALLEMAAL.....

13. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tamar: volgende week vrijdag ga ik met vakantie. Dus dat is al snel!
    Wat vervelend van je bekken.... hopelijk trekt het ook weer weg!

@ego: vandaag doe ik lekker mee met al jullie misselijke zwangeren (alleen dan zonder het idee dat het iig ergens goed voor is). Sinds vannacht 3 uur ben ik aan het spoken, ik voel me zo beroerd! :(
    Zal wel een buikgriepje zijn, volgens mij heerst dat.
    Lig nu dan ook nog in bed, heb net geprobeerd een appel te eten, maar verder dan een kwart ben ik nog niet gekomen

en een hart onder de riem voor jullie: ooit heb ik dit artikel gelezen, dus wees maar blij met de misselijkheid! :D

Zwangerschapsmisselijkheid duidt op slimme baby - vrouw.telegraaf.nl [Actueel]

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @brenjomi :aghhhhh hou op over die ramen hahaha
    heb nog steeds mn gordijnen en als ik de ramen niet opendoe zie ik het niet :p
    heb vandaag gekookt en wat huishouden gedaan en heb zooon buikpijn nu :(
    dus die ramen zullen nog even moeten wachten ;)

@D1982: heel vervelend he word er sochtend zo onrustih van :(

@tamar: wat vervelend dat je dochtertje weer niet lekker is

15. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

Nou fijn, ik was helemaal niet misselijk... :p
    Gelukkig gaat het niet altijd op... Mijn sterke punten zijn juist wiskunde (geslaagd met een 8 ) en verbale dingen, zoals betogen. En mijn moeder is niet 1 dag misselijk geweest. :D

16. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,847
    19,212
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik hoop dat Cossy gelijk heeft, ik ben ook nauwelijks misselijk geweest. ;)

@Kirrebir: Vervelend dat ju nu zo 'nutteloos' misselijk bent! Dat is superfrusterend volgens mij.

@hier: Moe, kan niet meer helemaal helder denken dus heb niet veel te melden. Morgenochtend afspraak bij de vk. Ik hoop dat ze het hartje kunnen horen!

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    het is hier rustig. (wilde schrijven, het is maandag he, dus werkdag, maar het is al dinsdag:D)
    vanmorgen lekker lang geslapen:) leah werd rond half7 wakker en heb haar een fles gegeven (die krijgt ze nog regelmatig smorgens) en daarna heeft ze tot 10uur geslapen, heerlijk. ze heeft al een paar kortere nachten gehad (ik ook) dus we konden het allebei gebruiken.
    daarna gegeten, gedoucht en de hondjes uitgelaten. rond 1uur kwam mijn schoonmoeder oppassen, want had bijscholing medicijnen. tot een uur of 3. dan nog even gepraat en gekeken of mijn vakantie voor mijn zwangerschapsverlof geplant kan worden, vast wel:D als het nu doorgaat ben ik in juli 1weekje vrij (hopelijk is vriend dan net thuis) en in augustus van de 14de tot 4sept. en dan gelijk zwangerschapsverlof:D heb er nu al zin in (haha) heb nog bijna geen vakantie gehad, dus dat is wel lekker (moet ook niet veel werken dus dat scheelt ook).

het was heerlijk weer vandaag, heb ervan genoten, leah ook. die heeft vanmiddag nog even buiten gelopen, ze lag helemaal in een deuk omdat ze zo goed kon lopen. mijn moeder moest ook om haar lachen gister, want als ze daar aan het spelen is loopt ze af en toe lachend een rondje rond de tafel omdat ze zo blij is dat ze kan lopen:D

@kirrebir, hopelijk voel je je vlug weer beter, het heerst inderdaad (hoor ik van meer mensen) en leah is ook een slim kind;) (heb het artikel nog niet gelezen)

@ tupp, ik hoop met je mee dat je het hartje kan horen, dat is altijd leuk.

@ tamar, hopelijk valt het mee met je bekken, dat is niet echt lekker lijkt me (bij leah bijna geen last van gehad)

@nog even ego, kreeg daarnet een smsje van een collega (die doet de planning) er stond in: je hebt 22maart een combi dienst (om 7uur beginnen is dat ipv om 8:45) omdat er een zieke is. werd zo boos. dacht: vragen we tegenwoordig niet meer of iemand eerder zou kunnen beginnen. heb me eerst kwaad zitten maken en terug gesmst: ik weet niet of ik zo vroeg oppas kan regelen! dus ik weet niet of het zou kunnen. groetjes.
    en het rooster van mei is klaar, moet ik in 1week 3van die vroege diensten werken. (ben dan rond de 20weken) je hebt elke dag 2van die diensten (is nieuw, zo stom) aan de ene kant moet je rolstoelclienten helpen, aan de andere kant mobiele mensen. ik zei het vanmiddag op mijn werk dat dat niet echt ging lukken 3van die diensten. oh maar dan konden ze vast wel schuiven, dat ik niet op de rolstoelclienten sta. ik dacht: zeg het morgen nog wel eens tegen de planner, maar ik bedoelde dus dat ik geen 3dagen om 7uur ga beginnen. ggrr. het is al steeds gezeur en moeilijk doen op het werk, ben het steeds meer beu aan het raken. (nog even en dan ben ik even vrij;))
    nou genoeg ego, ga nog even met leah spelen voor ze naar bed moet.
    groetjes

18. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,847
    19,212
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    @Brenjomi: Wat heerlijk dat Leah zo'n plezier heeft in het lopen! Ik kan niet wachten tot ik ook op zo'n manier van onze kleine kan genieten!
    Balen van je werk. Ik hoop dat ze iets kunnen regelen.

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp, vond het bij leah lang duren:D want rond een jaar vroeg steeds iedereen: loopt ze al? nee hoor, ze wil nog niet. maar het is echt leuk om te zien dat ze het zelf ook zo leuk vind.
    ze snapt nog niet goed dat ze zelf kan gaan staan, ze trekt zich nog vaak ergens aan op (een deurkozijn is al goed, als het maar iets is) maar gister ging ze ineens zelf staan. dus ik roep trots: woehoe leah. toen moest ze lachen omdat ik zo gek deed:D
    maar was zaterdagavond wel moe, want we waren in een grotere zaal geweest (met verschillende delen) en ze liep steeds rond (gewoon leuk) maar moest haar wel in de gaten houden:D (en toch vind ik het niet erg, want iedereen zei steeds: wacht maar tot je steeds achter haar aan moet, maar dat valt nog mee, hier in huis toch zeker)

20. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @ Brenjomi, als iemand je iets normaal zou vragen ben je toch eerder geneigd om ja te zeggen hè! Maar op deze manier en dan ook nog via sms? Rare gewoontes hoor!

@ bekken, ik heb me al bedacht wat ik teveel gedaan heb, afgelopen zondag heb ik van die houten terrastegels getild, mijn man gaf ze aan en ik stond boven op het balkon! Stom hè! Gelukkig gaat t beter!

@ tupp, veel plezier morgen!

@ artikel, moet t nog lezen, maar ook hier niet heel erg misselijk! In het begin wel een beetje!

@ hier, mijn dochter is wel aan het spelen, maar toch heeft ze koorts, niet echt hoog, het loopt langzaam op! Ik hoop dat ze snel opknapt! Ik heb al geregeld dat mijn schoonmdr oppast ipv 't Kdv! Dus ze kan rustig aan doen.....

@ als ik nog iemand vergeten ben, sorry!

Share This Page